Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

ODIT.info > Дискусия > Free style Започни нова тема

Мнооого гореща тема! Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?!

 Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! Пламен61 Профил 03.04.2010 00:18

http://frognews.bg/news_21785/Ti_podkrepi_li_kucheto_Mima_i_prezidenta_Parvanov!/

Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?!
Сряда, 31 Март 2010

Знаем ли какво подписваме?

Две подписки привличат общественото внимание тези дни. Едната е в подкрепа на президента Първанов и срещу импийчмънта, а другата – за счупените лапи на кучето Мима от Дряново и срещу насилниците на животни.
Излиза, че българите най-много обичаме президента и кучетата. Гражданска петиция настоява за промяна на Закона за животните. Който посегне на куче, котка или коза – в затвора като криминален престъпник. Събрани са вече 150 000 подписа. Част от защитниците на Мима искат „линч за извергите, посегнали на невинното животно”. Звучи справедливо. Насилниците трябва да си получават заслуженото – рано или късно, но по-добре рано. Ако може още сега, веднага, на място. Създадени са комитети „Срещу насилието”, „Град на отговорните хора”, „Да спасим животните” и др. Кучето Мима дори може да замине в чужбина, където да му се направят „нови” лапи. Откъдето и да го погледнеш, прилича на пролетно пробуждане на гражданското общество.
Набира скорост и подписката в подкрепа на президента Георги Първанов. Само за ден в подкрепа на държавния глава са се подписали над 500 души. Началото на подписката е дадено в село Аврен, където преди 3 години Първанов обещал на местните жители пътната връзка с Гърция. Отсечката не е построена, но хората се вдигнали в защита на президента. Какво щеше да стане, ако все пак Първанов бе изпълнил обещанието си, направо не ми се мисли.
Има обаче един нюанс: подписката за Първанов е организирана от БСП. Което подсказва, че топлата връзка президентът-БСП никога не е била прекъсвана, въпреки уверенията на държавния глава.
Сметката изглежда проста: 150 000 са против насилието. Поводът е кучето Мима. Не пребитото до смърт дете Х , от което и да е произволно взето българско селище. Не залятите с киселина български жени (в Гърция хиляди протестираха срещу заливането с киселина на българката Костадинка Кунева). Не д-р Филип Филев, пребит в Ботевград. Не десетките майки и съпруги, пребивани като скотове в домовете им всеки ден. Не заради агресията и пребитите деца в училища, домове, градини. Какво искат да ни кажат тези 150 000 възмутени заради Мима? Че са спали, яли, уригвали се, пърдяли, гледали мач, правили секс, въртяли бизнес, играли карти, летували в чужбина докато са ставали останалите баталии, осакатили и усмъртили деца, жени, старци...? И са се събудили, когато са видяли репортажа за осакатеното куче? Съжалявам, но не им вярвам. Реакцията им показва само колко страшно и неспасяемо е продънена ценностната ни система. Което ни препраща автоматично към втората подписка.
Задавали ли са си подкрепящите с подпис Първанов хора, какво трябва да се случи, ако контраподписка събере повече привърженици? Линчуван ли ще бъде тогава държавният глава? Защо те мълчаха, когато Първанов беше на лов в Симитли, когато край Червен бряг още димяха телата на изгорелите пътници в спалния вагон? Траеха си и когато той излъга, че няма нищо общо с Държавна сигурност, а след това призна, че има и се гордее с това. Все още не знаем дали президентът е убил вписания в „Червената книга” козел „архар” в Узбекистан или не е, защото сигналите са противоречиви. В мистерии и догадки тънат и атентатите срещу негови съветници и близки приятели като банкера Емил Кюлев и бизнесмена Манол Велев. Не е ясна и връзката му с видни олигарси: хем играе хора на рождените им дни, хем твърди, че иска отварянето на икономическите досиета. Мълча четири години, докато управляваше тройната коалиция, а сега се изказва ката ден, критикувайки правителството, в което не би имало нищо лошо, ако не бе нямата му позиция преди това. Не искат ли всички, които го подкрепят, да чуят отговорите на тези няколко въпроса преди да турят подписа си в тетрадките по площадите?
Сякаш сме орисани да бъдем цял живот ослепени самуилови войници.

