ODIT.info DocStore
BALANS.ODIT.INFO
ODIT.info > Дискусия > Счетоводство Започни нова тема
Право на данъчен кредит kanasparuh 30.01.2022 12:01
Фирма Х притежава поземлен имот със сграда, груб строеж незавършен. След няколко години фирма Х прехвърля поземления имот на фирма У, която го придобива като апортна вноска. Фирма У започва довършителни работи по строежа и довършва офис сградата със собствени средства. Въпроса е фирма У има ли право да ползва данъчен кредит за стоките и услугите, които за извършени във връзка със строежа? Според мен, да, позовавайки се на чл. 10, ал. 1 и 2 от ЗДДС: Съгласно чл. 10, ал.1 от ЗДДС, не е доставка на стока или услуга доставката към приобретателя от преобразуващия се, от отчуждителя или от апортиращия в резултат на:
- преобразуване на търговско дружество по реда на глава шестнадесета от Търговския закон;
- прехвърляне на предприятие по реда на чл. 15 или 60 от Търговския закон;
- извършване на непарична вноска в търговско дружество.
Съгласно втората алинея на същия законов текст, в случаите по ал. 1 лицето, което получава стоките или услугите, е правоприемник и на всички права и задължения по този закон във връзка с тях, включително на правото на приспадане на данъчен кредит и на задълженията за извършване на корекция на ползвания данъчен кредит.
Но не намирам някаква по-подробна законова обосновка на подобен казус. Ако някой може да помогне, ще съм му много благодарен. И още нещо: това, че само поземления имот е прехвърлен на праовприемника, но не е и сградата, би следвало да не валияе на правото за ползване на данъчен кредит за извършените стоки и услуги във връзка със строежа, нали така? Или аз бъркам
- преобразуване на търговско дружество по реда на глава шестнадесета от Търговския закон;
- прехвърляне на предприятие по реда на чл. 15 или 60 от Търговския закон;
- извършване на непарична вноска в търговско дружество.
Съгласно втората алинея на същия законов текст, в случаите по ал. 1 лицето, което получава стоките или услугите, е правоприемник и на всички права и задължения по този закон във връзка с тях, включително на правото на приспадане на данъчен кредит и на задълженията за извършване на корекция на ползвания данъчен кредит.
Но не намирам някаква по-подробна законова обосновка на подобен казус. Ако някой може да помогне, ще съм му много благодарен. И още нещо: това, че само поземления имот е прехвърлен на праовприемника, но не е и сградата, би следвало да не валияе на правото за ползване на данъчен кредит за извършените стоки и услуги във връзка със строежа, нали така? Или аз бъркам
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 30.01.2022 13:58
Освен, че предприятие X с апортната вноска става съдружник с дружествен дял в предприятие Y вероятно има и договори за възлагане на строителни работи. По проекти за въглагане и отчитането на етапите от договорите, вероятно и предприятие Z, без групово учасие в икономическата група, от която са предприятията X и Y може да ползва данъчен кредит, ако е регистрирано по ЗДДС.
RE: Право на данъчен кредит kanasparuh 30.01.2022 15:15
Да, така е. Въпроса е, предприятие У може ли да ползва данъчен кредит за получените стоки и услуги във връзка със строежа на сградата, въпреки, че доументално няма прехвърляне на собствеността на сградата от предприятия ѝ на предприятие У или не може да ползва
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 30.01.2022 17:39
Предприятието Х освен УПИ сигурно притежава и право на строеж и незавършеният строеж е изградило по стопански начин. Или не? Съответно ползвало данъчен кредит или не?
С дяловото участие в предприятие Y си запазва правото на строеж върху УПИ или го прехвърля в предприятието Y от икономическата група, в което дяловото участие може и да е контролно участие.
До тук предприятие Х предоставя на "дъщерното" предприятие Y УПИ, върху което съществува сграда- незавършен строеж, който предприятието завършва, но не може да впише в собствените дълготрайни активи, съответно да оправдае намалението на привлечените средства, вложени в чуждия строеж по завършване на сградата.
И какво е питането? ДРА на предприятие Y за ползвания данъчен кредит, основателно ли е съставен?
Значи, ако строителните книжа са били правилно и своевременно оформени преди влагането на привлечените средства, може и с право да признаят ползвания данъчен кредит. Затова са подетапите. Или ги оплетох в изложението на казуса?
А дали предприятие Y не може да стане дебитор на предприятие X, което да си ползва данъчния кредит по вложените средства по завършване на сградата, от която икономическа изгода черпят и двете предприятия в икономическата групичка?
С дяловото участие в предприятие Y си запазва правото на строеж върху УПИ или го прехвърля в предприятието Y от икономическата група, в което дяловото участие може и да е контролно участие.
До тук предприятие Х предоставя на "дъщерното" предприятие Y УПИ, върху което съществува сграда- незавършен строеж, който предприятието завършва, но не може да впише в собствените дълготрайни активи, съответно да оправдае намалението на привлечените средства, вложени в чуждия строеж по завършване на сградата.
И какво е питането? ДРА на предприятие Y за ползвания данъчен кредит, основателно ли е съставен?
Значи, ако строителните книжа са били правилно и своевременно оформени преди влагането на привлечените средства, може и с право да признаят ползвания данъчен кредит. Затова са подетапите. Или ги оплетох в изложението на казуса?
А дали предприятие Y не може да стане дебитор на предприятие X, което да си ползва данъчния кредит по вложените средства по завършване на сградата, от която икономическа изгода черпят и двете предприятия в икономическата групичка?
RE: Право на данъчен кредит kanasparuh 30.01.2022 21:45
Отговор на TaNikKa(30.01.2022 17:39):
TaNikKa каза:
Предприятието Х освен УПИ сигурно притежава и право на строеж и незавършеният строеж е изградило по стопански начин. Или не? Съответно ползвало данъчен кредит или не?
С дяловото участие в предприятие Y си запазва правото на строеж върху УПИ или го прехвърля в предприятието Y от икономическата група, в което дяловото участие може и да е контролно участие.
До тук предприятие Х предоставя на "дъщерното" предприятие Y УПИ, върху което съществува сграда- незавършен строеж, който предприятието завършв...
Да, след придобиване на препдриятие Х, на предприятие У е презаверено разрешението за строеж за същата сграда. Питането е от законова гледна точка, предприятие У имало ли е право да ползва данъчен кредит за стоките и услугите получени във връзка с довършеването на страежа на сградата. На кои нормативни бих могъл да се позова относно това. Това не ми е ясно.
TaNikKa каза:
Предприятието Х освен УПИ сигурно притежава и право на строеж и незавършеният строеж е изградило по стопански начин. Или не? Съответно ползвало данъчен кредит или не?
С дяловото участие в предприятие Y си запазва правото на строеж върху УПИ или го прехвърля в предприятието Y от икономическата група, в което дяловото участие може и да е контролно участие.
До тук предприятие Х предоставя на "дъщерното" предприятие Y УПИ, върху което съществува сграда- незавършен строеж, който предприятието завършв...
Да, след придобиване на препдриятие Х, на предприятие У е презаверено разрешението за строеж за същата сграда. Питането е от законова гледна точка, предприятие У имало ли е право да ползва данъчен кредит за стоките и услугите получени във връзка с довършеването на страежа на сградата. На кои нормативни бих могъл да се позова относно това. Това не ми е ясно.
