ODIT.info DocStore
BALANS.ODIT.INFO
ODIT.info > Дискусия > Осигуряване Започни нова тема
Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотията
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият StD 18.03.2010 21:50
"EGNXXXXXXX","ИМЕ ПРЕЗИМЕ ФАМИЛИЯ",0,"[email protected]","","088XXXXXXX",13,2009,,0,,405.60,,156.00,,249.60,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,"NRAD62007"
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият Тонев (гост) 18.03.2010 21:53
Сега да обясня малко по-подробно, дано някой ми помогне...
Имам УЕП на физическо лице. Фирмата ме е упълномощила да подавям и нейните документи. С този софтуер за декларация 1 и 6 новия при избор на осигурител БУЛСТАТА и ФИРМАТА, не изилза м. 13 при въвеждане на данни за декларация 6. Създадох си нов осигурител и в полето за БУЛСТАТ въведох ЕГН... Така излиза опция за 13. Експортвам файла и го пускам през задълженото физическо лице с неговия си УЕП. Връща ми, че няма такъв БУЛСТАТ 8205..........., съответно изписано ЕГН-то ми, т.е. не разпознава такъв осигурител. Какво да направя, за да я подам и да я приеме?
Имам УЕП на физическо лице. Фирмата ме е упълномощила да подавям и нейните документи. С този софтуер за декларация 1 и 6 новия при избор на осигурител БУЛСТАТА и ФИРМАТА, не изилза м. 13 при въвеждане на данни за декларация 6. Създадох си нов осигурител и в полето за БУЛСТАТ въведох ЕГН... Така излиза опция за 13. Експортвам файла и го пускам през задълженото физическо лице с неговия си УЕП. Връща ми, че няма такъв БУЛСТАТ 8205..........., съответно изписано ЕГН-то ми, т.е. не разпознава такъв осигурител. Какво да направя, за да я подам и да я приеме?
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият Тонев (гост) 18.03.2010 21:55
StD, моят файл е абсолютно същия, пускам го с личния ми УЕП и ми връща, че няма такъв булстат...
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият StD 18.03.2010 21:57
Как влизаш в НАП? като упълномощено лице на фирмата или като себе си?
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият Тонев (гост) 18.03.2010 21:58
StD, Като мен си...
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият ана (гост) 18.03.2010 21:59
А подали ли сте заявление и пълномощно в НАП, че ще подавате с този УЕП и на физическото лице?
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият тониК 18.03.2010 22:02
И как досега е пращал Д1 !?
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият StD 18.03.2010 22:02
Няма нужда. Щом подписът е личен системата го разпознава
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият Тонев (гост) 18.03.2010 22:02
Да, подал съм и мога да подавам и за физическото лице... Другото, което ми прави впечатление е, че като създам декларация 6 и нали има опции за печат като отворя протокола и в него пише
ЕГН/ЛНЧ/Служебен № от регистъра на НАП:
ЕИК по БУЛСТАТ: 111111111111111111
Т.е. ЕГН-то ми е се получава в полето за БУЛСТАТ, да не би това да го бърка?
ЕГН/ЛНЧ/Служебен № от регистъра на НАП:
ЕИК по БУЛСТАТ: 111111111111111111
Т.е. ЕГН-то ми е се получава в полето за БУЛСТАТ, да не би това да го бърка?
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият Тонев (гост) 18.03.2010 22:03
тониК, Декларация 1 досега съм подавал чрез подписване от името на фирмата, т.е. осигурител е БУЛСТАТА на фирмата...
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият StD 18.03.2010 22:03
То протокол не се качва на сайта?!
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият Тонев (гост) 18.03.2010 22:05
StD, да протоколът не се качва, но ми прави впечатление къде лепва ЕГН-то и го обвързвам с грешката, която ми дава... Че няма БУЛСТАТ, моето ЕГН...
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият тониК 18.03.2010 22:06
Ами и за Д6 осигурител е булстата на фирмата: ))) /сори, друг случай съм: (((/
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият StD 18.03.2010 22:06
я си качи декларацията (изтрий личната информация)
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият Natalia2 18.03.2010 22:07
1.Заявление от физ.лице,че ще подава декларации с еди-кой си ел.подпис
2.декл.6 по ел път-никакъв проблем
2.декл.6 по ел път-никакъв проблем
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият Тонев (гост) 18.03.2010 22:07
тониК, като избера осигурител и тръгна да попълвам Д6, не излиза опция за м. 13 в техния софтуер, как да го подам в такъв случай?
