Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

ODIT.info > Дискусия > Кариера Започни нова тема

Мнооого гореща тема! Възмущаваща обява за работа

 Възмущаваща обява за работа happilka Профил 18.10.2011 18:44

Здравейте,
Бих искала да предложа на Вашето внимание една обява за работа от счетоводна къща от гр.София.
Аз съм безработен Оперативен счетоводител и в момента си търся работа,но това вече не прилича на нищо.Как може такова нещо,Вие се подигравате с нас.Просто нямам думи.....................


ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ
Ref.No: 1
Описание и
Изисквания: СЧЕТОВОДНА КЪЩА ТЪРСИ ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ.
РАБОТА С MS OFFICE /EXCEL; WORD/
ОБРАЗОВАНИЕ: СРЕДНО - ПРОФИЛ СЧЕТОВОДСТВО ИЛИ СТУДЕНТ - СПЕЦ."СЧЕТОВОДСТВО"
РАБОТА В ЕКИП
БЪРЗИНА И ВНИМАНИЕ КЪМ ДЕТАЙЛИТЕ
НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ: ОБУЧЕНИЕ /НЕ СЕ ИЗИСКВА ОПИТ КАТО ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ/;
ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ПРОФЕСИОНАЛНО РАЗВИТИЕ В МЛАД И АМБИЦИОЗЕН ЕКИП;
ГЪВКАВО РАБОТНО ВРЕМЕ;
КАРТА ЗА ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ
Населено Място: София / България
Заплата: от 200 до 250 BGN на Месец

Организация: ТИ ЕНД ДЖИ КОНСУЛТ 2010 ООД
(Фирма/Организация директно търсеща служители.)

 RE: Възмущаваща обява за работа bonou2 Профил 18.10.2011 18:46

те пак хубаво, че пари не искат ;)
"НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ: ОБУЧЕНИЕ "....
пп
ехеее...:
ГЪВКАВО РАБОТНО ВРЕМЕ;
КАРТА ЗА ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ

 RE: Възмущаваща обява за работа witch Профил 18.10.2011 18:51

но коммент казват по си ен ен

 RE: Възмущаваща обява за работа jasta13 Профил 18.10.2011 19:04

Съдейки по декларациите в съседната тема, ще се намерят петимни и при тези условия.

 RE: Възмущаваща обява за работа thanatos Профил 19.10.2011 11:27

Мда... Студентите се оправят с толкова... За кръчмата вечер. Останалото, което е за разходите извън кръчмата, го дават мама и тати. Плюс студентите нямат опит и лесно се лъжат и може да бъдат гърбени да работят и в повече срещу подобно идиотско заплащане.


Отговор на jasta13(18.10.2011 19:04):
jasta13 каза:
Съдейки по декларациите в съседната тема, ще се намерят петимни и при тези условия.

 RE: Възмущаваща обява за работа bonou2 Профил 19.10.2011 11:29

едните лъжат ,че плащат ..другите - че работят.
Идея нямам кой печели...

 RE: Възмущаваща обява за работа 999777 Профил 19.10.2011 11:36

Абсолютна подигравка

 RE: Възмущаваща обява за работа Elena19R Профил 19.10.2011 11:38

По възмутително е, че предложението за работа е от наши колеги!!! Отговор на 999777(19.10.2011 11:36):

 RE: Възмущаваща обява за работа Гост от П-в Профил 19.10.2011 11:38

То, в евро да е тая заплата, пак е малка!

 RE: Възмущаваща обява за работа XXXXX Профил 19.10.2011 11:43

Не знам какво ви възмущава? Казано е гъвкаво работно време, но не и колко часа дневно. Предлагането на работата на студенти едва ли предполага 8 часов работен ден. Освен това има и обучение :))
В края на краищата - ще отиде този, на който му изнася
Обявата не се отнася за вас/нас ...

 RE: Възмущаваща обява за работа voknid Профил Изпрати email 19.10.2011 11:46

МРЗ от 01.09.2011 г. е 270.00 лв. (при работно време 8 ч. дневно). И аз... но комент.

 RE: Възмущаваща обява за работа XXXXX Профил 19.10.2011 11:47

Къде видя работното време?

Отговор на voknid(19.10.2011 11:46):
voknid каза:
МРЗ от 01.09.2011 г. е 270.00 лв. (при работно време 8 ч. дневно). И аз... но комент.