RE: Право на данъчен кредит jhoro 31.01.2022 00:14
Отговор на TaNikKa(30.01.2022 17:39):
Предприятието Х освен УПИ сигурно притежава и право на строеж и незавършеният строеж е изградило по стопански начин. Или не?
С тази мисъл ... изби рибата!
Какво означава това „сигурно“? Че е гарантирано или изказваш предположение?
Какви са частите на правото на собственост? И как се издава РС - на лице, нямащо право на строеж?
С тази мисъл ... изби рибата!
Какво означава това „сигурно“? Че е гарантирано или изказваш предположение?
Какви са частите на правото на собственост? И как се издава РС - на лице, нямащо право на строеж?
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 31.01.2022 02:32
Отговор на jhoro(31.01.2022 00:14):
jhoro каза:
С тази мисъл ... изби рибата!
Какво означава това „сигурно“? Че е гарантирано или изказваш предположение?
Какви са частите на правото на собственост? И как се издава РС - на лице, нямащо право на строеж?
Гарантирани са ти чифт дрехи- долни и горни, останали от избитите риби!
Колко сгради има в незавършени строежи от години?
Какви били частите на правото на собственост?- Пропорционални на нещо- идеални части.Твоят бут кога ще го хакнат?
Издават се- всичко е възможно за някои лица, особено такива като вас, дето стават със задниците си! Криви, криви, че по- криви.
jhoro каза:
С тази мисъл ... изби рибата!
Какво означава това „сигурно“? Че е гарантирано или изказваш предположение?
Какви са частите на правото на собственост? И как се издава РС - на лице, нямащо право на строеж?
Гарантирани са ти чифт дрехи- долни и горни, останали от избитите риби!
Колко сгради има в незавършени строежи от години?
Какви били частите на правото на собственост?- Пропорционални на нещо- идеални части.Твоят бут кога ще го хакнат?
Издават се- всичко е възможно за някои лица, особено такива като вас, дето стават със задниците си! Криви, криви, че по- криви.
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 31.01.2022 02:51
Отговор на kanasparuh(30.01.2022 21:45):
kanasparuh каза:
Да, след придобиване на препдриятие Х, на предприятие У е презаверено разрешението за строеж за същата сграда. Питането е от законова гледна точка, предприятие У имало ли е право да ползва данъчен кредит за стоките и услугите получени във връзка с довършеването на страежа на сградата. На кои нормативни бих могъл да се позова относно това. Това не ми е ясно.
И що да няма право на данъчен кредит като си е отчело и прихода и си е фактурирало завършеният обект на предприятие X.
Общежитията в повечето случаи са строени по подобни орташки.
kanasparuh каза:
Да, след придобиване на препдриятие Х, на предприятие У е презаверено разрешението за строеж за същата сграда. Питането е от законова гледна точка, предприятие У имало ли е право да ползва данъчен кредит за стоките и услугите получени във връзка с довършеването на страежа на сградата. На кои нормативни бих могъл да се позова относно това. Това не ми е ясно.
И що да няма право на данъчен кредит като си е отчело и прихода и си е фактурирало завършеният обект на предприятие X.
Общежитията в повечето случаи са строени по подобни орташки.
RE: Право на данъчен кредит kanasparuh 01.02.2022 17:06
Последно, някой може ли да помогне със законова обосновка на подобен случай? Според мен дружеството У би следвало да има право на данъчен кредит за получените стоки и услуги във връзка със строежа на сградата, въпроса е как законова да бъде обосновано това.
RE: Право на данъчен кредит astora 01.02.2022 17:50
Отговор на TaNikKa(30.01.2022 17:39):
TaNikKa каза:
Предприятието Х освен УПИ сигурно притежава и право на строеж и незавършеният строеж е изградило по стопански начин. Или не? Съответно ползвало данъчен кредит или не?
С дяловото участие в предприятие Y си запазва правото на строеж върху УПИ или го прехвърля в предприятието Y от икономическата група, в което дяловото участие може и да е контролно участие.
До тук предприятие Х предоставя на "дъщерното" предприятие Y УПИ, върху което съществува сграда- незавършен строеж, който предприятието завършв...
НА ТАНАНАЙКА БАЙКА-ЗЯЙКА ВСИЧКО И Е ЯСНО. И УПИ И УПЕ И СОЛ И ДДС КЬДЕ ОСКЬПИ БАНИЧКИТЕ НА 3лв
TaNikKa каза:
Предприятието Х освен УПИ сигурно притежава и право на строеж и незавършеният строеж е изградило по стопански начин. Или не? Съответно ползвало данъчен кредит или не?
С дяловото участие в предприятие Y си запазва правото на строеж върху УПИ или го прехвърля в предприятието Y от икономическата група, в което дяловото участие може и да е контролно участие.
До тук предприятие Х предоставя на "дъщерното" предприятие Y УПИ, върху което съществува сграда- незавършен строеж, който предприятието завършв...
НА ТАНАНАЙКА БАЙКА-ЗЯЙКА ВСИЧКО И Е ЯСНО. И УПИ И УПЕ И СОЛ И ДДС КЬДЕ ОСКЬПИ БАНИЧКИТЕ НА 3лв
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 01.02.2022 18:02
Отговор на kanasparuh(01.02.2022 17:06):
kanasparuh каза:
Последно, някой може ли да помогне със законова обосновка на подобен случай? Според мен дружеството У би следвало да има право на данъчен кредит за получените стоки и услуги във връзка със строежа на сградата, въпроса е как законова да бъде обосновано това.
С нормите на действащите за периода на строежа ЗДДС и ППЗДДС и съобразно строителните документи- разрешителни и съответно актувани по конкретния строеж и сграда.
kanasparuh каза:
Последно, някой може ли да помогне със законова обосновка на подобен случай? Според мен дружеството У би следвало да има право на данъчен кредит за получените стоки и услуги във връзка със строежа на сградата, въпроса е как законова да бъде обосновано това.
С нормите на действащите за периода на строежа ЗДДС и ППЗДДС и съобразно строителните документи- разрешителни и съответно актувани по конкретния строеж и сграда.
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 01.02.2022 18:08
Отговор на astora(01.02.2022 17:50):
astora каза:
НА ТАНАНАЙКА БАЙКА-ЗЯЙКА ВСИЧКО И Е ЯСНО. И УПИ И УПЕ И СОЛ И ДДС КЬДЕ ОСКЬПИ БАНИЧКИТЕ НА 3лв
Когато и да те убия все ще е късно, гаден изкуфял 53годишен гном!
astora каза:
НА ТАНАНАЙКА БАЙКА-ЗЯЙКА ВСИЧКО И Е ЯСНО. И УПИ И УПЕ И СОЛ И ДДС КЬДЕ ОСКЬПИ БАНИЧКИТЕ НА 3лв
Когато и да те убия все ще е късно, гаден изкуфял 53годишен гном!
RE: Право на данъчен кредит astora 01.02.2022 18:50
Отговор на TaNikKa(01.02.2022 18:08):
TaNikKa каза:
Когато и да те убия все ще е късно, гаден изкуфял 53годишен гном!
