Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

ODIT.info > Дискусия > Счетоводство Започни нова тема

Мнооого гореща тема! ЕООД или ООД

Страница 1 от [2] 12»

 ЕООД или ООД начинаещ Профил 07.07.2011 08:43

Първо добро утро, колеги. Зададоха ми въпрос, за който на мен ми се ще да чуя повечко мнения. Та - няколко дами иската да открият салон за красота и въпросът им към мен беше кое е по изгодно да направят ООД и да са съдружнички или ЕООД само едната, а другите да са работнички. По-изгодно разбирайте от финансова гледна точка /осигуровки, данъци/ .

 RE: ЕООД или ООД Krista62 Профил Изпрати email 07.07.2011 08:48

Давам жокер:
1. Изчисляваш ако и трите се самоосигуряват - колко са осиг.+данъци
2. Изчисляваш ако 1-а се самоосигурява + 2-те на ТД - колко са осиг.+дан.
Сравняваш двете цифри и даваш отговор, ако само това е дилемата.
Доб.- считай цифрите за произволни, не знам защо реших, че са 3.

 RE: ЕООД или ООД pantulov Профил 07.07.2011 08:48

Другите само във новосъздадената фирма ли ще бъдат осигуравяни?

 RE: ЕООД или ООД начинаещ Профил 07.07.2011 08:50

По принцип да

 RE: ЕООД или ООД pantulov Профил 07.07.2011 08:51

тогава ползвай жокера, даден по горе в дискусията ;)

 RE: ЕООД или ООД jorro22 Профил 07.07.2011 09:01

Жокерите не са коректни... И при трима съдружници, само един може да се самоосигурява, а другите - не. Т. е. да чакат да им капне дивидент.
Фактически няма абсолютно никакво значение дали е ЕООД или ООД, ако става дума за реализиране на някакви икономии. Все пак в български условия орташката работа (ООД) трудно вирее - все някога ще дойде момент да се хванат за косите.

 RE: ЕООД или ООД Fitzgerald Профил 07.07.2011 09:02

Що бе Жорка? Ами ако и тримата са управители?

Отговор на jorro22(07.07.2011 09:01):
jorro22 каза:
Жокерите не са коректни... И при трима съдружници, само един може да се самоосигурява, а другите - не. Т. е. да чакат да им капне дивидент.
Фактически няма абсолютно никакво значение дали е ЕООД или ООД, ако става дума за реализиране на някакви икономии. Все пак в български условия орташката работа (ООД) трудно вирее - все някога ще дойде момент да се хванат за косите.

 RE: ЕООД или ООД dragostinova Профил 07.07.2011 09:04

абе не са коректни, но по друга причина.
За орташките кобили си прав обаче.

Отговор на jorro22(07.07.2011 09:01):
jorro22 каза:
Жокерите не са коректни... И при трима съдружници, само един може да се самоосигурява, а другите - не. Т. е. да чакат да им капне дивидент.
Фактически няма абсолютно никакво значение дали е ЕООД или ООД, ако става дума за реализиране на някакви икономии. Все пак в български условия орташката работа (ООД) трудно вирее - все някога ще дойде момент да се хванат за косите.

 RE: ЕООД или ООД jorro22 Профил 07.07.2011 09:05

Отговор на Fitzgerald(07.07.2011 09:02):
Fitzgerald каза:
Що бе Жорка? Ами ако и тримата са управители?



Ми губи се изгодата... много началници, малко индианци...

 RE: ЕООД или ООД Fitzgerald Профил 07.07.2011 09:11

Изгода за кое? И кой те пита за изгода?
Няколко дами искат да открият салон за красота - т.е в условието ти е казано, че всички са началници.
Имаш условие, като искаш да отговаряш, отговаряй по него. Недей да разсъждаваш. No offence!
Аз имам мнение по въпроса за изгодата, не само за орташката работа и т.н., но решили са дамите да си чупят главите.

 RE: ЕООД или ООД dragostinova Профил 07.07.2011 09:14

Отговор на jorro22(07.07.2011 09:05):
jorro22 каза:

Ми губи се изгодата... много началници, малко индианци...


Пък аз винаги съм се заблужадавала, че самоосигуряващите са нещо като общаци.

 RE: ЕООД или ООД Krista62 Профил Изпрати email 07.07.2011 09:15

jorro22 , Не претендирам за друга коректност, освен математическа, защото според мен въпроса е зададен така "По-изгодно разбирайте от финансова гледна точка /осигуровки, данъци/ .", затова уточних ако само това е дилемата. Явно дамите ги интересува само (засега) колко данъци и осигуровки ще внасят, т.е. на час по лъжичка. После ще питат друго.

