Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

ODIT.info > Дискусия > Разни Започни нова тема

Гореща тема! Мнения за магистратури по счетоводство

 Мнения за магистратури по счетоводство chemet Профил Изпрати email 08.02.2015 00:10

Млад и амбизионен, работи оперативен счетоводител в частна фирма от 3 години, харесва това и желае да се доразвива в тази сфера. Ще кандидатства магистратура в счетоводни специалности в някой от икономическите вузове??? Завършил бакалавър МИО с немски език. Молим за препоръка на ВУЗ, без значение разстояние, големина на града, условия в него и др. Обучението най вероятно ще е дистанционно.
Благодаря предварително за получените отзиви и препоръки.

 RE: Мнения за магистратури по счетоводство Mila26 Профил 08.02.2015 10:30

УНСС

 RE: Мнения за магистратури по счетоводство gost24 Профил 20.02.2015 02:31

ИУ - Варна, а за дистанционно най-удачно е в Свищов

 RE: Мнения за магистратури по счетоводство penchu Профил 20.02.2015 14:47

Ако желанието Ви е да научите нещо - ИУ-Варна, ако искате просто диплома най-добре Свищов или УНСС.

 RE: Мнения за магистратури по счетоводство velislavan Профил 20.02.2015 14:53

УНСС Отговор на penchu(20.02.2015 14:47):

 RE: Мнения за магистратури по счетоводство vasta55 Профил 24.02.2015 22:46

УНСС

 RE: Мнения за магистратури по счетоводство тониК Профил Изпрати email 24.02.2015 22:53

Наше гардже най-убАво: ))

 RE: Мнения за магистратури по счетоводство typtadrynka Профил 25.02.2015 00:03

penchu ти какво просто си правиш вятър? Купи си вентилатор.

Шемет бих ти казал да завършиш там, където си взел и първата диплома. Не, че виждам причина за подобно нещо. Какво значение има, дали си магесник или не?

п.п. Шемет благодаря ти. Върна ми приятен спомен от две и някоя, когато часове наред чаках пред вратата на един ректор и си правехме компания с едно момче, което носеше черна тениска с този надпис и беше твърдо решено да скъса с икономиката. Ех, славни времена бяха.

 RE: Мнения за магистратури по счетоводство дрозд(грозд)(прост)(г...  Профил 25.02.2015 08:59

Отговор на penchu(20.02.2015 14:47):
penchu каза:
Ако желанието Ви е да научите нещо - ИУ-Варна, ако искате просто диплома най-добре Свищов или УНСС.


Бре бре бре бре бре бре бре

 RE: Мнения за магистратури по счетоводство penchu Профил 04.03.2015 15:42

Написах коментара, като запознат с условията и в трите Висши Учебни Заведения. Не съм искал да засегна или да обидя никой, но това е реалността от моя гледна точка. Това, че някой не е съгласен с мен си е негов проблем.

typtadrynka ... от самия псевдоним може да се направи извод и за компетентността на автора. Щом не си съгласен - добре :) Предполагам си кадър на някой от университетите даващи диплома на всеки желаещ да получи такава.

 RE: Мнения за магистратури по счетоводство typtadrynka Профил 04.03.2015 15:54

Всъщност съм „кадър“ на академия, а не на университет. А псевдонима Дрозд(грозд)(прост)(гост), какво ти говори? И не на последно място, какво говори Пенчу? Та с какво личната ми недостатъчна интѝлѐгентност помага на високопарното ти (въздух под налягане) мнение за ВИНС? Да и мотива „за човека“ е омаскарен още по латинско време, защо държиш да ти се припомня? Искаш да влезеш и ти в клуба на недоразвитите умствено като Typtadrynka и Дрозд(грозд)(прост)(гост)? Спокойно с този почин псевдонимът Рenchu ти осигурява видно място сред нас.

 RE: Мнения за магистратури по счетоводство penchu Профил 04.03.2015 16:30

Мисля, че прекалено раздухме дискусията. Както казах - всеки си има мнение. Щом за теб академията е по- добра - добре. Това си е лично твое мнение. Щом за теб е добро учебно заведение от което излизат магистри и дори доктори, които не са виждали въпросното заведение - пак добре. Не знам с какво впечатление си останал от академията, но всеобщото мнение за нея никак не е добро. Може би за това мнение допринасят и медийните изяви на докторантите и бурните чалга купони с техните научни ръководители, впоследствие станали и (незнайно как) ректори на въпросната академия. Също така за това мнение допринасят и обявените за невалидни дипломи на цял випуск!!! Не зная. Поне на мен ми звучи леко несериозно.

ВИНС - fyi такова животно няма. Отдавна е Икономически Университет. Детайли. Спирам до тук, че уж исках да се разтоваря, а само се натоварвам от безмислени дискусии.