НАЛИ БЕШЕ АЛАБАШ
TaNikKa каза:
Когато и да те убия все ще е късно, гаден изкуфял 53годишен гном!
НАЛИ БЕШЕ АЛАБАШ
RE: Право на данъчен кредит abeama 02.02.2022 00:37
Отговор на kanasparuh(01.02.2022 17:06):
kanasparuh каза:
Последно, някой може ли да помогне със законова обосновка на подобен случай? Според мен дружеството У би следвало да има право на данъчен кредит за получените стоки и услуги във връзка със строежа на сградата, въпроса е как законова да бъде обосновано това.
"И още нещо: това, че само поземления имот е прехвърлен на праовприемника, но не е и сградата, би следвало да не валияе на правото за ползване на данъчен кредит за извършените стоки и услуги във връзка със строежа, нали така? Или аз бъркам"
абе дали бъркаш или не бъркаш...
ама У в какво качество довършва строежа и с каква цел?
kanasparuh каза:
Последно, някой може ли да помогне със законова обосновка на подобен случай? Според мен дружеството У би следвало да има право на данъчен кредит за получените стоки и услуги във връзка със строежа на сградата, въпроса е как законова да бъде обосновано това.
"И още нещо: това, че само поземления имот е прехвърлен на праовприемника, но не е и сградата, би следвало да не валияе на правото за ползване на данъчен кредит за извършените стоки и услуги във връзка със строежа, нали така? Или аз бъркам"
абе дали бъркаш или не бъркаш...
ама У в какво качество довършва строежа и с каква цел?
RE: Право на данъчен кредит jhoro 02.02.2022 14:23
Отговор на abeama(02.02.2022 00:37):
... ама У в какво качество довършва строежа и с каква цел?
В качеството на „Добър самарянин“ - видял един недовършен строеж и решил да помогне.
Авторът казва - „Фирма Х притежава поземлен имот със сграда, груб строеж незавършен.“ без подробности.
Преди „акт 14“ строежа не е сграда и не може да бъде обект на прехвърлителна сделка. Явно и самото ОПС не е прехвърлено, а без него - новият инвеститор не може да придобие право на собственост върху постройката.
В качеството на „Добър самарянин“ - видял един недовършен строеж и решил да помогне.
Авторът казва - „Фирма Х притежава поземлен имот със сграда, груб строеж незавършен.“ без подробности.
Преди „акт 14“ строежа не е сграда и не може да бъде обект на прехвърлителна сделка. Явно и самото ОПС не е прехвърлено, а без него - новият инвеститор не може да придобие право на собственост върху постройката.
RE: Право на данъчен кредит Liglyo 02.02.2022 14:32
Отговор на jhoro(02.02.2022 14:23):
jhoro каза:
В качеството на „Добър самарянин“ - видял един недовършен строеж и решил да помогне.
Авторът казва - „Фирма Х притежава поземлен имот със сграда, груб строеж незавършен.“ без подробности.
Преди „акт 14“ строежа не е сграда и не може да бъде обект на прехвърлителна сделка. Явно и самото ОПС не е прехвърлено, а без него - новият инвеститор не може да придобие право на собственост върху постройката.
Гоше, чети бе, бате :)))
И още нещо: това, че само поземления имот е прехвърлен на праовприемника, но не е и сградата, би следвало да не валияе на правото за ползване на данъчен кредит за извършените стоки и услуги във връзка със строежа, нали така?
предприятие У може ли да ползва данъчен кредит за получените стоки и услуги във връзка със строежа на сградата, въпреки, че доументално няма прехвърляне на собствеността на сградата от предприятия ѝ на предприятие У или не може да ползва
след придобиване на препдриятие Х, на предприятие У е презаверено разрешението за строеж за същата сграда.
jhoro каза:
В качеството на „Добър самарянин“ - видял един недовършен строеж и решил да помогне.
Авторът казва - „Фирма Х притежава поземлен имот със сграда, груб строеж незавършен.“ без подробности.
Преди „акт 14“ строежа не е сграда и не може да бъде обект на прехвърлителна сделка. Явно и самото ОПС не е прехвърлено, а без него - новият инвеститор не може да придобие право на собственост върху постройката.
Гоше, чети бе, бате :)))
И още нещо: това, че само поземления имот е прехвърлен на праовприемника, но не е и сградата, би следвало да не валияе на правото за ползване на данъчен кредит за извършените стоки и услуги във връзка със строежа, нали така?
предприятие У може ли да ползва данъчен кредит за получените стоки и услуги във връзка със строежа на сградата, въпреки, че доументално няма прехвърляне на собствеността на сградата от предприятия ѝ на предприятие У или не може да ползва
след придобиване на препдриятие Х, на предприятие У е презаверено разрешението за строеж за същата сграда.
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 02.02.2022 17:03
Отговор на jhoro(02.02.2022 14:23):
jhoro каза:
В качеството на „Добър самарянин“ - видял един недовършен строеж и решил да помогне.
Авторът казва - „Фирма Х притежава поземлен имот със сграда, груб строеж незавършен.“ без подробности.
Преди „акт 14“ строежа не е сграда и не може да бъде обект на прехвърлителна сделка. Явно и самото ОПС не е прехвърлено, а без него - новият инвеститор не може да придобие право на собственост върху постройката.
Айде спри се с може и не може, че някои прехвърлиха и трафопостовете в поземлените имоти.
jhoro каза:
В качеството на „Добър самарянин“ - видял един недовършен строеж и решил да помогне.
Авторът казва - „Фирма Х притежава поземлен имот със сграда, груб строеж незавършен.“ без подробности.
Преди „акт 14“ строежа не е сграда и не може да бъде обект на прехвърлителна сделка. Явно и самото ОПС не е прехвърлено, а без него - новият инвеститор не може да придобие право на собственост върху постройката.
Айде спри се с може и не може, че някои прехвърлиха и трафопостовете в поземлените имоти.
RE: Право на данъчен кредит astora 02.02.2022 18:07
Отговор на TaNikKa(02.02.2022 17:03):
TaNikKa каза:
Айде спри се с може и не може, че някои прехвърлиха и трафопостовете в поземлените имоти.
Е ИМАЛИ ТЕМА КЬДЕ ДА НЕ СИ КОМПЕТЕНТНА. ОТКАК ТЕ ОСТАВИ ДОЧКА МЬЖКАТА НА ВСЕКА МАНДЖА СИ МЕРУДИЯ
TaNikKa каза:
Айде спри се с може и не може, че някои прехвърлиха и трафопостовете в поземлените имоти.
Е ИМАЛИ ТЕМА КЬДЕ ДА НЕ СИ КОМПЕТЕНТНА. ОТКАК ТЕ ОСТАВИ ДОЧКА МЬЖКАТА НА ВСЕКА МАНДЖА СИ МЕРУДИЯ
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 02.02.2022 19:34
Отговор на astora(02.02.2022 18:07):
astora каза:
Е ИМАЛИ ТЕМА КЬДЕ ДА НЕ СИ КОМПЕТЕНТНА. ОТКАК ТЕ ОСТАВИ ДОЧКА МЬЖКАТА НА ВСЕКА МАНДЖА СИ МЕРУДИЯ
А има ли някой на когото да си полезен с безумните си коментари? Комплексар убит! Тъп анабол- няма да ти дойде ума и чуждия не можеш да вземеш! Колкото повече остаряваш по-тъп и по-зъл ставаш! Мръсник безполезен! За виртуален наставник ли се взе, убитак смотан?
astora каза:
Е ИМАЛИ ТЕМА КЬДЕ ДА НЕ СИ КОМПЕТЕНТНА. ОТКАК ТЕ ОСТАВИ ДОЧКА МЬЖКАТА НА ВСЕКА МАНДЖА СИ МЕРУДИЯ
А има ли някой на когото да си полезен с безумните си коментари? Комплексар убит! Тъп анабол- няма да ти дойде ума и чуждия не можеш да вземеш! Колкото повече остаряваш по-тъп и по-зъл ставаш! Мръсник безполезен! За виртуален наставник ли се взе, убитак смотан?
