Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

ODIT.info > Дискусия > Кариера Започни нова тема

Мнооого гореща тема! Отново за заплатите

 Отново за заплатите Salaryaccount Профил 14.01.2019 23:01

Здравейте, четох и предишните теми , но повечето са стари. Искам да попитам за заплатите , защото виждам в Джобс и други сайтове оперативен счетоводител с 2-3 години стаж и с английски език 800-900лв. Това за мен е доста малко , защото това са 4г висше образование, 3г стаж и доста умения за 800-900лв заплата. Аз без образование мога да работя продавач за 800лв и с по-малко работа и отговорност. Сега ще кажете , че и продавач не е лесно, но съм работил и е много по-лесно от счетоводството , а заплатата една и съща.
Найсткна ли са такива заплатите ? Може да споделите какви са по вашите наблюдения заплатите за без стаж например , за 2-3 годишен стаж и тнт

 RE: Отново за заплатите MilChe Профил 15.01.2019 06:45

Относително е и строго индивидуално, диапазона е толкова. Бягай от тази държава, бягай с двеста докато си още млад/млада. Парадокса на ситуацията, в която държавата е оставила в ръцете на работодател и работник да се договарят свободно за заплати ... смех. Другаде поне има минимални часови ставки и синдикати, тука има уй, бягай с двеста.

 RE: Отново за заплатите bonou2 Профил 15.01.2019 09:07

съгласна!
ама с тва "й", нинам на къде точно да се бега:)

Отговор на MilChe(15.01.2019 06:45):
MilChe каза:
Относително е и строго индивидуално, диапазона е толкова. Бягай от тази държава, бягай с двеста докато си още млад/млада. Парадокса на ситуацията, в която държавата е оставила в ръцете на работодател и работник да се договарят свободно за заплати ... смех. Другаде поне има минимални часови ставки и синдикати, тука има уй, бягай с двеста.

 RE: Отново за заплатите XXXXX Профил 15.01.2019 09:27

Писмен и говорим български се изисква само в България. Другаде няма да му е нужен. Да бега!

Отговор на bonou2(15.01.2019 09:07):
bonou2 каза:
съгласна!
ама с тва "й", нинам на къде точно да се бега:)


 RE: Отново за заплатите MilChe Профил 15.01.2019 09:41

Разбирачите: хуй как се пише?

 RE: Отново за заплатите bonou2 Профил 15.01.2019 09:44

не знам кои са разбирачите, но така си се пише Вашето.
аз за "наЙстина" писах, от поста на Salaryaccount, ама няма лошо да разцъкаме други примерчета с "й", щом държите;)


Отговор на MilChe(15.01.2019 09:41):
MilChe каза:
Разбирачите: хуй как се пише?

 RE: Отново за заплатите MilChe Профил 15.01.2019 09:50

Отговор на bonou2(15.01.2019 09:44):
bonou2 каза:
не знам кои са разбирачите, но така си се пише Вашето.
аз за "наЙстина" писах, от поста на Salaryaccount, ама няма лошо да разцъкаме други примерчета с "й", щом държите;)

Извинение, виждам, че мен цитираш @bonou2, пък то зо нечие друго.


 RE: Отново за заплатите TaNikKa Профил 15.01.2019 12:28

Отговор на bonou2(15.01.2019 09:07):
bonou2 каза:
...
ама с тва "й", нинам на къде точно да се бега:)



Към пощите за телеграма- ми кратко "И" е!

 RE: Отново за заплатите Salaryaccount Профил 16.01.2019 17:11

Типично за българите е, че единственото нещо което правят добре е да обсъждат. Тука са само най-добрите счетоводители, одитори, учители по български език и тнт.
Както виждаш не пише найстина, а НайстКна, защото това съм го писал от телефон и не знам защо редактора го е променил автоматично. Сега след това обяснение и спам по темата може ли да продължим с въпроса, който съм задал ?