 RE: Мнения за магистратури по счетоводство typtadrynka Профил 04.03.2015 16:36

Най-малко искам да говоря против точно този университет, но защо мислиш, че не могат да се извадят жълтини и за него?! Искаш ли да ти пусна едно клипче от vbox да се види ваша студентка какви ги върши гола в чалготека? Съвсем случаен е факта, че с Дрозд сме завършили един и същи ВУЗ и нямам нищо против твоя ВУЗ. Но от кога жълтите вестници са атестат за един ВУЗ? Ако е така да премахнем акредитацията и да обявим Неделко за министър на образованието.

 RE: Мнения за магистратури по счетоводство elisaveta_p Профил Изпрати email 04.03.2015 16:41

Идея си нямам какви са критериите, по които сравнявате отделните ВУЗове.
Ама и шемета си е шемет. Иска препоръка, като казва, че критериите за избор нямат значение. Важното е магистратура да има. Щото си е оперативен счети в частна фирма и иска да се развива. Той си е самопризнат шемет. Ама при така поставен въпрос всеки конкретен отговор свидетелства за някаква степен шеметност на отговарящите.
И неконкретните отговори като настоящия свидетелстват за същото :)

 RE: Мнения за магистратури по счетоводство typtadrynka Профил 04.03.2015 16:45

Отговор на elisaveta_p(04.03.2015 16:41):
elisaveta_p каза:
Идея си нямам какви са критериите, по които сравнявате отделните ВУЗове.
Ама и шемета си е шемет. Иска препоръка, като казва, че критериите за избор нямат значение. Важното е магистратура да има. Щото си е оперативен счети в частна фирма и иска да се развива. Той си е самопризнат шемет. Ама при така поставен въпрос всеки конкретен отговор свидетелства за някаква степен шеметност на отговарящите.
И неконкретните отговори като настоящия свидетелстват за същото :)


Елисавета, ако разбираме въпроса по твоя начин, опасявам се, всички отговори до тук са грешни. Ако ще е само за дипломата, нито един от тия трите не е за предпочитане. Не, че и там няма да стане, но не е целесъобразно.

 RE: Мнения за магистратури по счетоводство elisaveta_p Профил Изпрати email 04.03.2015 17:00

Бе като човек, който е надхвърлил с двайсетина години възрастта, в която се мисли за магистратура, се замислям какво значи една амбиция да се развиваш в областта на счетоводството в частна фирма и какво е отношението на магистратурата към това развитие. С какво се измерва това то? Със съставяне на все по-верни и по-честни отчети? Ами! То ако зависеше от знанията на счетоводителя! С получаване на повече пари? Изобщо незадължително? С нарастване на егото? Егати и критерият за развитие! На интелигентността? Мммммм. Би било хубаво, но дълбоко се съмнявам.

Чудя се. И на себе си се чудя, че въпреки целия си скепсис по темата отпускам пари за магистратура на детето ми. Ама за оправдание ще кажа, че нито бакалавърската му степен, нито магистърската са в областта на икономиката, камо ли на счетоводството. Отговорът на въпроса "Защо му е магистратура?" е "За всеки случай. И за да не ме обвинява някой ден в нежелание да му помогна"

 RE: Мнения за магистратури по счетоводство OpaSna TikVa Профил 04.03.2015 17:17

Отговор на typtadrynka(04.03.2015 15:54):
typtadrynka каза:
А псевдонима Дрозд(грозд)(прост)(гост), какво ти говори?


А МААНИ - УЖАСЕН Е!
имам усещането, че се занимава със счетоводство само за да ни натрие носовете как нищо не разбираме и не можем в тази тъй лесна, елементарна и дори литературно-музикална област.
 

 RE: Мнения за магистратури по счетоводство typtadrynka Профил 04.03.2015 21:03

Отговор на elisaveta_p(04.03.2015 17:00):
elisaveta_p каза:
Бе като човек, който е надхвърлил с двайсетина години възрастта, в която се мисли за магистратура, се замислям какво значи една амбиция да се развиваш в областта на счетоводството в частна фирма и какво е отношението на магистратурата към това развитие. С какво се измерва това то? Със съставяне на все по-верни и по-честни отчети? Ами! То ако зависеше от знанията на счетоводителя! С получаване на повече пари? Изобщо незадължително? С нарастване на егото? Егати и критерият за развитие! На интелиг...


В никакъв случай не ѝ прецаквай последните свободни дни. Нека си ги изживее, а после ще падне и тя на дебелия, няма де да бяга. Но нека поне магесничеството още откара, че е за последно.
реклама

ODIT.info > Дискусия > Разни