RE: Право на данъчен кредит kanasparuh 02.02.2022 21:20
Отговор на abeama(02.02.2022 00:37):
abeama каза:
"И още нещо: това, че само поземления имот е прехвърлен на праовприемника, но не е и сградата, би следвало да не валияе на правото за ползване на данъчен кредит за извършените стоки и услуги във връзка със строежа, нали така? Или аз бъркам"
абе дали бъркаш или не бъркаш...
ама У в какво качество довършва строежа и с каква цел?
Предприятие У придобива предприятие Х като имота собственост на предприятие Х става собственост на предприятие У като апортна вноска. Но реално няма документално прехвърляне на недовършената сграда, а само на земята или поземления имот. Освен чл. 10 от ЗДДС има ли другова законова уредба, въз основа на която предприятие У може да ползва данъчен кредит за получените стоки и услуги
abeama каза:
"И още нещо: това, че само поземления имот е прехвърлен на праовприемника, но не е и сградата, би следвало да не валияе на правото за ползване на данъчен кредит за извършените стоки и услуги във връзка със строежа, нали така? Или аз бъркам"
абе дали бъркаш или не бъркаш...
ама У в какво качество довършва строежа и с каква цел?
Предприятие У придобива предприятие Х като имота собственост на предприятие Х става собственост на предприятие У като апортна вноска. Но реално няма документално прехвърляне на недовършената сграда, а само на земята или поземления имот. Освен чл. 10 от ЗДДС има ли другова законова уредба, въз основа на която предприятие У може да ползва данъчен кредит за получените стоки и услуги
RE: Право на данъчен кредит Liglyo 02.02.2022 22:37
Отговор на kanasparuh(02.02.2022 21:20):
kanasparuh каза:
Предприятие У придобива предприятие Х като имота собственост на предприятие Х става собственост на предприятие У като апортна вноска. Но реално няма документално прехвърляне на недовършената сграда, а само на земята или поземления имот. Освен чл. 10 от ЗДДС има ли другова законова уредба, въз основа на която предприятие У може да ползва данъчен кредит за получените стоки и услуги
Сега пък предприятие Х придобива У.
Яко.
kanasparuh каза:
Предприятие У придобива предприятие Х като имота собственост на предприятие Х става собственост на предприятие У като апортна вноска. Но реално няма документално прехвърляне на недовършената сграда, а само на земята или поземления имот. Освен чл. 10 от ЗДДС има ли другова законова уредба, въз основа на която предприятие У може да ползва данъчен кредит за получените стоки и услуги
Сега пък предприятие Х придобива У.
Яко.
RE: Право на данъчен кредит Liglyo 02.02.2022 22:41
Отговор на TaNikKa(02.02.2022 19:34):
TaNikKa каза:
А има ли някой на когото да си полезен с безумните си коментари? Комплексар убит! Тъп анабол- няма да ти дойде ума и чуждия не можеш да вземеш! Колкото повече остаряваш по-тъп и по-зъл ставаш! Мръсник безполезен! За виртуален наставник ли се взе, убитак смотан?
Ти щото си самата полезност.
Написаното от теб го умножи по сто и това недоразумение си ти.
TaNikKa каза:
А има ли някой на когото да си полезен с безумните си коментари? Комплексар убит! Тъп анабол- няма да ти дойде ума и чуждия не можеш да вземеш! Колкото повече остаряваш по-тъп и по-зъл ставаш! Мръсник безполезен! За виртуален наставник ли се взе, убитак смотан?
Ти щото си самата полезност.
Написаното от теб го умножи по сто и това недоразумение си ти.
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 02.02.2022 23:02
Отговор на kanasparuh(02.02.2022 21:20):
kanasparuh каза:
Предприятие У придобива предприятие Х като имота собственост на предприятие Х става собственост на предприятие У като апортна вноска. Но реално няма документално прехвърляне на недовършената сграда, а само на земята или поземления имот. Освен чл. 10 от ЗДДС има ли другова законова уредба, въз основа на която предприятие У може да ползва данъчен кредит за получените стоки и услуги
Голяма каша станала.
Конкретната апортна вноска стока ли е?
Съгласно ЗДДС
Стока
Чл. 5. (1) Стока по смисъла на този закон е всяка движима и недвижима вещ, включително електрическа енергия, газ, вода, топлинна или хладилна енергия и други подобни, както и стандартният софтуер.
(2) Не са стока по смисъла на ал. 1 парите в обращение и чуждестранната валута, използвани като платежно средство.
С апортната вноска на УПИ предприятие Y си увеличава Дълготрайните материални активи срещу увеличението на Основния капитал.
Апортна вноска от предприятие X и предприятие Y придобива предприятие X - нефеля нещо по условието. Предприятие X може да има дялово участие и в предприятие XY, предприятие Y и предприятие XY ли ще придобие?
чл.132 ал.5 от ЗДДС, чл.25 отЗДДС, чл.37 от ЗДДС, чл.68 от ЗДДС- за право на данъчен кредит за вложени стоки и услуги в строежа.
kanasparuh каза:
Предприятие У придобива предприятие Х като имота собственост на предприятие Х става собственост на предприятие У като апортна вноска. Но реално няма документално прехвърляне на недовършената сграда, а само на земята или поземления имот. Освен чл. 10 от ЗДДС има ли другова законова уредба, въз основа на която предприятие У може да ползва данъчен кредит за получените стоки и услуги
Голяма каша станала.
Конкретната апортна вноска стока ли е?
Съгласно ЗДДС
Стока
Чл. 5. (1) Стока по смисъла на този закон е всяка движима и недвижима вещ, включително електрическа енергия, газ, вода, топлинна или хладилна енергия и други подобни, както и стандартният софтуер.
(2) Не са стока по смисъла на ал. 1 парите в обращение и чуждестранната валута, използвани като платежно средство.
С апортната вноска на УПИ предприятие Y си увеличава Дълготрайните материални активи срещу увеличението на Основния капитал.
Апортна вноска от предприятие X и предприятие Y придобива предприятие X - нефеля нещо по условието. Предприятие X може да има дялово участие и в предприятие XY, предприятие Y и предприятие XY ли ще придобие?
чл.132 ал.5 от ЗДДС, чл.25 отЗДДС, чл.37 от ЗДДС, чл.68 от ЗДДС- за право на данъчен кредит за вложени стоки и услуги в строежа.
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 02.02.2022 23:07
Отговор на Liglyo(02.02.2022 22:41):
Liglyo каза:
Ти щото си самата полезност.