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият StD 18.03.2010 22:07
Не бе Тоник. Аз подадох като ФЛ декларацията за СОЛ за 2009 (за себе си) - т.е. през ЕГН
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият StD 18.03.2010 22:09
Поле 7.1 - 0
поле 9.1. - 13/2009
поле 9.1. - 13/2009
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият Тонев (гост) 18.03.2010 22:10
"8205------","ИМЕ, ИМЕ ИМЕ",0,"[email protected]","0886------","0886------",13,2009,,0,,304.20,,117.00,,187.20,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,"NRAD62007"
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият StD 18.03.2010 22:10
сетих се! Пиши на сайта от 01/2009 до 12/2009. Или откогато са ти месеците. Че май нямаш пълна година като гледам.
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият Тонев (гост) 18.03.2010 22:11
StD, секунда да пробвам
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият Тонев (гост) 18.03.2010 22:15
StD, първия път си писах от 4 до 12 месец, върно го, сега пробвам от 1 до 12, да видим какво ще излезе, песимист съм:)))
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият Zorka 18.03.2010 22:17
Трябва да е от м.01 до м.12 - независимо от кога е започнала дейността.
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият тониК 18.03.2010 22:18
В 21.38ч писах, че съм направил дузина Д6, но не съм ги пращал.За да проверя дето пишете пратих една.Замина нормално.По булстата на осигурителя и разбира се период м.01 до м.12.2009г.
Тъй и не разбрах за какво толкова драскаме: ((((
За Д6 правим отделно Д6 с име и ЕГН на СОЛ и там може м.13, а пращаме по Булстата на фирмата му и там пишем м.01-м.12.2009г./щото не може м.13/
Тъй и не разбрах за какво толкова драскаме: ((((
За Д6 правим отделно Д6 с име и ЕГН на СОЛ и там може м.13, а пращаме по Булстата на фирмата му и там пишем м.01-м.12.2009г./щото не може м.13/
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият Zorka 18.03.2010 22:19
Минават нормално и съм получила отговори, че са обработени.
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият StD 18.03.2010 22:20
Ами според мен годишната на СОЛ се подава по ЕГН, на гише винаги така са ми я приемали.
За да се води че лицето е задължено.
Колкото до месеците, ако е регистриан като СОЛ от 3 месец, например, тр да си подаде от 03 до 12.
За да се води че лицето е задължено.
Колкото до месеците, ако е регистриан като СОЛ от 3 месец, например, тр да си подаде от 03 до 12.
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият тониК 18.03.2010 22:21
Уффф.
Отговор на тониК(18.03.2010 22:18):
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият тониК 18.03.2010 22:21
дел
Отговор на тониК(18.03.2010 22:18):
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият Zorka 18.03.2010 22:25
Ако се изпише нещо различно о тпериод 01-12 месец - връщат отговор, че не отговаря на периода. От личен опит го пиша.
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият тониК 18.03.2010 22:29
Бе нали затова си е годишна Д6, демек годишно задължение /в ГДД на нова фирма кво пишете!?/
Отговор на Zorka(18.03.2010 22:25):
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият StD 18.03.2010 22:30
ОК, Зорка, съгласих се, че си права защото не съм имал казус различен от 01-12.
Тоник, годишно задължение е, но е лично, а не фирмено.
Тоник, годишно задължение е, но е лично, а не фирмено.
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият Тонев (гост) 18.03.2010 22:30
StD, въведох от 1 до 12 месец, както се разбрахме //въпреки, че се осигурявам от 4ти и на хартиения носител, счетоводителката ми го е написала от 4 до 12// и мина... Не мога да повярвам, защото няма никаква логика!!! Утре ще се обадя да питам допълнително защо са пълни с бъгове...
Да бързам ли да се радвам или това е събощение за приета декларация?
Брой подадени декларации :1 Брой приети декларации :1 Брой отхвърлени декларации :0 !
Да бързам ли да се радвам или това е събощение за приета декларация?
Брой подадени декларации :1 Брой приети декларации :1 Брой отхвърлени декларации :0 !
