Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

ODIT.info > Дискусия > Осигуряване Започни нова тема

Мнооого гореща тема! Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното?

Страница 2 от [3] «123»

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? John Профил 30.12.2009 21:15

Единствената свежа мисъл от тази безсмислена говорилня беше подхвърлена от ФВЕ (макар и върл противник на нововъведението).
"Федор Венедиктович Езерский Дата: 30.12.2009 17:39
Тъй, колеги ;-))))
Сега като изготвяте Заповед за уволнение, вземете правете и едно добро, като към нея прибавяйте и тази декларацийка, с карта на данъчното по лична карта ;-D"

И знаете ли защо? Защото 90 % от вас, чучки-блондинки, не успяват да прекратят регистрацията на трудовия договор в Регистъра на трудовите договори. Пращате такива уведомления за прекратяването на ТД, че те не хващат дикиш. И си висят трудови договори там, докато човек не умре - защото само тогава НАП го заличава в регистъра по данните от ГРАО за смъртта му.
А за всички тези непрекратени в Регистъра трудови договори в справката за здравното излиза, че са си осигурени!!! Защото задължението за внасяне на вноските и подаване на Д1 е на работодателя. Кой да разбере, че Д1 не се подава, защото лицето вече е уволнено? Като отсъстват Д1 и за половината работещи.

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? Федор Венедиктович Ез...  Профил 30.12.2009 21:18

Джон, много хубаво, ама не всеки прекратен трудов договор води до подаването на тази декларация, ако това е идеята. Все пак човека може да почне на друго място... нали?

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? чукча_блондинка (гост) 30.12.2009 21:20

Че като не хващат дикиш, що не ни уведомяват да се поправим

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? небесна Профил 30.12.2009 21:23

а момент, някъде четох, че е предвидено и декл 6 за самоосигуряващите се да стане ежемесечна, така че споко :D с това темпо дето вкарват нови образци, към 2012 ще дочакаме и декларация 69

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? John Профил 30.12.2009 21:24

Федя, не знам какво се е въртяло в главите на нормотворците. Аз просто анализирам какви може да са причините за въвеждането на тази напълно съгласен с теб безсмислица. Очевадно е, че не е насочена към братята, загубили правото на социална помощ за отопление. И най-реалистичното (вкл. и потвърдено с многобройни данни) е разчистване - еднократно и перманентно на Регистъра на трудовите договори.

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? ЛС Профил 30.12.2009 21:26

чукча_блондинка (гост) 30.12.2009 21:20
Предложи за изтриване
Че като не хващат дикиш, що не ни уведомяват да се поправим

Че те от де да знаят къде те с......... за да те .........
Вие защо не си искате всяка година удостоверения за състоянието на ТД и да видите, какво сте сътворили?

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? чукча_блондинка (гост) 30.12.2009 21:29

ами защото, ЛС, имам подадено уведомление за прекратяване. Прието. За мен проблемът спира да бъде в моето иглу

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? небесна Профил 30.12.2009 21:30

John, аз това за здравното осигуряване дето излизат хора, че всичко им е наред, а са откровено безработни, че е заради Регистъра на трудовите договори, го разбрах от теб (като имах някакъв проблем миналия месец) - и още тогава се замислих, че не е много редно така. Защо не взимат данните от декл.1? Дали изплатени, нали начислени, или дори и неначислени, декл 1 трябва да си се подава. И като има работодатели, които не го правят, а служителите им изведнъж се окажат с прекъснати права - със сигурност ще им окажат натиск, защото са им увредени интересите, вместо глоби, които евентуално ще се налагат постфактум

и друго - необяснимо ми е защо се обработват Уведомления и излизат със статус Приети, които не *нулират* договор - защо не е направена засечка по ЕГН, вместо да се търси и номер на договор и код за основание, който по-лесно може да бъде объркан?

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? 777 (гост) 30.12.2009 21:31

Това което написа Джон е единственото смислено обяснение на тази декларация.

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? ЛС Профил 30.12.2009 21:32

Прието. За мен проблемът спира да бъде в моето иглу

Едва ли е така, както мислиш. Ако си сбъркала датата и ли вида на ТД, защото си правил/а през това време доста промени с ДС и си подавал/а други уведомления за промяна.

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? чукча_блондинка (гост) 30.12.2009 21:33

Я пак?