Аварите, които царете ни побеждавали няколко пъти, имали интересна притча.
Някога страшен змей завардил извора, от който хората се снабдявали с вода. В страната настъпили мор и суша. Много храбри момци се опитвали да убият дракона, но всички били побеждавани, а главите им забучени по стените на змеевата крепост. Един ден в семейството на бедни родители се родило момче. То се научило да се прокрадва нощно време и да отпива няколко глътки от животворната вода. Един ден заявило, че не може да гледа повече как народът му се мъчи и ще отиде да убие чудовището. Не го спрели майчините сълзи и увещанията на близки и роднини.
Когато наближило леговището на змея чуло дрезгав смях.
- Досега погубих всички смелчаци, които бяха много по-силни от теб.
- Така е, но аз съм решен да те победя, - отвърнало момчето.
- Това е много смешно. Все пак ще ти дам шанс, както и на останалите. Трябва да отговориш на един въпрос. Ако сгрешиш, ще те убия. Ако отговориш правилно – това ще убие мен.
- Готов съм, - отвърнал младежът.
Тогава змеят ударил с опашка и пред тях застанали две млади жени. Едната била невероятно красива и пищно облечена, а другата съвсем обикновена, с дрипава рокля.
- Коя е по-красива, - попитал змеят.
- Тази, която ти харесва, - отвърнало момчето без да се замисли.
- Ах, ти позна... – изрекъл съкрушено страшният змей и се повалил мъртъв.

Българите сме като аварския змей – истината за нас е това, което ни харесва. Другото мнение просто няма значение. Добрите са тези, които се подпишат за кучето Мима и Първанов. За ГЕРБ пък правилните хора ще са атакуващите президента. Ето защо сме сбъркани: делим се по черно-бял признак. Затова и бродим из собствения си живот като самуилови войници, които не вярват дори на еднооките си водачи. Обречена работа. Не искаме да чуем и поуката от горната притча, а тя е, че може да ни погуби един отговор...
Севт ІІІ,
Тракийски цар

P.S. По мое време беше по-простичко: аз спирах и пусках водата. Подписки обаче нямаше. Но имаше пълна свобода на словоизлиянието. Чувал съм да ме наричат „най-великият”, „богоподобен”, „най-мъдрият”, „най-красивият” и пр. Е, щом хората са мислили така, що да ги преследвам. Римляните мислеха обратното, но те бяха врагове, а и нямаше ЕС. Иначе подписките са готина работа. Що да не се направи една подписка в подкрепа на тракийските царе от нашия род. Много сме свестни. Сега повечето лежат под земята и само иманяри се сещат за тях. Не е честно...

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! ана (гост) 03.04.2010 00:29

пламен,ако това писание ти харесва - жалко за теб. нищо общо нямат нещата, които са компилирани в есето. нито кучето мима има нещо общо с битите и пребивани деца, жени, старци и прочие, още по-малко пък има с първанов. да се замълчи за едното, за другото, за третото - все едно за какво - все си е грях. и забелязах, че винаги се намира някой, който да рече - е и какво от това, нищо няма да се промени, има и по-важни неща и прочие. няма по-важни и по-маловажни неща. всичко е важно. лезпричинното насилие над животно е суперотвратително. докато за хората не може никой да е твърдо наясно със ситуацията - кой-кого защо и как. иначе, когато нещата са ясни - едва ли нормални хора ще се обяват в подкрепа на побойници.

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! Пламен61 Профил 03.04.2010 00:34

Отговор на ана(03.04.2010 00:29):
ана каза:
пламен,ако това писание ти харесва - жалко за теб. нищо общо нямат нещата, които са компилирани в есето. нито кучето мима има нещо общо с битите и пребивани деца, жени, старци и прочие, още по-малко пък има с първанов. да се замълчи за едното, за другото, за третото - все едно за какво - все си е грях. и забелязах, че винаги се намира някой, който да рече - е и какво от това, нищо няма да се промени, има и по-важни неща и прочие. няма по-важни и по-маловажни неща. всичко е важно. лезпричинното н...


