ODIT.info DocStore
BALANS.ODIT.INFO
ODIT.info > Дискусия > Трудови отношения Започни нова тема
Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни
Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни irinahp 25.11.2015 11:53
Здравейте, моля за помощ по следния въпрос. Трябва бързо да направя един договор, чета хаотично и не мога да преценя. Работника ще работи 4 дни от седмицата, по 10 часа дневно, което си прави 40 часова седмица, но с по голяма продължителност на раб. ден. Идеята е това да е за постоянно, но не мога да преценя имаме ли право да е така. Трябва ли да счета това като сумирано работно време или удължено? Мога ли направо в тр. договор да упомена дните и часовете на работа или да е на пълно работно време, а с отделна заповед да уточним?
Предварително благодаря на всички отзовали се. Успешен ден!
Предварително благодаря на всички отзовали се. Успешен ден!
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни Pupeshche 25.11.2015 11:55
Според мен сумирано за 1 месец и толкова.
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни irinahp 25.11.2015 12:03
Съжалявам, не разбирам , как сумирано за 1 месец? Човека ще е на постоянен договор.... или имате в предвид сумирано месечно? Но тогава няма да може да е за постоянно нали така?
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни Liglyo 25.11.2015 12:05
Отговор на irinahp(25.11.2015 12:03):
irinahp каза:
Съжалявам, не разбирам , как сумирано за 1 месец? Човека ще е на постоянен договор.... или имате в предвид сумирано месечно? Но тогава няма да може да е за постоянно нали така?
Месечното изравняване да е на един месец.
А това може да продължи години.
irinahp каза:
Съжалявам, не разбирам , как сумирано за 1 месец? Човека ще е на постоянен договор.... или имате в предвид сумирано месечно? Но тогава няма да може да е за постоянно нали така?
Месечното изравняване да е на един месец.
А това може да продължи години.
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни irinahp 25.11.2015 12:12
Благодаря на всички отговорили. Така ще го опиша направо в договора.
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни Blajena71 25.11.2015 12:30
Отговор на irinahp(25.11.2015 12:12):
irinahp каза:
Благодаря на всички отговорили. Така ще го опиша направо в договора.
Ако договорът е за допълнителен труд, а не основен, ежемесечно трябва да се договаряте с лицето за разпределение на работното време.
irinahp каза:
Благодаря на всички отговорили. Така ще го опиша направо в договора.
Ако договорът е за допълнителен труд, а не основен, ежемесечно трябва да се договаряте с лицето за разпределение на работното време.
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни Pupeshche 25.11.2015 12:34
Не е нужно. Договорът си е стандартен. СИРВ не е въпрос на договорка между работодателя и работника.
Отговор на irinahp(25.11.2015 12:12):
irinahp каза:
Благодаря на всички отговорили. Така ще го опиша направо в договора.
Отговор на irinahp(25.11.2015 12:12):
irinahp каза:
Благодаря на всички отговорили. Така ще го опиша направо в договора.
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни Blajena71 25.11.2015 12:35
Отговор на Pupeshche(25.11.2015 12:34):
Pupeshche каза:
Не е нужно. Договорът си е стандартен. СИРВ не е въпрос на договорка между работодателя и работника.
Понякога е- при договор за доп. труд.
Pupeshche каза:
Не е нужно. Договорът си е стандартен. СИРВ не е въпрос на договорка между работодателя и работника.
Понякога е- при договор за доп. труд.
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни Pupeshche 25.11.2015 12:36
Кому е нужно това? Честно?
Хипотези бол, в конкретния случай никъде не се споменава нищо за допълнителен договор.
Отговор на Blajena71(25.11.2015 12:35):
Blajena71 каза:
Понякога е- при договор за доп. труд.
Хипотези бол, в конкретния случай никъде не се споменава нищо за допълнителен договор.
Отговор на Blajena71(25.11.2015 12:35):
Blajena71 каза:
Понякога е- при договор за доп. труд.
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни Blajena71 25.11.2015 12:39
Отговор на Pupeshche(25.11.2015 12:36):
Pupeshche каза:
Кому е нужно това? Честно?
Хипотези бол, в конкретния случай никъде не се споменава нищо за допълнителен договор.