Написаното от теб го умножи по сто и това недоразумение си ти.
Ти какво се засягаш? Много чувствителен си станал- наставляван ли си от тоя стресьор препарирания, че го и защитаваш или заедно си действате от памтивека?
Liglyo каза:
Ти щото си самата полезност.
Написаното от теб го умножи по сто и това недоразумение си ти.
Ти какво се засягаш? Много чувствителен си станал- наставляван ли си от тоя стресьор препарирания, че го и защитаваш или заедно си действате от памтивека?
RE: Право на данъчен кредит abeama 02.02.2022 23:18
Отговор на kanasparuh(02.02.2022 21:20):
kanasparuh каза:
Предприятие У придобива предприятие Х като имота собственост на предприятие Х става собственост на предприятие У като апортна вноска.
абе на теб не знам как ти звучи
ама си е направо като "Приказки под шипковия храст"
kanasparuh каза:
Предприятие У придобива предприятие Х като имота собственост на предприятие Х става собственост на предприятие У като апортна вноска.
абе на теб не знам как ти звучи
ама си е направо като "Приказки под шипковия храст"
RE: Право на данъчен кредит Liglyo 03.02.2022 10:19
Отговор на TaNikKa(02.02.2022 23:07):
TaNikKa каза:
Ти какво се засягаш? Много чувствителен си станал- наставляван ли си от тоя стресьор препарирания, че го и защитаваш или заедно си действате от памтивека?
Яко те лае гъсокът :)))))))))))))))
TaNikKa каза:
Ти какво се засягаш? Много чувствителен си станал- наставляван ли си от тоя стресьор препарирания, че го и защитаваш или заедно си действате от памтивека?
Яко те лае гъсокът :)))))))))))))))
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 03.02.2022 11:31
Отговор на Liglyo(03.02.2022 10:19):
Liglyo каза:
Яко те лае гъсокът :)))))))))))))))
Яко, Дяко- тутар, нектар и гъски на хектар лаят хъски. Ще теглиш и ти шейната по баирите, че после по ската ще се обадят отново за абонамента "Аванта" записаните в икономическия модел на новата партия игра.
Liglyo каза:
Яко те лае гъсокът :)))))))))))))))
Яко, Дяко- тутар, нектар и гъски на хектар лаят хъски. Ще теглиш и ти шейната по баирите, че после по ската ще се обадят отново за абонамента "Аванта" записаните в икономическия модел на новата партия игра.
RE: Право на данъчен кредит Liglyo 03.02.2022 11:37
Отговор на TaNikKa(03.02.2022 11:31):
TaNikKa каза:
Яко, Дяко- тутар, нектар и гъски на хектар лаят хъски. Ще теглиш и ти шейната по баирите, че после по ската ще се обадят отново за абонамента "Аванта" записаните в икономическия модел на новата партия игра.
И щъркелът те `апе :)))))
TaNikKa каза:
Яко, Дяко- тутар, нектар и гъски на хектар лаят хъски. Ще теглиш и ти шейната по баирите, че после по ската ще се обадят отново за абонамента "Аванта" записаните в икономическия модел на новата партия игра.
И щъркелът те `апе :)))))
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 03.02.2022 12:06
Отговор на Liglyo(03.02.2022 11:37):
Liglyo каза:
И щъркелът те `апе :)))))
Ако бях жабка, можеше и тая да се случи в една папка "Пастети" и "Аперативи"- сироп, хапка и до следващата заплатка.
"Ревизьори заплатки" кой ги хапе?
Liglyo каза:
И щъркелът те `апе :)))))
Ако бях жабка, можеше и тая да се случи в една папка "Пастети" и "Аперативи"- сироп, хапка и до следващата заплатка.
"Ревизьори заплатки" кой ги хапе?
RE: Право на данъчен кредит Liglyo 03.02.2022 12:14
Отговор на TaNikKa(03.02.2022 12:06):
TaNikKa каза:
Ако бях жабка, можеше и тая да се случи в една папка "Пастети" и "Аперативи"- сироп, хапка и до следващата заплатка.
"Ревизьори заплатки" кой ги хапе?
Абе яко ненормална си, но то си е за теб :)))))))))))))
Е, и тук те четат, без да имат право на избор хората. Но всеки, който те прочете чука на дърво и си вика - пу, пу, да не дава Господ.
TaNikKa каза:
Ако бях жабка, можеше и тая да се случи в една папка "Пастети" и "Аперативи"- сироп, хапка и до следващата заплатка.
"Ревизьори заплатки" кой ги хапе?
Абе яко ненормална си, но то си е за теб :)))))))))))))
Е, и тук те четат, без да имат право на избор хората. Но всеки, който те прочете чука на дърво и си вика - пу, пу, да не дава Господ.
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 03.02.2022 12:49
Отговор на Liglyo(03.02.2022 12:14):
Liglyo каза:
Абе яко ненормална си, но то си е за теб :)))))))))))))
Е, и тук те четат, без да имат право на избор хората. Но всеки, който те прочете чука на дърво и си вика - пу, пу, да не дава Господ.
Да не дава кълвач ли си казват? Не могат да го вкарат в кошарата, ако даде кълвач!
Liglyo каза:
Абе яко ненормална си, но то си е за теб :)))))))))))))
Е, и тук те четат, без да имат право на избор хората. Но всеки, който те прочете чука на дърво и си вика - пу, пу, да не дава Господ.
Да не дава кълвач ли си казват? Не могат да го вкарат в кошарата, ако даде кълвач!
RE: Право на данъчен кредит Liglyo 03.02.2022 12:51
Отговор на TaNikKa(03.02.2022 12:49):
TaNikKa каза:
Да не дава кълвач ли си казват? Не могат да го вкарат в кошарата, ако даде кълвач!
Пу, пу.....
TaNikKa каза:
Да не дава кълвач ли си казват? Не могат да го вкарат в кошарата, ако даде кълвач!
Пу, пу.....
RE: Право на данъчен кредит kanasparuh 03.02.2022 19:24
Отговор на TaNikKa(02.02.2022 23:02):
TaNikKa каза:
Голяма каша станала.
Конкретната апортна вноска стока ли е?
Съгласно ЗДДС
Стока
Чл. 5. (1) Стока по смисъла на този закон е всяка движима и недвижима вещ, включително електрическа енергия, газ, вода, топлинна или хладилна енергия и други подобни, както и стандартният софтуер.
(2) Не са стока по смисъла на ал. 1 парите в обращение и чуждестранната валута, използвани като платежно средство.
С апортната вноска на УПИ предприятие Y си увеличава Дълготрайните материални активи срещу увеличението...
Благодаря за насоките! Конкретната апортна вноска е поземлен имот.
TaNikKa каза:
Голяма каша станала.
Конкретната апортна вноска стока ли е?
Съгласно ЗДДС
Стока
Чл. 5. (1) Стока по смисъла на този закон е всяка движима и недвижима вещ, включително електрическа енергия, газ, вода, топлинна или хладилна енергия и други подобни, както и стандартният софтуер.
(2) Не са стока по смисъла на ал. 1 парите в обращение и чуждестранната валута, използвани като платежно средство.
С апортната вноска на УПИ предприятие Y си увеличава Дълготрайните материални активи срещу увеличението...