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият тониК 18.03.2010 22:31
Тонев, я не се занимавай повече.....чакай протоколче на" подадени декларации", ааа, че как го получи толкоз бързо!!!!! Ооо, то и аз получих за тази дето писах, че пратих в 22.18ч: ))))
StD , ясно че е лично на СОЛ, ама си има указания за Д6 и с ел.подпис тъй върви - към
фирмата на СОЛ дето е издала пълномощното./пък и ГДД по чл.50 е лична, ама и там периода е календарната-/финансова/година
StD , ясно че е лично на СОЛ, ама си има указания за Д6 и с ел.подпис тъй върви - към
фирмата на СОЛ дето е издала пълномощното./пък и ГДД по чл.50 е лична, ама и там периода е календарната-/финансова/година
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият StD 18.03.2010 22:33
Да, ходи пий една бира. Няма да оправиш света.
Аз имам мерак да пускам дела за отмяна на Д6, УП2, осигурителните книжки и т.н.
Ама нали трябва да върша работа и не съм стигнал до там.
Аз имам мерак да пускам дела за отмяна на Д6, УП2, осигурителните книжки и т.н.
Ама нали трябва да върша работа и не съм стигнал до там.
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият StD 18.03.2010 22:41
Тоник, на Тонев подписа не е на фирмата“ Личен му е . И моят е такав. (То аз имам и фирмен, но за личния говорим в случая)
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият Тонев (гост) 18.03.2010 22:43
Благодаря на всички за съпричасността и помощта... Благодаря специално и на StD...
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият StD 18.03.2010 22:44
Няма защо. Спестихме едно ходене до НАП. И на мен са помагали много колегите. Трябва да си помагаме.
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият тониК 18.03.2010 22:46
StD, ел.подписа си е ел.подпис.Моят е на ЕТ, и подавам на фирми и Д1 и Д6 и ДДС, че и Д6 на СОЛ
/на ЕГН/.Отначалото се "вързах" че случая тук е по-друг.: ((( Друг той - чушки: ))))))))))Просто в софтуера на Д6 прибавяш нов осигурител - самия СОЛ с ЕГН-то си /заради м.13/. Пращането е като нормално Д6
като на фирмата му.
/на ЕГН/.Отначалото се "вързах" че случая тук е по-друг.: ((( Друг той - чушки: ))))))))))Просто в софтуера на Д6 прибавяш нов осигурител - самия СОЛ с ЕГН-то си /заради м.13/. Пращането е като нормално Д6
като на фирмата му.
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият StD 18.03.2010 22:49
Той така беше направил Тонев, Но се опитваше да набие 13ти месец на сайта на НАП, както му е по Д6, а то няма как
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият тониК 18.03.2010 22:54
Вече разбрах /че е елементарно/, ама виж в хода на питането се "вързах", че е нещо ..по-друго.
От началото си пиша, че по Булстата праща...21.21ч и 21.38ч.
От началото си пиша, че по Булстата праща...21.21ч и 21.38ч.
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият StD 18.03.2010 22:57
както съм казвал, I have a dream - всички услуги да са електронни.
Днес ми пратиха материали за Естония. Аз по принцип се занимавам с компютри колкото и със счетоводство. Та в Естония 98% от банковите транзакции и 90% от данъчните са през интернет!
Днес ми пратиха материали за Естония. Аз по принцип се занимавам с компютри колкото и със счетоводство. Та в Естония 98% от банковите транзакции и 90% от данъчните са през интернет!
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият esa77 (гост) 19.03.2010 09:39
Не ми е ясно за "вид плащане" какво попълвате, в случай че се е осигурявал без да взима възнаграждение
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият tihastapka 19.03.2010 09:47
Чекайте да ви кажа как става електронно:
На сайта на НАП има електронни адреси за кореспонденция - мейлите си подписвате електронно и прикрепяте каквото там има, връщат даже и входящи номера ... е праснах една жалба до омбудсмана и инспектората, като не върнаха първия път входящ номер в началото на годината :)
На сайта на НАП има електронни адреси за кореспонденция - мейлите си подписвате електронно и прикрепяте каквото там има, връщат даже и входящи номера ... е праснах една жалба до омбудсмана и инспектората, като не върнаха първия път входящ номер в началото на годината :)
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият ani4ka (гост) 24.04.2010 15:18
Попълних самата декл.6 с месец 13 и вместо Булстат ЕГН-то на СОЛ. В сайта на НАП влизам във фирмата, чрез която подавам декл. 1 за лицето през годината и така прикачения файл за годишната Декл.6 се приема в НАП, като при поискване на /от месец до месец/, посочвам януари 2009-декември 2009г. Получавам и Потвърждение и Протокол. Само че , тук възниква следния въпрос: фирмата, през която подавам Декл.1 през годината е в един офис на НАП, а лицето по местоживеене е в друг офис на НАП. А тази Декл.6 се подава по местоживеене на СОЛ. Следователно Декл.6 ще отиде според мен в офис на НАП по месторег. на фирмата, а не на лицето.Може би това е проблем?