Нужно е на този, който не знае, че не може да въведе работодателя едностранно СИРВ за работниците, с които има договор за доп. труд. Ако искаш вярвай, много са дето не го знаят.
Pupeshche каза:
Кому е нужно това? Честно?
Хипотези бол, в конкретния случай никъде не се споменава нищо за допълнителен договор.
Нужно е на този, който не знае, че не може да въведе работодателя едностранно СИРВ за работниците, с които има договор за доп. труд. Ако искаш вярвай, много са дето не го знаят.
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни Pupeshche 25.11.2015 12:40
Аз питам в конкретния случай къде се споменява, че договорът е допълнителен, за да го бистрим това?
Отговор на Blajena71(25.11.2015 12:39):
Blajena71 каза:
Нужно е на този, който не знае, че не може да въведе работодателя едностранно СИРВ за работниците, с които има договор за доп. труд. Ако искаш вярвай, много са дето не го знаят.
Отговор на Blajena71(25.11.2015 12:39):
Blajena71 каза:
Нужно е на този, който не знае, че не може да въведе работодателя едностранно СИРВ за работниците, с които има договор за доп. труд. Ако искаш вярвай, много са дето не го знаят.
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни Liglyo 25.11.2015 12:40
Отговор на Blajena71(25.11.2015 12:39):
Blajena71 каза:
Нужно е на този, който не знае, че не може да въведе работодателя едностранно СИРВ за работниците, с които има договор за доп. труд. Ако искаш вярвай, много са дето не го знаят.
Подкрепям!!!
Аз да питам - лицето има ли ТЕЛК и може ли да работи през нощта?
Може някои от часовете да са през нощта, а нямаме информация!!!
Blajena71 каза:
Нужно е на този, който не знае, че не може да въведе работодателя едностранно СИРВ за работниците, с които има договор за доп. труд. Ако искаш вярвай, много са дето не го знаят.
Подкрепям!!!
Аз да питам - лицето има ли ТЕЛК и може ли да работи през нощта?
Може някои от часовете да са през нощта, а нямаме информация!!!
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни Blajena71 25.11.2015 12:41
Отговор на Pupeshche(25.11.2015 12:40):
Pupeshche каза:
Аз питам в конкретния случай къде се споменява, че договорът е допълнителен, за да го бистрим това?
Никъде не се споменава.
Просто ти твърдиш нещо, което не е абсолютно вярно и за това обръщам внимание, кога не е вярно.
Нищо лично.
При липсата на конкретни факти и обстоятелства, казваме правилото и изключенията, защото иначе просто подвеждаме, особено незнаещите.
Повече знания, на никого не са излишни.
Pupeshche каза:
Аз питам в конкретния случай къде се споменява, че договорът е допълнителен, за да го бистрим това?
Никъде не се споменава.
Просто ти твърдиш нещо, което не е абсолютно вярно и за това обръщам внимание, кога не е вярно.
Нищо лично.
При липсата на конкретни факти и обстоятелства, казваме правилото и изключенията, защото иначе просто подвеждаме, особено незнаещите.
Повече знания, на никого не са излишни.
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни Blajena71 25.11.2015 12:43
Отговор на Liglyo(25.11.2015 12:40):
Liglyo каза:
Подкрепям!!!
Аз да питам - лицето има ли ТЕЛК и може ли да работи през нощта?
Може някои от часовете да са през нощта, а нямаме информация!!!
А това как коренспондира с твърдението, че работодателят може да въведе сам СИРВ.
Може и да може, ама може и да не може.
Liglyo каза:
Подкрепям!!!
Аз да питам - лицето има ли ТЕЛК и може ли да работи през нощта?
Може някои от часовете да са през нощта, а нямаме информация!!!
А това как коренспондира с твърдението, че работодателят може да въведе сам СИРВ.
Може и да може, ама може и да не може.
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни Abby12 25.11.2015 12:44
Отговор на Liglyo(25.11.2015 12:40):
Liglyo каза:
Подкрепям!!!
Аз да питам - лицето има ли ТЕЛК и може ли да работи през нощта?
Може някои от часовете да са през нощта, а нямаме информация!!!
забрави да попиташ дали лицето е пълнолетно, щото и за това нямаме информация
Liglyo каза:
Подкрепям!!!
