Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

ODIT.info > Дискусия > За ODIT.info Започни нова тема

Мнооого гореща тема! Остават 4000 счетоводителя в България

Страница 2 от [4] «1234»

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България slavibb Профил 18.03.2014 13:21

В подписката горе има споделяне във Фейсбук
Споделяйте за да може да пламне целият интернет.
И ако някой от управниците го интересува какво мисли народа да вземе мерки против произволието и да се знае че и ние ще отидем пред Парламента
http://www.peticiq.com/protiv_licenz_za_schetovoditelite

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България dankatabg Профил 18.03.2014 13:52

Защо трябва да се обиждат хората със средно образование. Точно в техникумите със средно специално "счетоводна отчетност" е основата на счетоводството. Не съм съгласна с Тоти и другите колеги. Един новодипломиран висшист си няма хабер от счетоводство в сравнение с един счетоводител със средно и 18-20 години стаж. В моята практика имам хиляди примери. Много рядко се задържат на работа като счетоводители. Да не говорим, че може би от 10-ина години висшистите започнаха да работят като счетоводители. Преди се унижаваха и черната счетоводна работа си я вършеха среднистите. Едва ли някой от тук пишещите висшисти е виждал как се работи с големите журнали и как се равни главна книга на ръка, то сега с програмата е лесно. Всеки труд трябва да се уважава. На изпита по счетоводството много малко хора имахме 6-ци на задачите- само тези които идвахме от икономическите техникуми. Виждала съм счетоводство на наперени висшисти, нямате си на идея каква каша са забърквали.


Отговор на nafurforii(18.03.2014 11:53):
nafurforii каза:
Относно средното - имам средно "Счетоводна отчетност" преди всичките ми висши и познавам много добри специалисти среднисти. На мнение съм, че в точно тази специалност се дават много по-добри знания по счетоводство /включително банково и бюджетно/, отколкото в едно висше със специалност "Икономика на социално-културната сфера", "Аграрна икономика" например или нещо подобно. И те не са поставени на едно ниво, затова е изискването за стаж от 8 години. Но някак си наистина се обезмисля висшето по то...

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България дрозд(грозд)(прост)(г...  Профил 18.03.2014 13:55

То и един новодипломиран инженер не може да различи струга от фрезата и хабер си няма как се работи на тях по сравнение с един фрезизст с 20 години стаж, ама това не значи, че фрезистът може да работи като инженер.

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България zelenata Профил 18.03.2014 14:02

То и един новодипломиран инженер не може да различи струга от фрезата и хабер си няма как се работи на тях по сравнение с един фрезизст с 20 години стаж, ама това не значи, че фрезистът може да работи като инженер.

Не смятам, че има място за сравнение. Един счетоводител, който работи всичко от а до я знае и може много повече от новоизлюпил се висшист, докато фрезизистът си работи само на фрезата и със 100 години стаж няма да научи нещо друго

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България Калина Янкова Профил Изпрати email 18.03.2014 14:11

Отговор на дрозд(грозд)(прост)(гост)(18.03.2014 12:49):
дрозд(грозд)(прост)(гост) каза:


Ич не се занимавай с тази "юристка", не са ги учили у великия русенски университет, че ЗС се използва и за Закон за счетоводството, и за Закон за собствеността, и за Закон за статистиката.

Аз обикновено пиша "ЗСч", за да е по-ясно, но не че това е правилното, а по нормите на българския книжовен език, с който Нела е скарана, си е правилно както ти си го изписала.
Какво да обясняваме на някого, който милион пъти е написал "обЕснявам" с "е"....

Ако има някаква грешка в постинга ти, тя е "пей " ...


Прав си за думата ПЕЙ, но съм я употребила на жаргон, малко изкривяване, но за това са виновни шаржовете, които пиша.
Хайде оправдах се:)

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България dankatabg Профил 18.03.2014 14:12

Точно, няма място за сравнение между счетоводител и инженер. И не са ви виновни в случая среднистите- болшинството от тях са отлични специалисти. Виждала съм и счетоводство водено от висшисти служители във НАП.....................без коментар.

Отговор на zelenata(18.03.2014 14:02):
zelenata каза:
То и един новодипломиран инженер не може да различи струга от фрезата и хабер си няма как се работи на тях по сравнение с един фрезизст с 20 години стаж, ама това не значи, че фрезистът може да работи като инженер.

Не смятам, че има място за сравнение. Един счетоводител, който работи всичко от а до я знае и може много повече от новоизлюпил се висшист, докато фрезизистът си работи само на фрезата и със 100 години стаж няма да научи нещо друго

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България дрозд(грозд)(прост)(г...  Профил 18.03.2014 14:26

И аз точно така си помислих, че нарочно си я използвала така, на жаргон, а пък в поезията е съвсем правилно да се променят думи и ударения така, че да има рима или да не се нарушава ритъмът - и най-големите поети са го правили. Така че хич няма причина да се оправдаваш:)

Ми ето точно с "пей" на Пенчо Славейков - "Не пей ми се и защо ли да пея..." така си го е написал.