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? John Профил 30.12.2009 21:33

небесна, и ти ли четеш прес-бюлетина на ЕЖК??? (21:23)
Никакви промени за Д6 за самоосигуряващите се няма. Но е повече от очевадно - виж ЗИД ЗДДФЛ, че в Д6 от работодател ще се включва и данъкът по 42, удържан от самоосигуряващи се по §1, т. 26и ЗДДФЛ.

Добавено: А що се отнася до неподаването на Д1 - ми нали именно тогава влиза в действие "имаш ТД в Регистъра на ТД, все едно че е подадена Д1 за месеца". Неподаването на Д1 не се отразява на здравния статус, проблеми с неподававането имат само имащите болнични.

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? satanasowa Профил Изпрати email 30.12.2009 21:35

Не е само това, така ще се разбере колко хора са задължени реално да плащат здравни осигуровки и ако сте обърнили внимание глобите не са никак малко, само дето се чудя не грамотните какво ще правят. Отваряме гишета за попълване на декл. обр. 7.

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? небесна Профил 30.12.2009 21:39

ами не John, четох го в Дневник, където общо-взето доста редовно снасят какво се обсъжда в Министерски съвет, и в Парламента - може да е било само предложение, което не е прието, но със сигурност се е обсъждало

добавено и аз - нали точно това казвам - здравноосигурителният статус да се определя по подадените декл 1, а не по Регистъра за трудови договори, в който казваш, че има проблеми по незасечки, за да усетят хората, че работодателят им не е много читав, а не да си траят и взимат парите кеш под масата

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? John Профил 30.12.2009 21:45

На времето се гаврех с "ресорните" журналисти като им прочета информацията във вестника, по следния начин - "Я си признай, аз ли не бях там, когато говорех за това, или ти?".

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? OpaSna TikVa Профил 30.12.2009 23:45

Пламен61,
ей за това некакси да ми извадиш нормативния текст?

а здравните за съжаление се начисляват върху същия осигурителен доход.


Освен невъзможността да попълниш Д1 с различни осигурителни доходи. Което си го знам, но д1 не е закон, нали?

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? тониК Профил Изпрати email 30.12.2009 23:52

а защо ли изчезнаха разсъжденията през периода от 21.45ч до 23.45ч !?!?!?! /поне при мен: )))))/

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? Otnesena Профил 31.12.2009 07:41

ТониК, преди два дни най-после изтръгнах признание от една НАП-аджийка по повод тези задължения, дето излизат от Д6, че софтуера им ги е бил недобър, поради което тъй излизали. Което не и попречи да ме накара да пиша молба да прехвърлят от ЕГН в Булстат или обратното. Че няма да пиша никакви молби, а жалби е ясно, но по тази причина и аз съм против всякакви декларации, които само затрудняват обработката. Защото ако я нямаше тази безсмислена Д6 за самоосигуряващите се, щях да имам поне една работна седмица повече тази година за вършене на смислени неща, а не за доказване, че нямам сестра.
Какъв е смисълът от тези декларации? Да не би да не може да се направи софтуер, който да следи подавани ли са Д1 за съответния месец и като не са подавани веднага да светва червената лампичка, че това лице дължи здравни вноски за своя сметка? И да не би като се подават декларации, някой да тръгне да глобява и проверява? Поредният неработещ текст.
Джон, че има грешки в уведомленията по чл.62, има, ама кой го прави този софтуер, който приема тези уведомления и по никакъв начин не сигнализира, че има несъответствие? Толкова ли е трудно да се направят контроли, които да връщат уведомления за прекратяване при такива несъответствия в дати и основания?

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? яояч (гост) 31.12.2009 08:03

Отнесена, обаче трябва да има някакъв механизъм, който да регистрира в Персоналния регистър не авансово избрания, а окончателния размер на осигурителния доход на СОЛ.
Най ми харесва да няма изравняване - за всички ще е най-лесно. Кеф ми е да получавам минимална пенсия, ще внасям осигуровки върху минималния праг. То така или иначе от 2010 г. този праг е доста далече от минималния по принцип, дееба

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? Otnesena Профил 31.12.2009 08:13

Яояч, а за какво е справката за изравняване на осигурителния доход към годишната декларация? Какво различно ти дава годишната Д6?