 RE: ЕООД или ООД jorro22 Профил 07.07.2011 09:20

Отговор на Fitzgerald(07.07.2011 09:11):
Fitzgerald каза:
Изгода за кое? И кой те пита за изгода?


Въпрост има следното подусловие: ...и въпросът им към мен беше кое е по изгодно да направят ООД и да са съдружнички или ЕООД ...

Ами питащата пита кое е по-изгодно...

 RE: ЕООД или ООД Fitzgerald Профил 07.07.2011 09:23

Да де, за осигуровките и данъците, не за началниците и индианците нали?
Както и да е, темата приключи с първия отговор

 RE: ЕООД или ООД jorro22 Профил 07.07.2011 09:26

Отговор на Krista62(07.07.2011 09:15):
Krista62 каза:
jorro22 , Не претендирам за друга коректност, освен математическа, защото според мен въпроса е зададен така "По-изгодно разбирайте от финансова гледна точка /осигуровки, данъци/ .", затова уточних ако само това е дилемата. Явно дамите ги интересува само (засега) колко данъци и осигуровки ще внасят, т.е. на час по лъжичка. После ще питат друго.


Точно тука има широки възможности за сметки...
Все пак каква ще е разликата ако е ООД и ЕООД ,ако:
1. При ЕЕОД едниственият съдружник е по ДУК , а другите 2 госпожици са ТД
2. При ООД едната съдружничка е по ДУК, а другите две съдружнички не се самоосигуряват, а са с ТД.
----
Отговорът: никаква финансова разлика (данъци и осигуровки). Има разлика, че ако е ООД управителката може да уволни работничките и с това се свършва съдружието, докато при ООД, ако управителката уволни работничките-съдружнички, общото събрание в лицето на уволнените съдружнички може да уволни управителката...

 RE: ЕООД или ООД jorro22 Профил 07.07.2011 09:28

Отговор на Fitzgerald(07.07.2011 09:23):
Fitzgerald каза:
Да де, за осигуровките и данъците, не за началниците и индианците нали?
Както и да е, темата приключи с първия отговор

Тъкмо се отваря повод за още две-три страници коментари...

 RE: ЕООД или ООД Fitzgerald Профил 07.07.2011 09:29

Ами да ти кажа, на този етап отговорите ти са от тъп - по - тъп, така че представям си кви ще са оттук нататък

 RE: ЕООД или ООД Krista62 Профил Изпрати email 07.07.2011 09:31

Добре де, аз дадох най-простия вариант, да си разширят сметките и да вземат решение,

 RE: ЕООД или ООД delphine Профил 07.07.2011 09:31

Като основното в питането е икономическата изгода смятам ,че ДУК не влиза изобщо в сметката.А като се има пред вид,че може би работещите съдружници ще искат и да се осигуряват все пак смятам,че икономически изгодният вариант при всяко положение е СОЛ.И в такъв смисъл жокерът си е точно на място.

 RE: ЕООД или ООД jorro22 Профил 07.07.2011 09:32

Отговор на Fitzgerald(07.07.2011 09:29):
Fitzgerald каза:
Ами да ти кажа, на този етап отговорите ти са от тъп - по - тъп, така че представям си кви ще са оттук нататък

Нямаш поглед върху орташки работи, затова така отговаряш. Има си една приказка: на вълка му е дебел врата защото сам си върши работата...

 RE: ЕООД или ООД Fitzgerald Профил 07.07.2011 09:35

Спри бе Каун? Орташката работа няма нищо общо с малоумните ти отговори.
Delphine формулира много добре отговора си. Прочети и него и млъкни завинаги...

 RE: ЕООД или ООД jorro22 Профил 07.07.2011 09:36

Отговор на delphine(07.07.2011 09:31):
delphine каза:
Като основното в питането е икономическата изгода смятам ,че ДУК не влиза изобщо в сметката.А като се има пред вид,че може би работещите съдружници ще искат и да се осигуряват все пак смятам,че икономически изгодният вариант при всяко положение е СОЛ.И в такъв смисъл жокерът си е точно на място.

Разходите по осигуровки като СОЛ са за сметка на лицата, а същите разходи (както и самите възнаграждения) по трудов договор, граждански договор или ДУК са за сметка на ООД (ЕООД), което пък води до по-малък размер на корпоративния данък.