Ана, не знам дали си прочела това "писание", но дано поне си обърнала внимание на болднатия текст. Ако за статията като цяло имам някои несъгласия, то болднатото е напълно вярно. И се отнася до нас, българите, като не изключвам и себе си в това число.

А също и тебе - реакцията ти го показва прекрасно. Тъй като статията не ти харесва, не считаш написаното в нея за вярно :)

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! ана (гост) 03.04.2010 00:43

да, не считам че е вярно написаното в статията. а ти го считаш? щото си съгласен? или го считаш за вярно, защото НЕ си съгласен? замотавам се нещо. а ти?

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! ана (гост) 03.04.2010 00:45

освен това смятам подкрепата за кучето за нещо прекрасно от страна на толкова хора. и считам, че подкрепата за първанов е просто тъпотия от страна на който и да било, с изключение на подкрапата на тези, които са се облажили от неговите действия. само те имат правото да го подкрепят, защото знаят защо го правят и какво ще получат срещу подкрепата си. останалите изглеждат като кръгли глупаци.

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! Пламен61 Профил 03.04.2010 00:48

Отговор на ана(03.04.2010 00:43):
ана каза:
да, не считам че е вярно написаното в статията. а ти го считаш? щото си съгласен? или го считаш за вярно, защото НЕ си съгласен? замотавам се нещо. а ти?


Ана, явно трябва да повторя - ако за статията като цяло имам някои несъгласия, за болднатото съм напълно съгласен. Това е личното ми мнение, не го натрапвам на никого. Уважавам напълно твоето мнение, което не значи че го приемам.

Понеже си написала нов постинг, аз също ще се допълня. Обичам животните, имали сме домашен любимец в къщи - морско свинче, за което се грижихме с внимание 7 години. Когато умря, го преживяхме много тежко. Но все пак не мисля, че трагедията на едно животно е по-голяма от трагедията на много човешки същества, подложени на насилие в България. А голяма част от тях са също така беззащитни - децата.
А що се отнася до подкрепата за Първанов - аз ще съм последния човек, който би го подкрепил. Никога не съм крил отрицателното си мнение за него като човек и политик. Но разбирам хората, които го подкрепят и съвсем не мисля, че тези които го правят безкористно, изглеждат като кръгли глупаци. Уважавам правото им да покрепят своя избраник, което не означава че са прави. При демокрацията е така - плурализъм на мненията и свобода на изразяването им.

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! ана (гост) 03.04.2010 01:14

а аз не разбирам защо трябва да сравняваме трагедията на който и да било с трагедията на друг и да казваме коя е по-голяма или по-малка. трагедията си е трагедия и ако можем да направим нещо зада има по-малко трагедии, трябва да го направим, или поне да се опитаме. не да подминаваме с поклащане на глава - " е, то това е нищо. къде по-лоши и страшни неща има". защото ако нечия трагедия ни се струва малка, напълно заслужаваме да ни постигне същата. колкото до първанов - ок да не са кръгли глупаците. и квадратни да са, пак са глупаци. защото наивният идеалист често е по-опасен от користния хитрец, защото лесно стига до фанатизъм и твори трагедии, успокоен от високите си идеали. не си дава изобщо сметка колко много вреди и на себе си и на най-близките си със слепотата си.

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! StJack Профил 06.04.2010 11:13

Ако мангал убие човек НИЩО НЕ СТАВА
ако човек убие мангал ГОЛЯМ ШУМ и най вероятно ЗАТВОР
ако куче убие човек НИЩО НЕ СТАВА
ако човек убие куче ГОЛЯМ ШУМ и най вероятно ЗАТВОР

БЕЗ КОМЕНТАР , МАНГАЛИТЕ И БЕЗПРИЗОРНИТЕ ХАЙТИ СА С ПРАВА.