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? яояч (гост) 31.12.2009 08:25

Знам ли я за какво я?
За точното определяне на размера на данъка например.
Само аз знам няколко случая, при които СОЛ си е избрало да се самоосигурява върху по-висок доход от минималния, но не е имало доходи и не е подавало ГДД. При заверка на ОК ще цъфнат разликите, но дотогава?
Само нямам инфо каква, аджеба, Д6 е подавана. Подозирам, че пак е върху 600 (избрания), а не върху 260 (единствено възможния). И ако това подозрение ми е вярно, то и моят пост май се обезсмисля

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? Пламен61 Профил 31.12.2009 08:49

Пламен61, ей за това некакси да ми извадиш нормативния текст?
Ето го :

ЗЗО
Чл. 40. (Изм. - ДВ, бр. 107 от 2002 г., в сила от 01.01.2003 г.) (1) Здравноосигурителната вноска на осигуреното лице, определена по реда на чл. 29, ал. 3, се определя върху доход и се внася, както следва:
1. (доп. - ДВ, бр. 111 от 2004 г., в сила от 21.12.2004 г., изм. и доп. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г., изм. - ДВ, бр. 110 от 2008 г., в сила от 01.01.2009 г., изм. и доп. - ДВ, бр. 99 от 2009 г., в сила от 01.01.2010 г., изм. - ДВ, бр. 101 от 2009 г., в сила от 02.01.2010 г.) за лицата по чл. 4, ал. 1 и 2 от Кодекса за социално осигуряване - доходът, върху който се дължат вноски за държавното обществено осигуряване, определен съгласно Кодекса за социално осигуряване; вноската се внася от работодателя или ведомството и се разпределя между работодателя или ведомството и осигурения в съотношение:

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? хак (гост) 31.12.2009 09:20

и при мен при годишна Д6 на Сол се получи същото,нямало я подадена. занесох им моя екземпляр с техния входящ номер разпечатан, ами отговора беше-верно подали сте, няма да имате глоба, ама сега си я подайте пак, щото в системата я няма, само тона смегчи проверяващата, иначе резултата един и същ-пак подаваш

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? elisaveta_p Профил Изпрати email 31.12.2009 11:50

Пламен61, не бях обърнала внимание на промяната на чл. 40 ал. 1 от ЗЗО.

1. (доп. - ДВ, бр. 111 от 2004 г., в сила от 21.12.2004 г., изм. и доп. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г., изм. - ДВ, бр. 110 от 2008 г., в сила от 01.01.2009 г.) за лицата, получаващи доходи от трудови, служебни правоотношения или правоотношения, възникнали на основание специални закони, работещи по договори за управление и контрол на търговски дружества, лицата по чл. 4, ал. 1, т. 8 от Кодекса за социално осигуряване и членовете на кооперации, получаващи възнаграждение от кооперацията - доходът, върху който се внасят вноски за държавното обществено осигуряване, определен съгласно Кодекса за социално осигуряване; вноската се внася от работодателя или ведомството и от осигурения в съотношение:

Хубаво, вече са прибавили и ал. 2 на чл. 4 от КСО.

Обаче лицата по ал. 3 на чл. 4 на КСО? За тях това не важи и през 2010. Кеф им е да си изберат друг осигурителен доход - няма проблем. Поне по закон. Не съм пробвала да направя Д1 на СОЛ, избрал различен осигурителен доход по КСО и ЗЗО, но пробвалите казват, че не става.

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? John Профил 31.12.2009 15:40

elisaveta_p 31.12.2009 11:50
Пламен61, не бях обърнала внимание на промяната на чл. 40 ал. 1 от ЗЗО.
Хубаво, вече са прибавили и ал. 2 на чл. 4 от КСО.
Елисавето, а преди това ги нямаше там, така ли??? Щото те не са лица, получаващи доходи от трудови правоотношения, а нещо друго???
Обаче лицата по ал. 3 на чл. 4 на КСО? За тях това не важи и през 2010. Кеф им е да си изберат друг осигурителен доход - няма проблем. Поне по закон. Не съм пробвала да направя Д1 на СОЛ, избрал различен осигурителен доход по КСО и ЗЗО, но пробвалите казват, че не става.
Ами ти опитай! Щото не би трябвало да има проблем, при здравното имаме едно приоритетно слагаемо в натрупването на максималния осигурителен доход - пенсията.