Благодаря за насоките! Конкретната апортна вноска е поземлен имот.
RE: Право на данъчен кредит kanasparuh 03.02.2022 19:31
Отговор на Liglyo(02.02.2022 22:37):
Liglyo каза:
Сега пък предприятие Х придобива У.
Яко.
Объркал съм се втория път, предприятие У придобива предприятие Х, какво толкова като съм се объркал, стават грешки
Liglyo каза:
Сега пък предприятие Х придобива У.
Яко.
Объркал съм се втория път, предприятие У придобива предприятие Х, какво толкова като съм се объркал, стават грешки
RE: Право на данъчен кредит abeama 03.02.2022 21:31
Отговор на kanasparuh(03.02.2022 19:31):
kanasparuh каза:
Объркал съм се втория път, предприятие У придобива предприятие Х, какво толкова като съм се объркал, стават грешки
абе не ги брой. и да ги броиш и да не ги броиш все ше сбъркаш :)
ама в този казус изобщо няма придобиване на предприятие, а е нещо друго, но явно не знаеш или не можеш да обясниш какво има.
а и ЗДДС изобщо не е написан общо :)))))
kanasparuh каза:
Объркал съм се втория път, предприятие У придобива предприятие Х, какво толкова като съм се объркал, стават грешки
абе не ги брой. и да ги броиш и да не ги броиш все ше сбъркаш :)
ама в този казус изобщо няма придобиване на предприятие, а е нещо друго, но явно не знаеш или не можеш да обясниш какво има.
а и ЗДДС изобщо не е написан общо :)))))
RE: Право на данъчен кредит kanasparuh 03.02.2022 23:07
Отговор на abeama(03.02.2022 21:31):
abeama каза:
абе не ги брой. и да ги броиш и да не ги броиш все ше сбъркаш :)
ама в този казус изобщо няма придобиване на предприятие, а е нещо друго, но явно не знаеш или не можеш да обясниш какво има.
а и ЗДДС изобщо не е написан общо :)))))
Може и аз да не обяснявам точно, като имам време ще пиша по-подробно какъв е казуса
abeama каза:
абе не ги брой. и да ги броиш и да не ги броиш все ше сбъркаш :)
ама в този казус изобщо няма придобиване на предприятие, а е нещо друго, но явно не знаеш или не можеш да обясниш какво има.
а и ЗДДС изобщо не е написан общо :)))))
Може и аз да не обяснявам точно, като имам време ще пиша по-подробно какъв е казуса
RE: Право на данъчен кредит kanasparuh 03.02.2022 23:07
Отговор на abeama(03.02.2022 21:31):
abeama каза:
абе не ги брой. и да ги броиш и да не ги броиш все ше сбъркаш :)
ама в този казус изобщо няма придобиване на предприятие, а е нещо друго, но явно не знаеш или не можеш да обясниш какво има.
а и ЗДДС изобщо не е написан общо :)))))
Може и аз да не обяснявам точно, като имам време ще пиша по-подробно какъв е казуса
abeama каза:
абе не ги брой. и да ги броиш и да не ги броиш все ше сбъркаш :)
ама в този казус изобщо няма придобиване на предприятие, а е нещо друго, но явно не знаеш или не можеш да обясниш какво има.
а и ЗДДС изобщо не е написан общо :)))))
Може и аз да не обяснявам точно, като имам време ще пиша по-подробно какъв е казуса
RE: Право на данъчен кредит jhoro 04.02.2022 16:06
Отговор на kanasparuh(03.02.2022 19:31):
Объркал съм се втория път, предприятие У придобива предприятие Х, какво толкова като съм се объркал, стават грешки
Че стават грешки - стават! И не е въпроса „Х ли придобива Y“ или обратното!
Когато едно ЮЛ придобива друго, то придобиването е анблок - всичките активи и пасиви на придобитото предприятие!
„Чл. 15. (1) Предприятието като съвкупност от права, задължения и фактически отношения може да бъде прехвърлено чрез сделка, извършена писмено с нотариално удостоверяване на подписите и съдържанието, извършени едновременно. Отчуждителят е длъжен да уведоми кредиторите и длъжниците за извършеното прехвърляне.“
Вие говорите за конкретно имущество - „поземлен имот“!
Какъв е смисълът на тази „апортна вноска“ - че предприятие Х придобива част от предприятие Y, въз основа дялово участие в капитала на второто?
Че стават грешки - стават! И не е въпроса „Х ли придобива Y“ или обратното!
Когато едно ЮЛ придобива друго, то придобиването е анблок - всичките активи и пасиви на придобитото предприятие!
„Чл. 15. (1) Предприятието като съвкупност от права, задължения и фактически отношения може да бъде прехвърлено чрез сделка, извършена писмено с нотариално удостоверяване на подписите и съдържанието, извършени едновременно. Отчуждителят е длъжен да уведоми кредиторите и длъжниците за извършеното прехвърляне.“
Вие говорите за конкретно имущество - „поземлен имот“!
Какъв е смисълът на тази „апортна вноска“ - че предприятие Х придобива част от предприятие Y, въз основа дялово участие в капитала на второто?
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 04.02.2022 21:38
Отговор на jhoro(04.02.2022 16:06):
jhoro каза:
Че стават грешки - стават! И не е въпроса „Х ли придобива Y“ или обратното!
Когато едно ЮЛ придобива друго, то придобиването е анблок - всичките активи и пасиви на придобитото предприятие!
„Чл. 15. (1) Предприятието като съвкупност от права, задължения и фактически отношения може да бъде прехвърлено чрез сделка, извършена писмено с нотариално удостоверяване на подписите и съдържанието, извършени едновременно. Отчуждителят е длъжен да уведоми кредиторите и длъжниците за извършеното прехвърляне....
jЕйчоро,
Има ли такъв термин "придобиване на предприятие"? Да не са предприятията от добивната промишленост и придобитите им добиви- вкаменелости на бивни в поземления имот?
jhoro каза:
Че стават грешки - стават! И не е въпроса „Х ли придобива Y“ или обратното!
Когато едно ЮЛ придобива друго, то придобиването е анблок - всичките активи и пасиви на придобитото предприятие!
„Чл. 15. (1) Предприятието като съвкупност от права, задължения и фактически отношения може да бъде прехвърлено чрез сделка, извършена писмено с нотариално удостоверяване на подписите и съдържанието, извършени едновременно. Отчуждителят е длъжен да уведоми кредиторите и длъжниците за извършеното прехвърляне....
jЕйчоро,
Има ли такъв термин "придобиване на предприятие"? Да не са предприятията от добивната промишленост и придобитите им добиви- вкаменелости на бивни в поземления имот?
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 04.02.2022 21:38
Отговор на jhoro(04.02.2022 16:06):
jhoro каза:
Че стават грешки - стават! И не е въпроса „Х ли придобива Y“ или обратното!
Когато едно ЮЛ придобива друго, то придобиването е анблок - всичките активи и пасиви на придобитото предприятие!
„Чл. 15. (1) Предприятието като съвкупност от права, задължения и фактически отношения може да бъде прехвърлено чрез сделка, извършена писмено с нотариално удостоверяване на подписите и съдържанието, извършени едновременно. Отчуждителят е длъжен да уведоми кредиторите и длъжниците за извършеното прехвърляне....
jЕйчоро,
Има ли такъв термин "придобиване на предприятие"? Да не са предприятията от добивната промишленост и придобитите им добиви- вкаменелости на бивни в поземления имот?
jhoro каза:
Че стават грешки - стават! И не е въпроса „Х ли придобива Y“ или обратното!
