Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

ODIT.info > Дискусия > ЗДДС Започни нова тема

Гореща тема! да искаме от НАП

 да искаме от НАП агент 007 Профил 14.11.2006 15:56

Колеги, как мислите, да напишем отново едно писмо до НАП, от сорта на това, което беше писала баба Куна, с искане да открият подобна страница в сайта на НАП, където да задаваме такива въпроси на компетентните Органи, а не цял ден да си изливаме злобата един върху друг. Мястото на коментарите от длъжностни лица в МФ, НАП и пр. са на съответните сайтове и трябва да са публични, за това сме данъкоплатци, а не семинароплатци.

 Re: да искаме от НАП За (гост) 14.11.2006 16:05

Бонд, добра идея.

 Re: да искаме от НАП milena033 Профил 14.11.2006 16:14

Вие ще оставите доста чиновници от НАП-а без работа! Там има толкова "консултанти " които не знаят какво консултират, и не можеш да ги откриеш, а сега и с тази виртуална консултация.....

 Re: да искаме от НАП marii4e Профил 14.11.2006 16:45

те нали имаха някаква система за въпроси и отговори
Не знам обаче колко е ефективна, никога не съм я ползвала

 Re: да искаме от НАП agent (гост) 14.11.2006 16:46

лошото е, че и сега в сайтовете на НАП, НОИ и т.п. има рубрики от рода "Въпроси и отговори". Задай там въпрос да видиш кога ще ти отговорят- НИКОГА.
Едно подобно писмо не знам, дали ще свърши работа. Според мен си трябва гласност, тръбене по медии и т.н., че НЯМА ОБРАТНА ВРЪЗКА между гражданите и институциите. Ако техните становища, указания и коментари се публикуват СВОЕВРЕМЕННО, ще ни спестят голяма част от главоболията от типа " какво е искал да каже автора в чл............на Закона за................." /подобно на съчиненията и разборите в чмас по литература преди 1989 год./.
Тогава нашумялите тези дни "лектори" какво ще правят????

 Re: да искаме от НАП lansky Профил Изпрати email 14.11.2006 16:59

аз съм против да плащам на някой заплата за да виси в нета и я отговори - я не)))))))))

 Re: да искаме от НАП агент 007 Профил 14.11.2006 19:14

лански, ти и сега им плащаш заплати да висят в нета, само че те гледат порно и точат филми, а не вършат нищо полезно. Полезното го вършат по платени семинари. Аз предпочитам да съм чукча- читател, а не писател, т.е. да имам достъп до информацията, въз основа на която се прилага закона и тази информация да е достъпна и за двете страни в процеса. А не като сега "Ние знаем какво трябва да се направи в еди кой си случай, ама няма да ви кажем". По времето, когато се въведе първия ЗДДС (1994) бях служител в системата и във всяко данъчно имаше звено, което разясняваше закона. Защото имаше хора, които бродеха из данъчното и питаха "Къде се дава данъчен кредит за крави", "Защо ми начисляват ДДС на тока, след като не съм фирма" и пр. Мога да издам цял сборник бисери. Сега ситуацията е същата - принципно нови неща, които стъписват всички и ни дума, ни вопъл, ни стон, все едно след 45 дена няма да се прилага нов закон, ама за платени семинари и публикации - първи на софрата. На мен лично ,ми е лесно, имам достатъчно познати, които могат да ми организират персонален семинар, ама не е в това въпроса. Въпросът е ние като данъкоплатци да поискаме да ни се даде адекватна информация за всичко. Ето, нещо елементарно - от 01.01. трябва ли да започнем нова номерация на фактурите? В закона и правилника - нищо, по семинарите обаче, хората на които им плащам от данъците си казват, ама на семинар, срещу допълнително заплащане.

 Re: да искаме от НАП TUOMAS HOLOPAINEN (гост) 14.11.2006 19:50

В пазарната икономика драги ми смехурко 007 ВСИЧКО е с пари...
Не виждам нищо ненормално в това някой да продава интелектуалния си труд...

 Re: да искаме от НАП M.Mihailov Профил 14.11.2006 21:23

агент 007,
1-Закон се приема от НС и влиза в сила, както си го пише в ДВ.
2-Закона се тълкува от съда при необходимост.
3-Всяка друга информация за закона е под закрила на зак.за авт.и ср.права и за нея се плаща-"пазарна икономика".
4-Това е положението за сега !