Отговор на Калина Янкова(18.03.2014 14:11):
Калина Янкова каза:


Прав си за думата ПЕЙ, но съм я употребила на жаргон, малко изкривяване, но за това са виновни шаржовете, които пиша.
Хайде оправдах се:)

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България Jonni Профил 18.03.2014 15:08

Колко години стаж се изискват при специалист с висше образование - финансов мениджмънт

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България podredko Профил 18.03.2014 15:26

Темата май взе да се изкривява...
И не мога да разбера защо се слага знак за равенство между "водене на счетоводство" и "съставяне на финансови отчети"
Това във връзка с дискусията за образованието...

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България dankatabg Профил 18.03.2014 15:39

А как ще си съставиш ГФО ,ако счетоводството ти е водено от некадърник

Отговор на podredko(18.03.2014 15:26):
podredko каза:
Темата май взе да се изкривява...
И не мога да разбера защо се слага знак за равенство между "водене на счетоводство" и "съставяне на финансови отчети"
Това във връзка с дискусията за образованието...

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България Jonni Профил 18.03.2014 15:43

Никой ли не може да отговори колко години стаж се изискват със Свидетелство за професионална квалификация при степен "специалист" с висше образование -финансов мениджмънт

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България Liglyo Профил 18.03.2014 15:44

Отговор на Jonni(18.03.2014 15:43):
Jonni каза:
Никой ли не може да отговори колко години стаж се изискват със Свидетелство за професионална квалификация при степен "специалист" с висше образование -финансов мениджмънт


Ами проверете в закона. Несериозно е да искате да подписвате отчет, а да не знаете дали имате право.

п.п Както е и несериозно сайт за петиции да се казва петицик :)))

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България дрозд(грозд)(прост)(г...  Профил 18.03.2014 15:49

2. (изм. - ДВ, бр. 33 от 2006 г.) с друго висше икономическо образование и 5 г. стаж в областта на счетоводството, външния, вътрешния одит и финансовата инспекция, данъчните ревизии или като преподавател по счетоводство и контрол;

То и без да си счетоводител, трябва да ти е ясен въпросният текст.

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България BatkoVasko Профил 18.03.2014 15:50

Отговор на dankatabg(18.03.2014 15:39):
dankatabg каза:
А как ще си съставиш ГФО ,ако счетоводството ти е водено от некадърник


Ами или трябва лично да го водиш, или под твоята лична опека и "методически указания" :)

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България Jonni Профил 18.03.2014 15:51

Аз не съм счетоводител , а имам намерение да назнача такова лице ,затова се нуждая от вашия компетентен отговор .

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България slavibb Профил 18.03.2014 19:27

Пибликувам изказване на Катя от АССП

Здравейте колеги,

Днес, като член на АССП, взех участие в дискусиите на кръгла маса на тема “Проекции в развитието на нормативната уредба на счетоводството в Република България” в УНСС. Притеснена съм какво се готви и желая да ви информирам.

Беше ни представен анализ по проект по сключен договор за университетски научни поръчки „Възможности за развитието на организацията и нормативната уредба на счетоводството в България за малки и средни предприятия върху основата на континенталната счетоводна система” на проф. д-р Стоян Стоянов, катедра “Счетоводство и анализ” УНСС. Проектът беше презентиран от доц. Марина Михайлова. Не можах да намеря анализа публикуван онлайн, надявам се да го представят на всички, за да се запознаете и вие.

Съвсем накратко един от изводите от анализа, е че трябва да има организация с изпити на счетоводителите, например Институт. Представители на ИДЕС заявиха, че не искат ИДЕС да администрира този Институт, но настояват влизането на счетоводителите в него да става с 2-3 изпита - по счетоводство, данъчно и осигурително право. И само счетоводители положили тези изпити и взели съответните лицензи да имат право да съставят финансови отчети. Другите явно ще са оперативни счетоводители.

Академичната общност в лицето на известни доценти, професори, преподаватели и одитори също се изказа в тази посока. От Комисията по етика на ИДЕС имаше едно единствено по-балансирано мнение за Институт, но без изпити. Но аз лично разговарях с председателя на ИДЕС и той ми каза, че не приема идеята за организация без изпити. Господинът участва в групата по писането на новия закон за счетоводството. Аз също съм в Работна група към МФ по писането на новия Закон за счетоводство, така че следя нещата отблизо.

Представителите на Министерство на финансите слушаха и казаха, че за тях е било много интересно и полезно да чуят мненията на всички. Не изразиха становище, но казаха, че явно въпросите се въртят, около създаването на организация на счетоводителите. Призоваха всички, които имат както да добавят и искат за изразят мнение да им пишат.

Припомням, че Асоциацията на специализираните счетоводни предприятия (АССП) и Съюза на счетоводителите в България (ССБ) са против силно регулиране на професията. Общо взето неща се представиха така, че ИДЕС и академичната общност искат да ни защитава и утвърждават имиджа на професията, и не са доволни, че ние счетоводителите се дърпаме и не искаме.