 RE: Отново за заплатите XXXXX Профил 16.01.2019 17:59

Щом искаш по темата, по темата да бъде :)
Не, не са такива заплатите навсякъде. Има и по-високи, но има и много по-ниски. Някъде са доволни и на 500-600 лв, само и само да имат някакъв доход. Или да докретат до пенсия. Други не гледат заплатата - основната им цел е да се вмъкнат някъде и добре да се обучат. Пък за по-висока заплата претендират (с основание) след 1-2 години. Има и фирми с много и платежоспособни клиенти, които са закъсали за персонал и са готови да плащат почти двойно. Та всякакви заплати има.

 RE: Отново за заплатите radiaa Профил Изпрати email 18.01.2019 13:44

заплати 500 - 600 няма ,чак закъсали за персонал също няма .

 RE: Отново за заплатите radiaa Профил Изпрати email 18.01.2019 13:44

заплати 500 - 600 няма ,чак закъсали за персонал също няма .

 RE: Отново за заплатите XXXXX Профил 18.01.2019 13:52

Доколкото помня, jobs.bg е любимия Ви сайт. Може да проверите.

Отговор на radiaa(18.01.2019 13:44):
radiaa каза:
заплати 500 - 600 няма ,чак закъсали за персонал също няма .

 RE: Отново за заплатите motorist Профил 18.01.2019 14:21

Нихилистичните мутри, които искат да бегат от държавата, първо да заявят къде биха отишли.

След това да се поучат от политическата култура на по-напредналите в социално отношение държави, чието население, ако се наложи, ще протестира и ще псува срещу управляващата класа, срещу правителството, порядките, законите, ощетяването на правата си, но никога няма да сее омраза срещу собствената си държава.
Последен пример на радикализация: Франция и движението "жълтите жилетки", които нито веднъж не казаха колко е жалка Франция, макар да биха обесили на площада самия Макрон.

Само по нашите ширини се изпитва такава болка и фрустрация, че сте родени на земя с името България - да ви го начукам в пъпчасалите ви задници, че да видите що е болка тогава! След това ще ви пратя в Сирия, Сибир и Русия с отнето гражданство да видите що е допълнителна болка, несретници жалки! След това ще ви попитам вашите родители, като са кланяли доземи глави по време на съветското робство и са превърнали държавата си в най-бедната в Европа, що не са протестирали, жалките и безподобните те, с първородно наследена от момента на зачатието им психика на роба, ми са оставили това омайно благо на вас, фрустрираните наследници от бедно потекло...? Протестирайте, викайте, появете се на площадите да ви видят, да ви чуят, но без да мразите корените си, защото върху гените ви тегне отпечатъкът на провалените поколения преди вас, които са живели бедно, мърляво и не са имали кураж да надигнат глас.

Вие имате днес тази привилегия - да създадете общество, каквото искате да бъде, а не да проклинате гражданската си принадлежност... баси!

 RE: Отново за заплатите motorist Профил 18.01.2019 14:45

Отговор на motorist(18.01.2019 14:21):
motorist каза:
Нихилистичните мутри, които искат да бегат от държавата, първо да заявят къде биха отишли.

След това да се поучат от политическата култура на по-напредналите в социално отношение държави, чието население, ако се наложи, ще протестира и ще псува срещу управляващата класа, срещу правителството, порядките, законите, ощетяването на правата им, но никога няма да сее омраза срещу собствената си държава.
Последен пример на радикализация: Франция и движението "жълтите жилетки", които нито веднъж не ка...

 RE: Отново за заплатите TaNikKa Профил 18.01.2019 15:44

всякакви ги има, че чак и обява за счетоводител с годишна заплата по-малка от тазгодишната минималната месечна за страната съм чела преди години. Предлагат и работа и възнаграждения :)- тия с контролната дейност действат само по сигнали и то когато се отнасят за предприятия в частния сектор, че и едни такива приятелски настроени, но си превишават делегираните им права. Пример при проверка от ТД на НАП в търговски обект на дребно се хванали за работното време и защо дневния касов отчет бил разпечатан след края на работното време. И като потенциален клиент след разпечатан дневен отчет преди края на работното време- за да нямат излишни главоболия "с контролните органи" трябваше да отида на другия ден в началото на работното време- някои са чели наредбата като жълт вестник и са ги назначили за контролни органи.
А за сигнал за нарушения в държавната администрация "Гарван гарвану око не вади" и няма 500-600 лв за тия дето им предстои пенсиониране- осигурителен доход им трябва - новоназначените са на основни работни заплати 560лв и все допускат по някоя писмена правописна грешка в кореспонденцията, и началниците- "дипломирани филолози" в оперативните дейности ги считат за "несправяне с възложените задачи". Малко семпло ви го представям и предлагам във всеки обект, подлежащ на външен контрол да има регистър, в който да се записват данните от баджовете на контролните органи, агенцията или ведомството дата на проверката, целта на проверката, установеното нарушение или предписание и подписи на контролните органи.