 Re: да искаме от НАП Планков (гост) 14.11.2006 21:45

Абе, писмата на ГДД + "указанията" едва ли са плод на авторско творчество, но иначе съм съгласен! А що се отнася до писмата на Мургина, и абонамент съм съгласен да плащам :):) Хем по време на обяда да има на кво да се хиля, а и на Решенията на ВАС, там е по-смешното :):)

 Re: да искаме от НАП M.Mihailov Профил 14.11.2006 22:00

Планков (гост),
"Нема лабаво": всяка информация за закона се защитава от ЗАСрП. Това е положението. Има закон-има авторско право.

 Re: да искаме от НАП Plankov (гост) 14.11.2006 22:03

Ееее, писмата на Мургина са подзаконов НА, едва ли са предмет на авторско право :) Ако ти се спори звънни ми на 0885-36-86-31 :)

 Re: да искаме от НАП M.Mihailov Профил 14.11.2006 22:32

Plankov (гост),
Ще ти звънна при случай. Ама ти не разбра ли шегата ми с Томас за пазарната икономика. Най-просто: Държавата / НС/ приема закон, и за да разберем, как да го прилагаме, трябва да платим на Томас и пр. Е, такава постановка е много нагла, според мен.

 Re: да искаме от НАП готина (гост) 22.11.2006 09:52

Безобразие е да се твърди, че писането на неясни текстове в който и да е закон /определено са неясни,след като и данъчни адвокати се затрудняват с тях/ води до пораждане на авторски права върху тълкуването им.Законът трябва да се разбира и от овчаря в полето,ако държавата иска да се спазва.Ако целта е друга,то тогава да правим отчисления от заплатите на всички отсега,та като измъдрят поредната глупост да започваме да цакаме,та белким разберем.Между другото, данък ДДС дължат всички,не само одитираните от Велики одитори предприятия и трябва да знаят какво точно се изисква. Това мисля не само аз, а всички работещи,които нямат особено време за всеки казус да търчат при велики мозъци и най-вече да плащат за разясняване на нещо,което по презумпция трябва да е ясно.

 Re: да искаме от НАП неразбралата (гост) 22.11.2006 12:51

Защо трябва да е просто, като може да е сложно. Нали трябва да има глоби и т.н.Не е лошо, ако има някой , който да отговаря на въпросите ми, които не съм разбрала. Както вие колеги обменяте мнения и сами разнищвате доста сложните нови закони в сила от 01.01.2007 г. Но трябва отговорите да ги дават служителите от НАП, а не ние сами да си отговаряме.

 Re: да искаме от НАП готина (гост) 22.11.2006 23:11

Служителите на НАП ще дойдат с големите балтии след 7-8 месеца,когато тия с авторските права ще им разяснят всичко и ние пак ще го духаме.То това им е и целта, изглежда. Затова винаги нищо не са разбрали и ако си нямаш работа ходи ги питай сега.

 Re: да искаме от НАП етка Профил Изпрати email 22.11.2006 23:28

Чета и се чудя с колко гласа са го приели и колко от тях са знаели за какво гласуват

 Re: да искаме от НАП OpaSna TikVa Профил 22.11.2006 23:31

и колко са били в зала. Ама има стенограма в нета, ако ти е важно.

 Re: да искаме от НАП ГДД (гост) 23.11.2006 12:00

И на НАП още не им е ясно. Сигурно чакат ние да им го разясним, когато дойдат на ревизия през м. Януари/2007.
 

 Re: да искаме от НАП бабаПена (гост) 23.11.2006 14:49

Като ходих на курс за новия ЗДДС, лекторът НЕ декларира, че носи отговорност
за казаното от него. Никъде не се подписа, че ако постъпя според указанията му
и после се окаже че не е вярно - той ще плати глобата. Какво от това, че вече съм
похарчила 150 лв. за ЗДДС - кучета ме яли, да се оправям, нали Томас. Ще има
още Закони /ЗКПО; ЗОДФЛ/.

Напълно те подкрепям Агент 007. НАП досега трябваше да започне да разяснява
"тънките" моменти, а не да се делим на "наши" и "ваши".
реклама

ODIT.info > Дискусия > ЗДДС