 RE: Възмущаваща обява за работа daykiri Профил 19.10.2011 11:48

Нищо смущаващо не виждам в това да те учат на практика и да ти плащат за това!

 RE: Възмущаваща обява за работа bonou2 Профил 19.10.2011 11:49

бе аз и трудов не видях...ама ;)
кво се нервим на хорската простотия обаче..... ;)

 RE: Възмущаваща обява за работа XXXXX Профил 19.10.2011 11:51

1. Като се възмущавате от нещо първо вижте всички условия и тогава критикувайте
2. Не е нужно да давате мнение по въпроси, които не ви интересуват или не засягат пряко
3. Едно уточнение - нямам нищо общо с тази обява, нито знам кой я пуска, нито ме интересува. Дразня се от тоталното отричани на нещата

 RE: Възмущаваща обява за работа Гост от П-в Профил 19.10.2011 11:55

XXXXXX,
що не идеш ти на тази работа?

 RE: Възмущаваща обява за работа shmatka Профил 19.10.2011 11:57

Отговор на XXXXX(19.10.2011 11:51):
XXXXX каза:
1. Като се възмущавате от нещо първо вижте всички условия и тогава критикувайте
2. Не е нужно да давате мнение по въпроси, които не ви интересуват или не засягат пряко
3. Едно уточнение - нямам нищо общо с тази обява, нито знам кой я пуска, нито ме интересува. Дразня се от тоталното отричани на нещата

Подкрепям!!!Има такива които наистина ще приемат работата а каква по добра школа може да е от една СК,там има разнородни фирми с разнородни дейности и това си е шанс за който иска да се научи и овладее професията :) Ако трябва да сме честни никой от нас не е започнал да получава купища пари в началото,все от някъде сме тръгнали нали така?:)

 RE: Възмущаваща обява за работа 999777 Профил 19.10.2011 12:05

Да така е, но аз като започнах преди известно време-при много подобни условия-
СК ми плащаше МРЗ
Отговор на shmatka(19.10.2011 11:57):
shmatka каза:

Подкрепям!!!Има такива които наистина ще приемат работата а каква по добра школа може да е от една СК,там има разнородни фирми с разнородни дейности и това си е шанс за който иска да се научи и овладее професията :) Ако трябва да сме честни никой от нас не е започнал да получава купища пари в началото,все от някъде сме тръгнали нали така?:)

 RE: Възмущаваща обява за работа didah Профил 19.10.2011 12:08

За мен не е възмущаваща, а отразяваща действителността, която хич не е розова.Ако можем поне за малко да си представим, че ние самите дълго време сме стояли без работа и никакви доходи....

 RE: Възмущаваща обява за работа katerina2121 Профил 19.10.2011 13:05

Описание на работното място
Наименование на длъжността Счетоводител
Основни отговорности за работа в счетоводна къща
Вид трудов договор Срочен, 6 мес.
Работно време (начин на работа) Една смяна
Работно време (продължителност) 8:00
Работата е подходяща за без ограничения
Трудово възнаграждение (лв.) 270 лв.
Брой на свободните работни места 1
Дата, от която работното е свободно 11.10.2011 г.
Изисквания за заемане на работното място
Степен и област на образование Висше-Науки за обществото, бизнес и право
Специалност Счетоводство и контрол

 RE: Възмущаваща обява за работа katerina2121 Профил 19.10.2011 13:06

то с такива е пълно, просто се чудя кой изобщо кандидатства :D

 RE: Възмущаваща обява за работа katerina2121 Профил 19.10.2011 13:09

а това го слагам само за сравнение :

Наименование на длъжността Чистач/ Хигиенист
Основни отговорности ЧИСТАЧКА
Вид трудов договор Срочен, 6 мес.
Работно време (начин на работа) Една смяна
Работно време (продължителност) 8:00
Работата е подходяща за без ограничения
Трудово възнаграждение (лв.) 300 лв.
Брой на свободните работни места 1
Дата, от която работното е свободно 11.10.2011 г.

 RE: Възмущаваща обява за работа VUL4EVA Профил 19.10.2011 13:10

е ако някой се хване на въдицата , колега

 RE: Възмущаваща обява за работа ро Профил 19.10.2011 13:13

ето за тая има смисъл да се кандидатства и до като чистиш може да спретнеш някоя декларацийка

 RE: Възмущаваща обява за работа thanatos Профил 19.10.2011 14:09

Абе зависи къде чисти: http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=1264449

1500 лв за чистачка. Как да се устои?