Когато едно ЮЛ придобива друго, то придобиването е анблок - всичките активи и пасиви на придобитото предприятие!
„Чл. 15. (1) Предприятието като съвкупност от права, задължения и фактически отношения може да бъде прехвърлено чрез сделка, извършена писмено с нотариално удостоверяване на подписите и съдържанието, извършени едновременно. Отчуждителят е длъжен да уведоми кредиторите и длъжниците за извършеното прехвърляне....
jЕйчоро,
Има ли такъв термин "придобиване на предприятие"? Да не са предприятията от добивната промишленост и придобитите им добиви- вкаменелости на бивни в поземления имот?
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 04.02.2022 21:38
Отговор на jhoro(04.02.2022 16:06):
jhoro каза:
Че стават грешки - стават! И не е въпроса „Х ли придобива Y“ или обратното!
Когато едно ЮЛ придобива друго, то придобиването е анблок - всичките активи и пасиви на придобитото предприятие!
„Чл. 15. (1) Предприятието като съвкупност от права, задължения и фактически отношения може да бъде прехвърлено чрез сделка, извършена писмено с нотариално удостоверяване на подписите и съдържанието, извършени едновременно. Отчуждителят е длъжен да уведоми кредиторите и длъжниците за извършеното прехвърляне....
jЕйчоро,
Има ли такъв термин "придобиване на предприятие"? Да не са предприятията от добивната промишленост и придобитите им добиви- вкаменелости на бивни в поземления имот?
jhoro каза:
Че стават грешки - стават! И не е въпроса „Х ли придобива Y“ или обратното!
Когато едно ЮЛ придобива друго, то придобиването е анблок - всичките активи и пасиви на придобитото предприятие!
„Чл. 15. (1) Предприятието като съвкупност от права, задължения и фактически отношения може да бъде прехвърлено чрез сделка, извършена писмено с нотариално удостоверяване на подписите и съдържанието, извършени едновременно. Отчуждителят е длъжен да уведоми кредиторите и длъжниците за извършеното прехвърляне....
jЕйчоро,
Има ли такъв термин "придобиване на предприятие"? Да не са предприятията от добивната промишленост и придобитите им добиви- вкаменелости на бивни в поземления имот?
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 04.02.2022 21:38
Отговор на jhoro(04.02.2022 16:06):
jhoro каза:
Че стават грешки - стават! И не е въпроса „Х ли придобива Y“ или обратното!
Когато едно ЮЛ придобива друго, то придобиването е анблок - всичките активи и пасиви на придобитото предприятие!
„Чл. 15. (1) Предприятието като съвкупност от права, задължения и фактически отношения може да бъде прехвърлено чрез сделка, извършена писмено с нотариално удостоверяване на подписите и съдържанието, извършени едновременно. Отчуждителят е длъжен да уведоми кредиторите и длъжниците за извършеното прехвърляне....
jЕйчоро,
Има ли такъв термин "придобиване на предприятие"? Да не са предприятията от добивната промишленост и придобитите им добиви- вкаменелости на бивни в поземления имот?
jhoro каза:
Че стават грешки - стават! И не е въпроса „Х ли придобива Y“ или обратното!
Когато едно ЮЛ придобива друго, то придобиването е анблок - всичките активи и пасиви на придобитото предприятие!
„Чл. 15. (1) Предприятието като съвкупност от права, задължения и фактически отношения може да бъде прехвърлено чрез сделка, извършена писмено с нотариално удостоверяване на подписите и съдържанието, извършени едновременно. Отчуждителят е длъжен да уведоми кредиторите и длъжниците за извършеното прехвърляне....
jЕйчоро,
Има ли такъв термин "придобиване на предприятие"? Да не са предприятията от добивната промишленост и придобитите им добиви- вкаменелости на бивни в поземления имот?
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 04.02.2022 21:38
Отговор на jhoro(04.02.2022 16:06):
jhoro каза:
Че стават грешки - стават! И не е въпроса „Х ли придобива Y“ или обратното!
Когато едно ЮЛ придобива друго, то придобиването е анблок - всичките активи и пасиви на придобитото предприятие!
„Чл. 15. (1) Предприятието като съвкупност от права, задължения и фактически отношения може да бъде прехвърлено чрез сделка, извършена писмено с нотариално удостоверяване на подписите и съдържанието, извършени едновременно. Отчуждителят е длъжен да уведоми кредиторите и длъжниците за извършеното прехвърляне....
jЕйчоро,
Има ли такъв термин "придобиване на предприятие"? Да не са предприятията от добивната промишленост и придобитите им добиви- вкаменелости на бивни в поземления имот?
jhoro каза:
Че стават грешки - стават! И не е въпроса „Х ли придобива Y“ или обратното!
Когато едно ЮЛ придобива друго, то придобиването е анблок - всичките активи и пасиви на придобитото предприятие!
„Чл. 15. (1) Предприятието като съвкупност от права, задължения и фактически отношения може да бъде прехвърлено чрез сделка, извършена писмено с нотариално удостоверяване на подписите и съдържанието, извършени едновременно. Отчуждителят е длъжен да уведоми кредиторите и длъжниците за извършеното прехвърляне....
jЕйчоро,
Има ли такъв термин "придобиване на предприятие"? Да не са предприятията от добивната промишленост и придобитите им добиви- вкаменелости на бивни в поземления имот?
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 04.02.2022 21:38
Отговор на jhoro(04.02.2022 16:06):
jhoro каза:
Че стават грешки - стават! И не е въпроса „Х ли придобива Y“ или обратното!
Когато едно ЮЛ придобива друго, то придобиването е анблок - всичките активи и пасиви на придобитото предприятие!
„Чл. 15. (1) Предприятието като съвкупност от права, задължения и фактически отношения може да бъде прехвърлено чрез сделка, извършена писмено с нотариално удостоверяване на подписите и съдържанието, извършени едновременно. Отчуждителят е длъжен да уведоми кредиторите и длъжниците за извършеното прехвърляне....
jЕйчоро,
Има ли такъв термин "придобиване на предприятие"? Да не са предприятията от добивната промишленост и придобитите им добиви- вкаменелости на бивни в поземления имот?
jhoro каза:
Че стават грешки - стават! И не е въпроса „Х ли придобива Y“ или обратното!
Когато едно ЮЛ придобива друго, то придобиването е анблок - всичките активи и пасиви на придобитото предприятие!
„Чл. 15. (1) Предприятието като съвкупност от права, задължения и фактически отношения може да бъде прехвърлено чрез сделка, извършена писмено с нотариално удостоверяване на подписите и съдържанието, извършени едновременно. Отчуждителят е длъжен да уведоми кредиторите и длъжниците за извършеното прехвърляне....
jЕйчоро,
Има ли такъв термин "придобиване на предприятие"? Да не са предприятията от добивната промишленост и придобитите им добиви- вкаменелости на бивни в поземления имот?
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 04.02.2022 21:50
Извинявам се, нещо се бъгна и с очна команда ги публикува шест пъти, а сесията вече беше невалидна за редакция.