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! Идиот (гост) 06.04.2010 11:38

Което показва, че имаме сбъркана ценностна система

нещо като сбъркани приоритети, нещо, като гледаш значи Хари Потър и Философския камък и чуваш диалог:
- Тук можем да умрем! - казва Рон Уизли
- Още по-лошо могат да ни изключат

Отговор на StJack(06.04.2010 11:13):
StJack каза:
Ако мангал убие човек НИЩО НЕ СТАВА
ако човек убие мангал ГОЛЯМ ШУМ и най вероятно ЗАТВОР
ако куче убие човек НИЩО НЕ СТАВА
ако човек убие куче ГОЛЯМ ШУМ и най вероятно ЗАТВОР

БЕЗ КОМЕНТАР , МАНГАЛИТЕ И БЕЗПРИЗОРНИТЕ ХАЙТИ СА С ПРАВА.

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! elisaveta_p Профил Изпрати email 06.04.2010 11:42

Идиот, само твоя пост прочетох.
Но ако си чел книгите за Хари Потър и си наясно с родителите на Рон Уизли, може да се съгласиш с приоритетите му :))))

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! Петя (гост) 06.04.2010 11:49

Аз искам да се направи и подписка за наказание на убийците на Стоян Балтов пред дискотека "Амнезия". Една година мина. И нищо.

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! Идиот (гост) 06.04.2010 21:06

Аз см Харипотърманияк, въпреки, че нямам нито една от книгите - всичките съм си ги изтеглил от нета, и съм гледал по неколко пъти филмите... Абееее....

Отговор на elisaveta_p(06.04.2010 11:42):
elisaveta_p каза:
Идиот, само твоя пост прочетох.
Но ако си чел книгите за Хари Потър и си наясно с родителите на Рон Уизли, може да се съгласиш с приоритетите му :))))

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! elisaveta_p Профил Изпрати email 06.04.2010 21:08

Хихи, и в такъв случай как не можеш да разбереш приоритета на горкия Рон :)

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! Идиот (гост) 06.04.2010 21:13

Искаш да ми кажеш, че приоритета на Хърмаяни "още по-лошо - ще ни изключат" е по на първо място от физическото оцеляване... стига бе

Това е точно като със защитата на някъв пес... всички ореваха света, обаче никой не казва нищо по отношение на хилядите деца, които са малтретирани вкъщи или в УЧИЛИЩЕ, или в детската градина?
А за счупените глави на децата? никой не говори... абе аре молим ти се - то бива, бива превзетост, ама айде първо да оправим хората, които са жертви на други хора, после да оправим хората дето са жертви на некви песове, и накрая да вземем и да оправяме песовете

Ще ме прощавате, ама ако мислите, че горното е цинично, спокойно мога да ви кажа, че сте Хърмаяни Грейнджър и да ви пратя при триглавото кученце, което пазеше вхда за философския камък и тогава ... и тогава ще си говорим за защита на песове :D

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! elisaveta_p Профил Изпрати email 06.04.2010 21:17

Много сериозен взе да ставаш :(
Не ми се играе с тебе.
Ако това ще те зарадва, и аз предпочитам да участвам в подписка в защита на жертвите на кучетата.
Само сравнението с репликата от Хари Потър не ми хареса :)
Не са еднакви нещата.

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! Идиот (гост) 06.04.2010 21:24

Отговор на elisaveta_p(06.04.2010 21:17):
elisaveta_p каза:
Много сериозен взе да ставаш :(
Не ми се играе с тебе.
Ако това ще те зарадва, и аз предпочитам да участвам в подписка в защита на жертвите на кучетата.
Само сравнението с репликата от Хари Потър не ми хареса :)
Не са еднакви нещата.


Абе ще участвам... как пък не... Значи като тръгнах да събирам доброволци за сдружение с нестопанска цел, което да популяризира доброволното кръводаряване се оказа, че нема желаещи... Изводът: На хората не им пука за това - има ли, няма ли кръв.