Всъщност, едно счети или ТРЗ ще се справи и с чистачестване.

Но аз предлагам на работодателите, които считат за достойно заплащане на труда такива сумички от типа 270-300 лв (кеф им и на гъвкаво работно време), да пробват нещо за разнообразие. Да сложат чистачката с основното образование да посвърши нещо от работата на счетито или на ТРЗ-то... И няма значение за колко часа ще работи на новото място. Може и за 1 час само чистачката да стане нещо друго. =) Дано ме разберат какво имам предвид.

 RE: Възмущаваща обява за работа harivasilev Профил Изпрати email 19.10.2011 15:34

Вие там по-нагоре, които подкрепяте това смотано и унизително предложение, що не вземете да си хвърлите дипломите?!?! Я си направете елементарна сметка колко струва едно висше образование и вижте за колко време ще се върне инвестицията. Но нищо де, то който се съгласи на това, толкова ще си и заслужава. И това с безплатната работа - пълна простотия. В счетоводните къщи ще ви използват за черноработници и нищо няма да научите. Докато има такива елементи - с трици маймуни да хващат и маймуни, които да им се връзват, счетоводната професия в България няма да се уважава от бизнеса и този тип труд вечно ще е подценен. Затова кадърните млади хора ще бягат от България, защото вече не са комунистически задръстени и не разчитат на такива подаяния. Само за справка, може да разгледате следните сайтове: http://www.reed.co.uk/, https://www.workindenmark.dk/, http://ec.europa.eu/eures/main.jsp?lang=bg&acro=job&catId=482&parentCategory=482

 RE: Възмущаваща обява за работа thanatos Профил 19.10.2011 17:03

Отговор на harivasilev(19.10.2011 15:34):
harivasilev каза:
Вие там по-нагоре, които подкрепяте това смотано и унизително предложение, що не вземете да си хвърлите дипломите?!?!


На подръжниците на идеята за нормално заплатата да е 270лв не им плащат по 270 лв. Опасявам се, че дори не знаят как по-точно се живее с 270 лв в течение на цял един месец, дори при наличие на собствено жилище. Пък ти, да си хвърлят дипломите. Че няма. Те са може би по логиката, че на чужд гръб и хиляда тояги са малко ( в смисъл, като човек е стоял безработен дъъълго време и е отчаян, що пък да не помизерства ОЩЕ с 270 лв заплата примерно- добро му правят все едно, е да им имам доброто).

Аз лично онемявам при вида на такива гаври с интелектуалния капацитет на хората в тази държава. НЕ МОЖЕ човек с висше образование да взема 270 лв. за работа, изискваща същото това висше образование. 270лв ей там за чистачката на гъвкавото работно време.

 RE: Възмущаваща обява за работа neli7304 Профил Изпрати email 19.10.2011 17:08

Отговор на thanatos(19.10.2011 17:03):
thanatos каза:


На подръжниците на идеята за нормално заплатата да е 270лв не им плащат по 270 лв. Опасявам се, че дори не знаят как по-точно се живее с 270 лв в течение на цял един месец, дори при наличие на собствено жилище. Пък ти, да си хвърлят дипломите. Че няма. Те са може би по логиката, че на чужд гръб и хиляда тояги са малко ( в смисъл, като човек е стоял безработен дъъълго време и е отчаян, що пък да не помизерства ОЩЕ с 270 лв заплата примерно- добро му правят все едно, е да им имам доброто).

Аз л...


Подкрепям.

270 лв може, ама за 4-5 дни, т.е. 1/5 от месеца.

Останалите 4/5 поне още по толкова.

Ама не е луд, който яде зелника.

Продавачките вземат чисто В НАЙ-ЛОШИЯ СЛУЧАЙ 350 лв.

 RE: Възмущаваща обява за работа jasta13 Профил 19.10.2011 17:22

Е да де, ама малко са тези, които се натискат да стават чистачи.
Колко ВУЗ- а бълват ежегодно висшисти?! За качеството на образованието да не говорим- от година на година става все по- зле. Нищо чудно, че цената на интелектуалния труд девалвира.