Стават повторения- пошествания!
Стават повторения- пошествания!
RE: Право на данъчен кредит typtadrynka 04.02.2022 22:08
В случая не си виновна. Това е много стара система. Писана е преди четвърта година. На теория дори тогава знаехме, как се обработват формуляри, но хората на Креато явно не са :(
Не е твоя вината, че мнението ти се е мултиплицирало. Имаш право да си нервна и да се натискаш на „Публикувай“. Както системата може и се очаква да има „размнаване в отзивищостта“ (т. нар. lag). Но не се очаква и не се прощава да не можеш да обработиш формуляр.
Aла в днешно време дори Гългъл не го могат, затова е някак очаквано. Предполагам сте чули за скандала с view source.
Не е твоя вината, че мнението ти се е мултиплицирало. Имаш право да си нервна и да се натискаш на „Публикувай“. Както системата може и се очаква да има „размнаване в отзивищостта“ (т. нар. lag). Но не се очаква и не се прощава да не можеш да обработиш формуляр.
Aла в днешно време дори Гългъл не го могат, затова е някак очаквано. Предполагам сте чули за скандала с view source.
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 05.02.2022 09:25
Отговор на typtadrynka(04.02.2022 22:08):
typtadrynka каза:
В случая не си виновна. Това е много стара система. Писана е преди четвърта година. На теория дори тогава знаехме, как се обработват формуляри, но хората на Креато явно не са :(
Не е твоя вината, че мнението ти се е мултиплицирало. Имаш право да си нервна и да се натискаш на „Публикувай“. Както системата може и се очаква да има „размнаване в отзивищостта“ (т. нар. lag). Но не се очаква и не се прощава да не можеш да обработиш формуляр.
Aла в днешно време дори Гългъл не го могат, затова е няка...
Веднъж и аз да не съм виновна!
Първо да намерим формуляра.
О къде ли е?
Да не е на тоалетна хартия? Предимството било на съдържанието пред формата и затова и на тоалетна хартия да е попълнен трябвало да се приеме, въведе и обработи! Това заварих аз през 2004г.
typtadrynka каза:
В случая не си виновна. Това е много стара система. Писана е преди четвърта година. На теория дори тогава знаехме, как се обработват формуляри, но хората на Креато явно не са :(
Не е твоя вината, че мнението ти се е мултиплицирало. Имаш право да си нервна и да се натискаш на „Публикувай“. Както системата може и се очаква да има „размнаване в отзивищостта“ (т. нар. lag). Но не се очаква и не се прощава да не можеш да обработиш формуляр.
Aла в днешно време дори Гългъл не го могат, затова е няка...
Веднъж и аз да не съм виновна!
Първо да намерим формуляра.
О къде ли е?
Да не е на тоалетна хартия? Предимството било на съдържанието пред формата и затова и на тоалетна хартия да е попълнен трябвало да се приеме, въведе и обработи! Това заварих аз през 2004г.
RE: Право на данъчен кредит Liglyo 05.02.2022 13:14
Отговор на TaNikKa(05.02.2022 09:25):
TaNikKa каза:
Веднъж и аз да не съм виновна!
Ох, милата тя. Това ли е докарало психичното ти разстройство? Че всички смятат, че винаги си виновна?
Ще ги бием тези лелички и чичковци, които го твърдят.
Но да си знаеш - алкохолът няма да реши този проблем.
С хапчета имаш повече шанс.
TaNikKa каза:
Веднъж и аз да не съм виновна!
Ох, милата тя. Това ли е докарало психичното ти разстройство? Че всички смятат, че винаги си виновна?
Ще ги бием тези лелички и чичковци, които го твърдят.
Но да си знаеш - алкохолът няма да реши този проблем.
С хапчета имаш повече шанс.
RE: Право на данъчен кредит astora 05.02.2022 15:03
Отговор на Liglyo(05.02.2022 13:14):
Liglyo каза:
Ох, милата тя. Това ли е докарало психичното ти разстройство? Че всички смятат, че винаги си виновна?
Ще ги бием тези лелички и чичковци, които го твърдят.
Но да си знаеш - алкохолът няма да реши този проблем.
С хапчета имаш повече шанс.
ВЕЧЕ НЕ Е ТАНАНЙКА, А Е ТРАЛАЛАЙКА
Liglyo каза:
Ох, милата тя. Това ли е докарало психичното ти разстройство? Че всички смятат, че винаги си виновна?
Ще ги бием тези лелички и чичковци, които го твърдят.
Но да си знаеш - алкохолът няма да реши този проблем.
С хапчета имаш повече шанс.
ВЕЧЕ НЕ Е ТАНАНЙКА, А Е ТРАЛАЛАЙКА
RE: Право на данъчен кредит TaNikKa 05.02.2022 16:59
Отговор на Liglyo(05.02.2022 13:14):
Liglyo каза:
Ох, милата тя. Това ли е докарало психичното ти разстройство? Че всички смятат, че винаги си виновна?
Ще ги бием тези лелички и чичковци, които го твърдят.
Но да си знаеш - алкохолът няма да реши този проблем.
С хапчета имаш повече шанс.
Какво психично разстройство ти излиза от препоръки и показания? Страх ги било и от мене!
"Хъшовете" от Крайова бяха на друго мнение- "с хапчета" не можело, а аз ги хрускам като бонбони от както се помня.
И защо според теб без спирт? В газеника олио ли да налея? Или свинска мас, че смятали да започвам ново килийно произведение от отделението "До бурето", "Стоте ми очи светят в тъмното" или "Шумящите таблетки, газиращи водата" на ушатите ми предварителни наблюдатели, които ме харесали за радио-слушател.
Аз ще ги подкова подкованите!
Liglyo каза:
Ох, милата тя. Това ли е докарало психичното ти разстройство? Че всички смятат, че винаги си виновна?
Ще ги бием тези лелички и чичковци, които го твърдят.
Но да си знаеш - алкохолът няма да реши този проблем.
С хапчета имаш повече шанс.
Какво психично разстройство ти излиза от препоръки и показания? Страх ги било и от мене!
"Хъшовете" от Крайова бяха на друго мнение- "с хапчета" не можело, а аз ги хрускам като бонбони от както се помня.
И защо според теб без спирт? В газеника олио ли да налея? Или свинска мас, че смятали да започвам ново килийно произведение от отделението "До бурето", "Стоте ми очи светят в тъмното" или "Шумящите таблетки, газиращи водата" на ушатите ми предварителни наблюдатели, които ме харесали за радио-слушател.
Аз ще ги подкова подкованите!
реклама
ODIT.info > Дискусия > Счетоводство
Моят ODIT.info
ПОСЛЕДНИ ТЕМИ
RE: хартиени ваучери - до кога последно
RE: хартиени ваучери - до кога последно
RE: хартиени ваучери - до кога последно
RE: хартиени ваучери - до кога последно
RE: хартиени ваучери - до кога последно
RE: хартиени ваучери - до кога последно
RE: Учредяване на право на ползване и продажба на имота
RE: Учредяване на право на ползване и продажба на имота
RE: хартиени ваучери - до кога последно
RE: хартиени ваучери - до кога последно
RE: хартиени ваучери - до кога последно