Бият некви деца, изнасилват ги, и разни такива неща, чупят им тиквите, къде у дома, къде в чилище - резултат НИКЪВ
Некви кухи пияндета се прибират вкъщи и ебават майката на жена си - пребивайки я до смърт - резултат - некви агенции, дето май ... не ми се говори

Обаче вииш ли, тука на некъв мръсен помияр му отрязали краката и вече кой знае кво станало - та протези от Германия, та храна от Луната, още малко и някой от подписвачите ще му стане донор на крайници...

Не, няма да се примиря с такава ценностна система, която е изградил българинът в това общество - това е бахти и нецененето на живота.

Апропо - що нямаше подписка срещу деца раждащи деца, особено за случаи, в които няква девойка от Котленското муз училище - родила бебето си и го разфасовала?!? Абе, верно това е някъв АБСУРДИСТАН. ЗАКЛАНО ДЕТЕ - все едно няква пикантна новина. А тук за некъв пес - бахти и хората честно

И после да не искам да се махна, ми ще се махна я, то тук няма хора, има песове

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! ана (гост) 06.04.2010 23:49

идиот, ами направи подписка за това, което те вълнува. не да казваш за какво не трябва да има подписка. щото тези, дето режат краката на животните, те са същите/или техни рожби/, които разфасоват бебета. ама наистина сбъркана нация - щом слага приоритети в злодействата. злодеят е злодей и като посяга на животно, не е по-безобиден от посягащия на човек. същият е. същият, който се умилява и от компютърните убийства. но така е - сетивата на много от булгаристаните са толкова закърнели, че могат да оправдаят едното и да пискат за другото. ама пискат не за да се спрат едното или другото. а почват да ги класифицират, обясняват, оправдават и степенуват.

Отговор на Идиот(06.04.2010 21:24):
Идиот каза:


Абе ще участвам... как пък не... Значи като тръгнах да събирам доброволци за сдружение с нестопанска цел, което да популяризира доброволното кръводаряване се оказа, че нема желаещи... Изводът: На хората не им пука за това - има ли, няма ли кръв.

Бият некви деца, изнасилват ги, и разни такива неща, чупят им тиквите, къде у дома, къде в чилище - резултат НИКЪВ
Некви кухи пияндета се прибират вкъщи и ебават майката на жена си - пребивайки я до смърт - резултат - некви агенции, дето май ... не ми...

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! plankov Профил Изпрати email 06.04.2010 23:59

Значи -
1. Човекът е по-важен от кучето
2. ПРОТИВ СЪМ ТАКЪВ САДИЗЪМ, ОСЪЖДАМ ГО
НО няма да участвам в такава подписка, поне докато не се оправят взаимоотношенията между хората
Значи Таткото мил, готин, възпитан, грижи се за кучето, има щерка, която изнасилва редовно
Аааа тоя е супер грижовен към кучето и към щерката, ще ме прощавате за цинизма, ама вие наистина го удряте на цинизъм, обяснявайки, че това са едни и същи хора... НЕ, НЕ СА!!!

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! ххх (гост) 07.04.2010 00:05

логореята те е подгонила

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! ана (гост) 07.04.2010 00:11

Отговор на plankov(06.04.2010 23:59):
plankov каза:
Значи -
1. Човекът е по-важен от кучето
2. ПРОТИВ СЪМ ТАКЪВ САДИЗЪМ, ОСЪЖДАМ ГО
НО няма да участвам в такава подписка, поне докато не се оправят взаимоотношенията между хората
Значи Таткото мил, готин, възпитан, грижи се за кучето, има щерка, която изнасилва редовно
Аааа тоя е супер грижовен към кучето и към щерката, ще ме прощавате за цинизма, ама вие наистина го удряте на цинизъм, обяснявайки, че това са едни и същи хора... НЕ, НЕ СА!!!

ти предпочиташ да е грижовен към щерката и да изнасилва кучката? и тогава нещата са у ред?
аз пък си мислех, че и двете са отвратителни. но според някои явно едното е все пак ПО-НОРМАЛНО.