 RE: Възмущаваща обява за работа didah Профил 19.10.2011 17:35

Отговор на jasta13(19.10.2011 17:22):
jasta13 каза:
Е да де, ама малко са тези, които се натискат да стават чистачи.
Колко ВУЗ- а бълват ежегодно висшисти?! За качеството на образованието да не говорим- от година на година става все по- зле. Нищо чудно, че цената на интелектуалния труд девалвира.


Съгласна.
А гневните коментари по-горе не мисля, че трябва да ги отправяте към тези, които имаме различно мнение от вас.
Не мисля и не казвам, че тези пари са достатъчни.
Не мисля и не казвам, че не са подигравка за знанията и уменията.
Казах, че има хора, за които дори и тези пари са нещо.
Пък и проблем ли е като краднат малко знания да се пробват и на друго място или да започнат да работят самостоятелно.
Колко от нас с ръка на сърцето могат да кажат- ще умра от глад и аз и децата, но няма да работя за толкова?

 RE: Възмущаваща обява за работа thanatos Профил 19.10.2011 17:36

В предишна фирма, където работех, едно момиче, току що завършила счетоводство, беше чистачка. После си намери работа като счети. Не беше за 270 лв. Тя и като чистачка вземаше повече. Та... По-скоро някои се изтарикатяват... За щастие не всички.

Отговор на jasta13(19.10.2011 17:22):
jasta13 каза:
Е да де, ама малко са тези, които се натискат да стават чистачи.
Колко ВУЗ- а бълват ежегодно висшисти?! За качеството на образованието да не говорим- от година на година става все по- зле. Нищо чудно, че цената на интелектуалния труд девалвира.

 RE: Възмущаваща обява за работа thanatos Профил 19.10.2011 17:38

Отговор на didah(19.10.2011 17:35):
didah каза:

Колко от нас с ръка на сърцето могат да кажат- ще умра от глад и аз и децата, но няма да...


Ти май не разбираш. С такава заплата СЕ УМИРА ОТ ГЛАД. БУКВАЛНО. Ще си сложа ръка на сърцето и ще кажа, че след като така и така се УМИРА ОТ ГЛАД, поне да е с достойнство и не бих приела условията.

 RE: Възмущаваща обява за работа neli7304 Профил Изпрати email 19.10.2011 17:43

Отговор на thanatos(19.10.2011 17:38):
thanatos каза:


Ти май не разбираш. С такава заплата СЕ УМИРА ОТ ГЛАД. БУКВАЛНО. Ще си сложа ръка на сърцето и ще кажа, че след като така и така се УМИРА ОТ ГЛАД, поне да е с достойнство и не бих приела условията.


Няма да умреш, ако мътът ти взема достатъчно. Ама за единия хляб ли се работи , бе м... му с.....

 RE: Възмущаваща обява за работа shmatka Профил 19.10.2011 17:46

За хляб и салам ! точка!

 RE: Възмущаваща обява за работа happilka Профил 19.10.2011 17:56

За хляб ще има със сигурност,но за салама не съм много сигурна,освен ако през работния ден не ядеш,не пиеш-кафе,вода и да ходиш гол и бос,може да се докарат малко пари за кренвирши. Отговор на shmatka(19.10.2011 17:46):

 RE: Възмущаваща обява за работа thanatos Профил 19.10.2011 18:01

А ако мъжът не взема достатъчно?

Това го казвам от личен опит- точно подобен. Знам много добре какво говоря. Бяха ме приравнили по пари с чистачката, с обяснение, че хората, които са умни не може да печелят пари (това ми се обясни на запитването от моя страна защо има наличие на подобно приравняване). Работех го от липса на избор първоначално по логиката, че е по-добре от нищо.

Какво стана обаче на практика с тази моя логика. Вземат се пари и се плащат сметки, връща се част от заем към приятели и... Парите свършват. Свършват буквално на втория ден от както са взети, без да е имало излишно харчене. Ако има късмет, се вземат нови заеми от приятели. Ако ли не.. Буквално е имало дни наред, в които не сме имали пари да си купим хляб. Работи се... И фотосинтезира. Плюс се беснее. Това ми е личният опит. На тази база съм решила, че следващият път, когато някой ми предложи да фотосинтезирам и да работя, като по-добрият вариант, ще откажа частта с "работя". Заеми мога да вземам и да не ми стигат парите и без да работя.