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият Гост (гост) 25.04.2010 16:53
Обобощавам от прочетеното, ако съм разбрал правилно : самоосигуряващо си лице /собственик на ЕООД в моя случай/ попълва декларация 6 за 2009г. от програмния продукт на НАП, като се създава нов осигурител с данните му като физическо лице - ЕГН, име, адрес. Това позволява да се избере за месец 13, попълват се сумите на осигурителните вноски, записва се и файла се подава чрез ел. подпис на дружеството, през което са подавани и Декл. Обр.1 през годината и са внасяни осиг. вноски. За период при подаването се избира от м.01 до м.12. на годината /независимо от това дали задължението за осигуряване е възникнало през годината и месеците са по-малко от 12/.
Ако греша, моля да ме поправите, преди да подам погрешно декларацията.
Ако греша, моля да ме поправите, преди да подам погрешно декларацията.
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият Гост (гост) 25.04.2010 16:57
Някой има ли коментар по темата?
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият сиската (гост) 25.04.2010 17:05
Сега, да ви помогна малко, понеже аз подадох вече три такива декларации:
-за да подадете с ел.подпис декл.6 годишна на самоос-щ се, трябва да имате пълномощно за ел.подпис от него ( лично ) за това, и да фигурира лично лицето като задължено лице , което ви е упълномощило( с неговото ЕГН).
-избирате си периода 13/2009-от програмата на НАП, като на задължено лице(осигурител) си вписвате данните на физическото лице.Програмата автоматично НЕ ви иска дата и код на плащане.
НЕ можете да подавате такава декларация през ел.подпис на фирмата, тъй като при самоос-щите автоматично програмата им търси ЕГНто като булстат.
-за да подадете с ел.подпис декл.6 годишна на самоос-щ се, трябва да имате пълномощно за ел.подпис от него ( лично ) за това, и да фигурира лично лицето като задължено лице , което ви е упълномощило( с неговото ЕГН).
-избирате си периода 13/2009-от програмата на НАП, като на задължено лице(осигурител) си вписвате данните на физическото лице.Програмата автоматично НЕ ви иска дата и код на плащане.
НЕ можете да подавате такава декларация през ел.подпис на фирмата, тъй като при самоос-щите автоматично програмата им търси ЕГНто като булстат.
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият Гост (гост) 25.04.2010 17:17
Понеже нямам такова пълномощно от физ.лице ще го подам на хартиен носител. В код на осигурителя се вписва ЕГН на лицето, месец - 13. В придружителното писмо какво се пише - данни на физическото лице или на фирмата, за период - от месец през годината , през който е възникнало осигуряването или 01 - 12,2009г ?
Като подател да пишем данните на фирмата или на физ.лице?
Като подател да пишем данните на фирмата или на физ.лице?
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият Гост (гост) 25.04.2010 17:31
Някой да сподели нещо?
RE: Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се с електронен подпис - егати тъпотият невернитома (гост) 25.04.2010 18:14
В протокола се пише името на физ. лице и ЕГН.
За период писах м.13 и ми го приеха.
За период писах м.13 и ми го приеха.
реклама
ODIT.info > Дискусия > Осигуряване
Моят ODIT.info
ПОСЛЕДНИ ТЕМИ
RE: хартиени ваучери - до кога последно
RE: хартиени ваучери - до кога последно
RE: Учредяване на право на ползване и продажба на имота
RE: Учредяване на право на ползване и продажба на имота
RE: хартиени ваучери - до кога последно
RE: хартиени ваучери - до кога последно
RE: хартиени ваучери - до кога последно
RE: хартиени ваучери - до кога последно
RE: хартиени ваучери - до кога последно
RE: хартиени ваучери - до кога последно
RE: хартиени ваучери - до кога последно