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? elisaveta_p Профил Изпрати email 31.12.2009 16:07

"при здравното имаме едно приоритетно слагаемо в натрупването на максималния осигурителен доход - пенсията"
Супер! Едва ли има някой, който не е разбрал какво искаш да кажеш:)))) Как може да не сме се досетили :))) Чукчи и блондинки - кво да ни правиш.
На мен ще ми го обясниш догодина, че току завирам глава във фурната да видя как вървят нещата и някак не мога да зацепя доколко аргументът ти е в отговор на това, което питам.
Весело посрещане на Нова Година, John!

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? nelina (гост) 31.12.2009 19:26

Весело посрещане на Новата година и по-кротко с новостите

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? Безработен (гост) 02.01.2010 23:57

До " GOST (гост) 30.12.2009 20:07 ":

Вноските е трябвало да плаща за всеки месец, през който е бил безработен (срокът е до 10-то число на следващия месец). За тези, които взимат помощи за това, че са безработни мисля, че здравната вноска им се плаща от държавата т.е. те не трябва сами да си я плащат (обаче питай счетоводител за всеки случай дали е така).

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? НИК (гост) 03.01.2010 07:14

Беше ми много интересно и забавно да прочета коментарите до тук. Ако бяхте чели Библията щяхте да знаете, че Човекът е направен от КАЛ, следователно, до каквото и да се докосне, ще го окаля.

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? НИК (гост) 03.01.2010 08:45

За да не бъда обвинен в голословие, ще напомня, че в Закона за осигуряването е записано за 2010 г. съотношението работодател - работник трябва да е 50:50. Сега е посочено 60:40. Сигурно ще направят корекция към 20 Януари както беше "забравено" и миналата година. Целта е счетоводителите да мрат от инфаркт, за да се изплащат по-малко пенсии.

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? дина (гост) 03.01.2010 12:30

здр.ЧНГ искам да попитам , декл 7 ли трябва да се подава и от безработните преди 01,01,2010 г.

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? тониК Профил Изпрати email 03.01.2010 12:31

Да, до 01.03.2010г.

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? Пламен61 Профил 03.01.2010 12:42

НИК, къде ги четеш тия неща ? В "моя" ЗЗО няма такова нещо - 50 : 50.

Съотношението е 60 : 40 и няма да има никаква корекция.

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? vi_li68 Профил Изпрати email 03.01.2010 13:13

А ЗА БЕЗРАБОТНИ ПОЛУЧАВАЩИ ОБЕЗЩЕТЕНИЕ ОТ НОИ СЪЩОЛИ ТРЯБВА ДА СЕ ПОДАВА ДЕКЛ.7?
ТЕХНИТЕ ЗДРАВНИ СЕ ВНАСЯТ ОТ НОИ!

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? работещ (гост) 03.01.2010 14:54

дееба, ама ви се чудя къде са ви акълите?
стигат ви само за да се оплаквате от държавата, ама как пък от себе си никой досега не се оплака, а? кво сте се загрижили за времето на безработните, ами нали ние ще им плащаме здравното и пенсионно осигуряване от нашите джобове? а после - кой източвал бюджета... е такива, дето се правят, че не работят, а работят на черно. да подават декларации и ако излъжат - майка им жална, глоби до дупка!
като не ви разбират главите от държава, стойте гладни и безработни! простотията и слободията българска никъде ги няма!

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? Федор Венедиктович Ез...  Профил 03.01.2010 14:57

Работещ, да си участвал скоро в кампания "Засади едно дърво"? ;-)))))
За хартията ми е жал бре човек ;-) Не за опашката, нищо че не е за портокали...

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? работещ (гост) 03.01.2010 16:02

Венедиктович, не ми се прави сега на природозащитник
целта ти е всъщност да оплюваш държавата.
като не ти е ясно нещо, поразмисли, попитай, па после го обявявай за глупост
опитай да ми докажеш, че е безсмислено разходване на хартия.
българинът не спира да лъже и да краде - най-вече държавата си, а после се и оплаква от нея! затова ще живеем зле

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? Яне (гост) 03.01.2010 16:04

работещ, какво толкова ти е дала държавата на тебе и какво толкова работиш,че си доволен от тази държава?