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! ана (гост) 07.04.2010 00:13

забравих да спомена, че има твари, които изнасилват и кокошки, но тези твари не са петлите. и това сигурно е нормално?

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! Идиот (гост) 07.04.2010 00:16

Не съм твърдял такова нещо, НО вие твърдите, с действията си, че не се възмущавате, НЕ ИСКАТЕ ЛИНЧ за изнасилена дъщеря, разфасовано новородено, и прочие прочие, но искате ЛИНЧ за такъв, който по ваше мнение е такъв изрод, че утре би направил нещо от горните.... така ли???
Демек, осъждате някого, за когото предполагате, че е склонен да извърши насилие срещу човек, без да имате доказателства, но ПО НИКАКЪВ НАЧИН НЕ ЛИЧИ, ЧЕ ВИ ПУКА ЗА РАЗФАСОВАНОТО БЕБЕ, за изнасилената щерка, за .... абе всякви такива изродски неща, дето се случват около нас

Нещо не схващам
Не бе, твърдя, че е изрод тоя дето е осакатил животното, ама никога обществото не е било толкова организирано, колкото сега.... заради едно куче... кучето е по-важно от човека, това твърдите, така действате

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! ана (гост) 07.04.2010 00:39

как така не схващаш? ами за причинилите зло на човека има закони. нека да се спазват. би следвало да се протестира срещу бездействието на следователи, прокуратура, съдебна власт, но закон има, а бездушните чиновници - това сме всички ние. а за животните няма нищо - няма достатъчно добър закон, а пък за това, че разследващи и правораздаващи органи ще са същите тези бездушни чиновници - такъв е "материалът". та протестът е за някаква промяна в закона за защита на животните. или предлагаш за всяко престъпление да има линч?

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! Идиот (гост) 07.04.2010 00:45

Не - предлагам, ако се правим на защитници на нещо си, да си подредим приоритетите ...
иначе facebook навремето се напълни с всякви тъпни от рода на "Деца да не раждат деца" и ала бала, ама то щото циганки беха родили... а ся ... я сте чули, я не
Ама то медиите от тоя случай с кучето направиха, ебахти и сензацията :(

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! ана (гост) 07.04.2010 01:30

както и ебах ти сензацията, че прокурор е нарекъл един, дето дава рушвети, че е крал/да му се размине тая работа/, "доказан престъпник". и ха сега да накажем прокурора, че той е най-крив, а не оня дет` давал рушвет. даващия рушвет не заслужава внимание. ние да блюстим етиката, че само тя ни остана неоправена. дайте да се направи една класация кое по-напред да оправим, и като го свършим, да започваме със следващото - ма от конституцията ли да започнем или от правилника за вътрешния ред в кооперацията. а че едното и другото са свързани - ми няма такова нещо.......

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! Идиот (гост) 07.04.2010 01:33

Ами долнопробна жълта и гнусна сензация беше това с прокурора, пак да има за кво да се вълнува простия българин

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! Кретен (гост) 07.04.2010 08:38

Уважаеми съмишленици, така е !?Когото се роди дете и по-големите му купят играчка, а не виждат, че и "изважда "очите , и по-късно издевателства над живи твари?Така детето става кретенче, за да стигне по-късно тинейджър-кретен, които забива нож в гърба на друг такъв, защото го погледнал "лошо"?И така тинейджъра става касапин, като оня в Дряново ?Такъв касапин наръга колегата си в нащия месокомбинат в спор за някъкви животински продукти/жлези/ които се варяха и помагаха на болни от жълтеница?Знам със сигурност ,че колегата му умря и за едни 5 лева,се зачерниха две жени?
 

 RE: Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?! StJack Профил 07.04.2010 08:41

Добре дошли в психодиспансер "БЪЛГАРИЯ" най големият на балканския полуостров а може би и в целият свят.След известен престой тук гаранция 1000 % че ще гледате на света с други очи.
реклама

ODIT.info > Дискусия > Free style