Тъй. Смених работата при първия удобен случай. И не мисля да повтарям повече тази си грешка от миналото да допускам някой да спекулира със ситуацията.

Отговор на neli7304(19.10.2011 17:43):
neli7304 каза:


Няма да умреш, ако мътът ти взема достатъчно. Ама за единия хляб ли се работи , бе м... му с.....

 RE: Възмущаваща обява за работа neli7304 Профил Изпрати email 19.10.2011 18:08

Отговор на thanatos(19.10.2011 18:01):
thanatos каза:
А ако мъжът не взема достатъчно?

Това го казвам от личен опит- точно подобен. Знам много добре какво говоря. Бяха ме приравнили по пари с чистачката, с обяснение, че хората, които са умни не може да печелят пари (това ми се обясни на запитването от моя страна защо има наличие на подобно приравняване). Работех го от липса на избор първоначално по логиката, че е по-добре от нищо.

Какво стана обаче на практика с тази моя логика. Вземат се пари и се плащат сметки, връща се част от заем към прият...


Мила, не те репликирам.

И аз съм работила за без пари.

 RE: Възмущаваща обява за работа shmatka Профил 19.10.2011 18:10

Отговор на neli7304(19.10.2011 18:08):
neli7304 каза:


Мила, не те репликирам.

И аз съм работила за без пари.

теб те знаем мила,че и цЕлата ти рода барабар с котето:))))

 RE: Възмущаваща обява за работа katerina2121 Профил 19.10.2011 20:20

Отговор на jasta13(19.10.2011 17:22):
jasta13 каза:
Е да де, ама малко са тези, които се натискат да стават чистачи.
Колко ВУЗ- а бълват ежегодно висшисти?! За качеството на образованието да не говорим- от година на година става все по- зле. Нищо чудно, че цената на интелектуалния труд девалвира.


ако трябва да избирам /и нямам друг избор разбира се :)/ между това да съм чистачка за 300 лева, и счетоводител за 270 - честно казано предпочитам да нося парцала и не за 30те лева разлика, а за отговорността която поемаш като счетоводител, да не коментираме промени на нормативни бази обучение, купуване на литература /и усвояването и, че само с купуване неставало/ и така нататък

 RE: Възмущаваща обява за работа kalina333 Профил Изпрати email 19.10.2011 22:12

Отдавна съм убедена че работата на счетоводителя е приравнена към тази на чистач/ка.
Например в Ромпетрол бях счетоводител на 9 от бензиностанциите за 400 лв /нето/ през 2006 г.
Същевременно имах задача да изготвям заплатите на административния персонал и помощен персонал.Чистачките вземаха 370 лв нетна заплата.
По-късно след продажбата на дружеството качествено беше променена органиграмата и ФСО премина в Support Department т.е. това е отдел с поддържащи функции. Както се изрази един от великите ни HR специалисти - счетоводителите нямат идеи и концепции, те са физически заседяли, обездвижени и ограничени.
Сега има и нова мода в предлагането на работа в счетоводни къщи които си търсят главен счетоводител. Скоро бях в една такава и там работеха около 10 души на средна и над средната възраст. Те имаха нужда от нещо като неграмотен видински циганин да им подпише всички ГФО обаче за нещастие нали е нужна пустата правоспособност. Никой от господата които видях там явно не иска да подпише резултатите от собствената си работа, а търсеха главен на 4 часа при 400 лв заплата. Така че на този фон така цитираната неприлична обява за 250 лв + карта за градски транспорт е далеч по.безопасно предложение.

 RE: Възмущаваща обява за работа voknid Профил Изпрати email 19.10.2011 22:36

Чистачката като захвърли метлата вече не мисли върху философския въпрос: "Днес свърших ли си работата, за която отговарям"? И понякога се терзае: "Е, остана едно пълно кошче", но утре ще го изпразня. Чудо голямо, няма срокове, няма глоби - пей сърце!
 

 RE: Възмущаваща обява за работа neli7304 Профил Изпрати email 19.10.2011 22:43

Ами така ще бъде.Като един инженер, който дори средно ик. образование няма може да има счетоводна къща и да води 200 фирми.

Ни от счетоводство, ни от ТРЗ разбира.

И наетите толкова разбират, ама той как да го разбере.

Подписва като селски кмет и няма кой да го спре.
реклама

ODIT.info > Дискусия > Кариера