 RE: Отново за заплатите radiaa Профил Изпрати email 28.01.2019 14:51

как преценихте ,за хора ,които не познавате ,че даже имали и "любими " сайтове ?Заплати 500 - 600 НЯМА .

 RE: Отново за заплатите typtadrynka Профил 28.02.2019 20:09

Отговор на radiaa(28.01.2019 14:51):
radiaa каза:
как преценихте ,за хора ,които не познавате ,че даже имали и "любими " сайтове ?Заплати 500 - 600 НЯМА .


Говори ми, вярвам ти! И няма да си гледам фиша. Вие софиянците сериозно забравяте, че милата ни родина не свършва на „южната тангента“ дето не била тангента, а нещо си друго.

Разбирам и притеснението на Salaryaccount. Само, че той или тя не разбира, че една заплата трябва да се заработи.

И не, че искам да омаловажавам постиженията му/ѝ. НО! Да си продавач не е по-лесно от това да водиш счетоводство. И ако не ми вярва, нека подаде молба в Кауфланд, Лидъл, Била (каквото си избере) и да видим, колко време ще издържи.

Отговорността също не е по-малка. Единственото по-малко е образователния ценз. Но той в днешно време нищо не значи.

 RE: Отново за заплатите radiaa Профил Изпрати email 29.07.2019 13:38

извинявай ,но интелектуален труд не се сравнява с физически ...

 RE: Отново за заплатите typtadrynka Профил 29.07.2019 14:15

Отговор на radiaa(29.07.2019 13:38):
radiaa каза:
извинявай ,но интелектуален труд не се сравнява с физически ...


И само за спора, защо?

Не визираш, какво имаш предвид. Аз например в своя коментар не сравнявам физически труд с психичен. В днешно време, колко точно миньори познаваш?

 RE: Отново за заплатите amnistiq Профил 29.04.2020 14:16

Здравейте! Аз съм бивш HR мениджър. Преквалифицирах се в друга професия и знам колко е трудно човек да прецени, колко точно струва трудът му. А и съществуват редица фактори, от които това зависи, не винаги е само до години опит. Прочетох повечето коментари тук и в другите теми и прецених, че мога да помогна. Част съм от независима стартъп организация в обществена полза. Създадохме платформа, която се надяваме да е полезна на много хора при кандидатстване за работа и преговаряне на заплати в България.
Ако нашата идея Ви допада, ще се радваме да вземете участие в анкетата ни или просто да разгледате bgzaplati.com
Сайтът е в процес на развитие, като периодично добавяме нови функционалности. Ценим всяко мнение и съвет.

Ще се радваме ако сме Ви полезни!

 RE: Отново за заплатите typtadrynka Профил 29.04.2020 14:39

Като начало си създай чисто нова тема в същия раздел, в който си писал. Ако не ти се мислят нови неща просто напиши същото.

Причината е, че написаното от теб не се отнася по тази тема и ако тръгнем да ти отговаряме, ще се отклоним от нея. Създаването на тема не е трудно.
 

 RE: Отново за заплатите amnistiq Профил 06.05.2020 08:40

Привет! Предполагам, че това се отнася за мен. Послушах съвета Ви.
Благодаря!

Отговор на typtadrynka(29.04.2020 14:39):
typtadrynka каза:
Като начало си създай чисто нова тема в същия раздел, в който си писал. Ако не ти се мислят нови неща просто напиши същото.

Причината е, че написаното от теб не се отнася по тази тема и ако тръгнем да ти отговаряме, ще се отклоним от нея. Създаването на тема не е трудно.
реклама

ODIT.info > Дискусия > Кариера