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? работещ (гост) 03.01.2010 16:31

врели-некипели, Яне
каквото и да работя, не дрънкам празни приказки, гледам си целта и не чакам на никого, освен на себе си.
а ти ми обясни какво ти пречи, ако един безработен, който иначе цял ден ще виси да се напива в кварталната кръчма (да се чудиш откъде има пари), иде да си подаде декларацията, м?
само след това ще има право на всичко, което цица от джоба на такива като мен - тва не го ли вдяваш? що за тъпа тема?с амо безработен може да я измисли и да я формулира така

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? Федор Венедиктович Ез...  Профил 03.01.2010 16:39

Аз отново го казвам, това е една безсмислена декларация, за да се създава работа на държавната администрация да събира излишни хартийки, които ще стоят в кашони до вратата и никой няма да ги погледне повече.
Но важното е да има опашки. Колкото по-дълги, толкова по-добре. Всъщност има и нещо хубаво в тези опашки. Ще се пробва до колко е съвършенна електронната система за управление на опашките, която така успешно я внедриха благодарение на министър Ники Василев. Изглежда новата управляваща тройна коалиция се е сигурна в софтуера и в хардуера на инсталираните устройства и са решили да направят тест на тази система ;-)
Похвална инициатива :-)

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? satanasowa Профил Изпрати email 03.01.2010 16:41

Федя, пък как мирише на тези опашки
Чак им се чудя, преди празниците, бяха българи работещи в чужбина, ама няма ли бани и перални, но чак охраната беше изчезнала, такава воня се носеше.
Заради тази декл. за самоос. аз ходих, дето се носи на крака

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? Федор Венедиктович Ез...  Профил 03.01.2010 16:44

Всъщност, аз си мисля, че това ще е един вид неофициално преброяване за статистически нужди на сиганчетата. Може би за да не замирише на някоя дискриминационна анкета са решили по този начин да я формулират. Пък не участваш ли - 500 кинта ;-) Погледнато от друга гледна точка, по този начин ще се спестят средства - един вид, сиганчетата нямат парички, затова ще им прихванат глобичката от детските добавки ;-)

Мда... това нещо само от Атака могат да го измислят ;-) Другите нямат толкова пипе ;-)

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? satanasowa Профил Изпрати email 03.01.2010 16:46

Аз това го писах, точно това цели тази декларация, преброяване на дивите зайци, дали щи ги опитомят, това е въпроса

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? работещ (гост) 03.01.2010 16:47

искаш да кажеш, че когато ТИ кажеш нещо, значи е така?
е, нЕма да се разбЕрем
така си правят държава, нане, вуте и прочая сволоч
не стига да кажеш, алооооооо! трябва да го ДОКАЖЕШ!
АЗ ПЪК КАЗВАМ, ЧЕ ИМА СМИСЪЛ!
а да те видя сега

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? Федор Венедиктович Ез...  Профил 03.01.2010 16:47

Разбира се :-)
Какъв е смисъла да се преброят сиганчетата? ;-)

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? satanasowa Профил Изпрати email 03.01.2010 16:50

Федя, това е електорат за гласуване, е не само те са безработни.

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? Федор Венедиктович Ез...  Профил 03.01.2010 16:53

Въпроса е в глупостта за подаването на някаква си хартийка, за която данъчните, ноито и здравната каса имат информация от бюджетните платежни нареждания

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? работещ (гост) 03.01.2010 17:02

какво преброяване, как може да не си познаваш държавата, бе, никак не си наясно
ама няма сега да те ограмотявам, я
циганчетата изучиха законите по-добре от нас и първи си подават декларациите
отивам да си гледам работата

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? Федор Венедиктович Ез...  Профил 03.01.2010 17:04

отивай :-) лека работа :-)
 

 RE: Добре де, дееба, ама с какъв акъл ще разкарваш безработните до данъчното? satanasowa Профил Изпрати email 03.01.2010 17:09

Да ти кажа право, въобще не е така, .
В момента никой не знае точно числата.
Не одобрявам точно този начин с тази декларация, но смятам, че всеки трябва да се плаща
От фолк певачките, Мадона, импресарските къщи, Васко кеца, дего много харесвам, но не е подал декл. 5 години, самоос. се лица, с две думи всички, както е по закон, а не да се лъжем, мисля, че това е целта на заниятието, а дали целта опрадава средствата, времето ще покаже.
реклама
Нагоре
Страница 2 от [3] «123»

ODIT.info > Дискусия > Осигуряване