Аз да питам - лицето има ли ТЕЛК и може ли да работи през нощта?
Може някои от часовете да са през нощта, а нямаме информация!!!
забрави да попиташ дали лицето е пълнолетно, щото и за това нямаме информация
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни Liglyo 25.11.2015 12:44
Отговор на Blajena71(25.11.2015 12:43):
Blajena71 каза:
А това как коренспондира с твърдението, че работодателят може да въведе сам СИРВ.
Може и да може, ама може и да не може.
Въпросът ми е към питащия, защото ако има нощни часове, а лицето не може да работи нощем, няма как да се стигне до въпросния СИРВ!!! И тогава дали е допълнителен договор е без значение!!!
забрави да попиташ дали лицето е пълнолетно, щото и за това нямаме информация
Точно!
Питам!
Blajena71 каза:
А това как коренспондира с твърдението, че работодателят може да въведе сам СИРВ.
Може и да може, ама може и да не може.
Въпросът ми е към питащия, защото ако има нощни часове, а лицето не може да работи нощем, няма как да се стигне до въпросния СИРВ!!! И тогава дали е допълнителен договор е без значение!!!
забрави да попиташ дали лицето е пълнолетно, щото и за това нямаме информация
Точно!
Питам!
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни irinahp 25.11.2015 12:45
Не, договора не е за доп.труд. :)) Мисля че разбрах, благодаря.
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни didah 25.11.2015 12:48
Отговор на irinahp(25.11.2015 12:45):
irinahp каза:
Не, договора не е за доп.труд. :)) Мисля че разбрах, благодаря.
Докато Нели(Блажена) не каже, че си разбрал/а значи не си :)
irinahp каза:
Не, договора не е за доп.труд. :)) Мисля че разбрах, благодаря.
Докато Нели(Блажена) не каже, че си разбрал/а значи не си :)
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни Blajena71 25.11.2015 12:48
Отговор на Liglyo(25.11.2015 12:44):
Liglyo каза:
Въпросът ми е към питащия, защото ако има нощни часове, а лицето не може да работи нощем, няма как да се стигне до въпросния СИРВ!!! И тогава дали е допълнителен договор е без значение!!!
забрави да попиташ дали лицето е пълнолетно, щото и за това нямаме информация
Точно!
Питам!
Правилно.
Продължавай да уточняваш релевантни факти и обстоятелства. Не знаеш колко колеги,въобще не знаят за съществуването на тези факти и обстоятелства, какво остава да ги уточнят.
Скоро говорих с две, които имат счетоводни къщи и са ЧУВАЛИ, че има НАРЕДБА ЗА ЕЛЕМЕНТИТЕ НА ВЪЗНАГРАЖДЕНИЕТО И ЗА ДОХОДИТЕ, ВЪРХУ КОИТО СЕ ПРАВЯТ ОСИГУРИТЕЛНИ ВНОСКИ .
Нямат наети ТРЗ и не са я чели.
Без коментар
Liglyo каза:
Въпросът ми е към питащия, защото ако има нощни часове, а лицето не може да работи нощем, няма как да се стигне до въпросния СИРВ!!! И тогава дали е допълнителен договор е без значение!!!
забрави да попиташ дали лицето е пълнолетно, щото и за това нямаме информация
Точно!
Питам!
Правилно.
Продължавай да уточняваш релевантни факти и обстоятелства. Не знаеш колко колеги,въобще не знаят за съществуването на тези факти и обстоятелства, какво остава да ги уточнят.
Скоро говорих с две, които имат счетоводни къщи и са ЧУВАЛИ, че има НАРЕДБА ЗА ЕЛЕМЕНТИТЕ НА ВЪЗНАГРАЖДЕНИЕТО И ЗА ДОХОДИТЕ, ВЪРХУ КОИТО СЕ ПРАВЯТ ОСИГУРИТЕЛНИ ВНОСКИ .
Нямат наети ТРЗ и не са я чели.