 RE: ЕООД или ООД jorro22 Профил 07.07.2011 09:37

Отговор на Fitzgerald(07.07.2011 09:35):
Fitzgerald каза:
Спри бе Каун? Орташката работа няма нищо общо с малоумните ти отговори.
Delphine формулира много добре отговора си. Прочети и него и млъкни завинаги...

Сега чакаш да ти влеза в коловоза? Па чакай си...

 RE: ЕООД или ООД Fitzgerald Профил 07.07.2011 09:38

Е с това влизаш в Топ10 на най-тъпите отговори за годината

Отговор на jorro22(07.07.2011 09:36):
jorro22 каза:

Разходите по осигуровки като СОЛ са за сметка на лицата, а същите разходи (както и самите възнаграждения) по трудов договор, граждански договор или ДУК са за сметка на ООД (ЕООД), което пък води до по-малък размер на корпоративния данък.

 RE: ЕООД или ООД Liglyo Профил 07.07.2011 09:44

СОЛ, СОЛ, ама някакви доходи дали не им трябват?

 RE: ЕООД или ООД 2626 Профил 07.07.2011 09:46

Ако им трябват - участие с личен труд и готово...:)

 RE: ЕООД или ООД night07 Профил 07.07.2011 09:49

Моля не израждайте темата в лични нападки!

 RE: ЕООД или ООД dragostinova Профил 07.07.2011 10:08

Продъжавам да ти се чудя на търпението, с което отбиваш опитите да те вкарат в коловоза си.

Отговор на jorro22(07.07.2011 09:37):
jorro22 каза:

Сега чакаш да ти влеза в коловоза? Па чакай си...

 RE: ЕООД или ООД Mitko33 Профил 07.07.2011 10:16

съгласен! Жоре, напълно те подкрепям.... ама що им обясняваш - остави ги да си вилнеят..... както си знаят!

Отговор на dragostinova(07.07.2011 10:08):
dragostinova каза:
Продъжавам да ти се чудя на търпението, с което отбиваш опитите да те вкарат в коловоза си.


 RE: ЕООД или ООД Fitzgerald Профил 07.07.2011 10:23

Жоро22, митко33, остава Пеньо44 да се появи:))

 RE: ЕООД или ООД Mitko33 Профил 07.07.2011 10:25

....защо, предлагаш ли нещо?

Отговор на Fitzgerald(07.07.2011 10:23):
Fitzgerald каза:
Жоро22, митко33, остава Пеньо44 да се появи:))

 RE: ЕООД или ООД Fitzgerald Профил 07.07.2011 10:28

Да, Иван55

 RE: ЕООД или ООД night07 Профил 07.07.2011 11:30

Може и Кон55.

 RE: ЕООД или ООД Fitzgerald Профил 07.07.2011 11:31

Кон55 е пич, той не става

Отговор на night07(07.07.2011 11:30):
night07 каза:
Може и Кон55.

 RE: ЕООД или ООД night07 Профил 07.07.2011 11:33

Отговор на Fitzgerald(07.07.2011 11:31):
Fitzgerald каза:
Кон55 е пич, той не става




Аз мислех, че е пичка, ама щом казваш.... давам примери....не съм ровила по опция "търси потребител", просто щот ги подхванахте....номерациите :Р

 RE: ЕООД или ООД delphine Профил 07.07.2011 11:44

и ако това именно не е вкарване в коловоза,здраве му кажи :))))))))))

Отговор на dragostinova(07.07.2011 10:08):
dragostinova каза:
Продъжавам да ти се чудя на търпението, с което отбиваш опитите да те вкарат в коловоза си.


 RE: ЕООД или ООД Fitzgerald Профил 07.07.2011 11:49

Наливане на масло в огъня демек. Сеир и се гледа на Драгостинова.
По принцип Жоро22, ако е на 22, няма кво да му се сърдим на момчето. Браво че на тази крехка възраст се занимава вече сериозно с работа. На моята възраст, ще има вече солиден стаж, и дай-боже мнооого повече акъл :))

 RE: ЕООД или ООД скука Профил 07.07.2011 11:59

Абе модераторе,гледам стила става все по-изискан....човек не смее да се включи...~)

Отговор на night07(07.07.2011 11:33):
night07 каза:


Аз мислех, че е пичка, ама щом казваш.... давам примери....не съм ровила по опция "търси потребител", просто щот ги подхванахте....номерациите :Р

 RE: ЕООД или ООД night07 Профил 07.07.2011 12:00

Ако по спомени карам не е на 22 години, щот в една тема спомена за нещо бивш военен, пенсионер...