Без коментар
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни irinahp 25.11.2015 12:50
Няма нощни часове, 4 дни в седмицата ще работи от 12 до 10 вечерта. и така всяка седмица (дните са сряда, четвъртък, събота и неделя). Беше ми спешно да го пусна, тъй като ме изненадаха, че човекът почвал от днес :)) и трябваше да изстрелям някакаъв договор затова се насметох (не съм работила със сумарно рв). Мисля че разбрах основната идея, регистрирах и пратих нормален договор и сега ще попрочета. Благодаря още веднъж на всички :)
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни minkovsk 25.11.2015 12:52
Защо СИРВ трябва да е месечно, а не седмично.
Прави един седмичен график и всичко е ОК.
Всъщност,направо си не става месечно СИРВ- примерно месецът е 11.2015, работи по 10 часа пон, вт,. ср., четв.
И работникът ще има 2 часа извънреден труд.
Прави един седмичен график и всичко е ОК.
Всъщност,направо си не става месечно СИРВ- примерно месецът е 11.2015, работи по 10 часа пон, вт,. ср., четв.
И работникът ще има 2 часа извънреден труд.
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни Abby12 25.11.2015 12:53
Отговор на irinahp(25.11.2015 12:50):
irinahp каза:
Мисля че разбрах основната идея, регистрирах и пратих нормален договор и сега ще попрочета. Благодаря още веднъж на всички :)
повечето разбрахме, че си разбрала още към средата на темата, само неУка не разбра (както обикновено) и надолу постовете са предназначени основно за нея :))
irinahp каза:
Мисля че разбрах основната идея, регистрирах и пратих нормален договор и сега ще попрочета. Благодаря още веднъж на всички :)
повечето разбрахме, че си разбрала още към средата на темата, само неУка не разбра (както обикновено) и надолу постовете са предназначени основно за нея :))
RE: Договор 40 часа седмично, 4 раб.дни Liglyo 25.11.2015 12:53
Отговор на Blajena71(25.11.2015 12:48):
Blajena71 каза:
Правилно.
Продължавай да уточняваш релевантни факти и обстоятелства. Не знаеш колко колеги,въобще не знаят за съществуването на тези факти и обстоятелства, какво остава да ги уточнят.
Скоро говорих с две, които имат счетоводни къщи и са ЧУВАЛИ, че има НАРЕДБА ЗА ЕЛЕМЕНТИТЕ НА ВЪЗНАГРАЖДЕНИЕТО И ЗА ДОХОДИТЕ, ВЪРХУ КОИТО СЕ ПРАВЯТ ОСИГУРИТЕЛНИ ВНОСКИ .
Нямат наети ТРЗ и не са я чели.
Без коментар
Аз имам един познат, който е ясновидец.
Снощи говорих с него и той нямаше представа, дали тази вечер Астана ще успее да вземе първа победа в Шампионска лига.
Нямам думи просто. Занемях.
Blajena71 каза:
Правилно.
Продължавай да уточняваш релевантни факти и обстоятелства. Не знаеш колко колеги,въобще не знаят за съществуването на тези факти и обстоятелства, какво остава да ги уточнят.
Скоро говорих с две, които имат счетоводни къщи и са ЧУВАЛИ, че има НАРЕДБА ЗА ЕЛЕМЕНТИТЕ НА ВЪЗНАГРАЖДЕНИЕТО И ЗА ДОХОДИТЕ, ВЪРХУ КОИТО СЕ ПРАВЯТ ОСИГУРИТЕЛНИ ВНОСКИ .
Нямат наети ТРЗ и не са я чели.
Без коментар
Аз имам един познат, който е ясновидец.
Снощи говорих с него и той нямаше представа, дали тази вечер Астана ще успее да вземе първа победа в Шампионска лига.
Нямам думи просто. Занемях.
реклама
ODIT.info > Дискусия > Трудови отношения
Моят ODIT.info
ПОСЛЕДНИ ТЕМИ
RE: Прекратяване на срочен ТД от работник
RE: Прекратяване на срочен ТД от работник
RE: Всичко придобито по врем на брака е общо
RE: Прекратяване на срочен ТД от работник
RE: Всичко придобито по врем на брака е общо
RE: Прекратяване на срочен ТД от работник
RE: Всичко придобито по врем на брака е общо
RE: Прекратяване на срочен ТД от работник
RE: Всичко придобито по врем на брака е общо
RE: Счетоводно отразяване на авансов дивидент в ГФО
RE: Прекратяване на срочен ТД от работник