 RE: ЕООД или ООД night07 Профил 07.07.2011 12:04

Спри бе Каун е многооо по изисканооо... то нал "каун" е пъпеш, а сега е сезона на пъпешите...

а млъкни завинаги... мн зловещо звучи....спомних си какво стана вчера с един пъпеш....много беше вкусен :))))

 RE: ЕООД или ООД Mitko33 Профил 07.07.2011 12:07

ако беше чела внимателно, щеше да си запомнила, че е пенсионер на "друго основание", щото като гледам останало ти е нещо... като спомен...
ама то с възрастта човек рядко се хвали с добра памет, обикновено казва, че има мнооооого опит.... нали?

Отговор на night07(07.07.2011 12:00):
night07 каза:
Ако по спомени карам не е на 22 години, щот в една тема спомена за нещо бивш военен, пенсионер...

 RE: ЕООД или ООД Mitko33 Профил 07.07.2011 12:08

сори, че те обърках с фитзжералд... ама в тая тема тоооолкова си приличате :)))))

 RE: ЕООД или ООД Fitzgerald Профил 07.07.2011 12:09

Fare enough :))
BTW паметта ми си е перфектна, все пак не ми е главна задача да следя постовете на потребителите.
Whatever...и ти не си лошо момче:))

Отговор на Mitko33(07.07.2011 12:07):
Mitko33 каза:
ако беше чела внимателно, щеше да си запомнила, че е пенсионер на "друго основание", щото като гледам останало ти е нещо... като спомен...
ама то с възрастта човек рядко се хвали с добра памет, обикновено казва, че има мнооооого опит.... нали?


 RE: ЕООД или ООД night07 Профил 07.07.2011 12:10

Отговор на Mitko33(07.07.2011 12:08):
Mitko33 каза:
сори, че те обърках с фитзжералд... ама в тая тема тоооолкова си приличате :)))))


Простено да ти е, не щото си на 33 години, в една тема раздуха мита че 33 не идва от годините ти :Р
Освен за объркването ти един кат дрехи и обуща, аз ще ти взема хавлия и сапун и да бягаме към някоя църква :Р

Доп. Преди малко бях в няколко сайта за оФуФки и съм набелязаля няколо чифта :Р

 RE: ЕООД или ООД Liglyo Профил 07.07.2011 12:14

Както се пееше в една българска песен "глей как пак се отплеснАх от темата"....
Признавам си, че СОЛ не ми е силна страна, та ще се въздържа от коментар. Само мога да кажа, че съдружие от няколко жени, няма да просъществува дълго(без да се обиждат дамите).

 RE: ЕООД или ООД marmalade Профил 07.07.2011 12:16

Отговор на Liglyo(07.07.2011 12:14):
Liglyo каза:
Както се пееше в една българска песен "глей как пак се отплеснАх от темата"....
Признавам си, че СОЛ не ми е силна страна, та ще се въздържа от коментар. Само мога да кажа, че съдружие от няколко жени, няма да просъществува дълго.


Защо ми се струва, че и определянето на собственичката на ЕООД-то от между няколко жени няма да е лесно.:)

 RE: ЕООД или ООД Mitko33 Профил 07.07.2011 12:19

Отговор на night07(07.07.2011 12:10):
night07 каза:


Доп. Преди малко бях в няколко сайта за оФуФки и съм набелязаля няколо чифта :Р


неее това не е моя виц:
моя е - лягат си мъжа и жената и мъжа почнал да си иска, а жената му вика - Недей, че утре съм на гинеколог... след малко мъжа я побутва и й вика - А на зъболекар ще ходиш ли???

.... което показва, че от всяка ситуация има изход...
колкото до църквата - вече съм минал оттам, така че тактично ще ти откажа :))))

 RE: ЕООД или ООД dragostinova Профил 07.07.2011 12:21

Отговор на Fitzgerald(07.07.2011 11:49):
Fitzgerald каза:
Наливане на масло в огъня демек. Сеир и се гледа на Драгостинова.



Камък в блатото - огън тук отдавна няма.

 RE: ЕООД или ООД loshata Профил 07.07.2011 12:21

начинаещ използвайте жокерите, направете анализ, преимущества и недостатъци, обсъдете го с дамите и ще решите.


п.п Моди???
 

 RE: ЕООД или ООД Fitzgerald Профил 07.07.2011 12:23

Отговор на loshata(07.07.2011 12:21):
loshata каза:
п.п Моди???


Даааа?
реклама
Нагоре
Страница 1 от [2] 12»

ODIT.info > Дискусия > Счетоводство