Зад “защита” и “имидж” е маскирана силна регулация на счетоводната професия и затова тази идея не се споделя от счетоводителите, които реално упражняваме професията, които се сблъскаме с нелоялна конкуренция от данъчни и други лица, които съставят отчети в конфликт на интереси, или лица, които нямат необходимия стаж и образование по Закона за счетоводството. Да, ние имаме нужда от защита от тях, но не по този начин.

Най-разочароващото за мен, беше че изказванията и анализа нямаха нищо общо с новата счетоводна европейска директива. Да припомним, че целта на Директива 2013/34/ЕС е намаляването на административна тежест на малките и средни предприятия и облекчаване на тяхната отчетност. Разписаните текстове дават възможност на държавите членки наистина да облекчат малките предприятия, а посланията на директивата в преамбюла са твърде ясни. Европа апелира облекчете малките и "Мисли първо за малките". Сега виждаме неимоверни опити да се изкриви духа на една полезна европейска директива и аз, като счетоводител и собственик на малък бизнес, съм много разочарована от това. Европейско законодателство се променя в посока на намаляване на регулаторните режими във всички области, а ние обсъждаме точно обратното.

Накрая водещата проф. д-р Снежана Башева заключи, че днес на кръглата маса сме се съгласили, че трябва да има някакъв Институт на счетоводителите в бъдещия нов Закон за счетоводството, а пък в последствие, вероятно когато го пишем, то да се решава как ще се влиза в Института. Първо това не отговаря на истината – не се съгласихме всички, и второ Институт без ясни параметри - това е много опасно, защото утре могат да лобират за най-лошия за нас и бизнеса сценарий.

Ще видим дали ще се намери правителството в България, което да предложи на Парламента да гласува така, че да лиши хиляди хора да си упражняват професията, за която са учили, по-която имат солиден стаж, и които я упражняват до момента съвестно и с много труд и нерви, както и да елиминира нас - счетоводните предприятия с дългогодишен опит на база, на който сме създали системи на отчитане в счетоводните си предприятия, за да обслужваме качествено и сигурно нашите клиенти. Кой ще позволи да се парцелира и монополизира бизнеса на счетоводни услуги, маскирано зад “загриженост” за

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България slavibb Профил 18.03.2014 19:33

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България Филипа Профил 18.03.2014 21:04

Аз не разбрах какви са критериите за предприятията съставящи ГФО?

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България XXXXX Профил 18.03.2014 21:08

Виж в закона за счетоводството.

Отговор на Филипа(18.03.2014 21:04):
Филипа каза:
Аз не разбрах какви са критериите за предприятията съставящи ГФО?

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България Филипа Профил 18.03.2014 21:12

Мислиш ,че не знам ли? Но питането ми е по проекто -закона,явно за
които не си наясно.

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България BatkoVasko Профил 18.03.2014 21:32

123 проба Отговор на Филипа(18.03.2014 21:04):

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България XXXXX Профил 18.03.2014 22:08

http://docstore.odit.info/?s=6&rid=4050
http://www.odit.info/?s=6&i=292571&f=677

Може и да съм наясно с проектите :) Или поне с някои от тях :)

Твоят въпрос е "какви са критериите за предприятията съставящи ГФО?", което предполага да се посочат актуалните към момента критерии.
Лека вечер!

Отговор на Филипа(18.03.2014 21:12):
Филипа каза:
Мислиш ,че не знам ли? Но питането ми е по проекто -закона,явно за
които не си наясно.

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България REGEBG Профил Изпрати email 18.03.2014 23:16

Подкрепям те напълно въпреки, че имам висше с ръка на сърцето мога да кажа / и то не само аз ама другите висшисти не си го признават или не са завършили икономически техникум/ но в университета не научих нищо повече от това което научих в икономическия и това което научих в последствие в практиката.

Отговор на dankatabg(18.03.2014 13:52):
dankatabg каза:
Защо трябва да се обиждат хората със средно образование. Точно в техникумите със средно специално "счетоводна отчетност" е основата на счетоводството. Не съм съгласна с Тоти и другите колеги. Един новодипломиран висшист си няма хабер от счетоводство в сравнение с един счетоводител със средно и 18-20 години стаж. В моята практика имам хиляди примери. Много рядко се задържат на работа като счетоводители. Да не говорим, че може би от 10-ина години висшистите започнаха да работят като счетоводители....

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България toti-999 Профил 19.03.2014 08:17

Тия двете госпожи - Мадлена Примо Леви и Катя Крънчева са за запазване на статуквото...вкл. долното почернено тексче... и други нодомислия в сегашния ЗСч. Явно имат интерес от това. Може би щото експлоатират много среднисти в счетоводните си къщи, може би нещо друго ...не е много важно...важното е, че са за запазване на статуквото.
=====================
Чл. 35. (1) (Изм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) Съставител на финансов отчет може да бъде лице, което отговаря на посочените изисквания за задължителна минимална степен на завършено образование и съответстващ към него професионален стаж, както следва:
.........
3. със средно икономическо образование и 8 г. стаж като счетоводител.
......................................................
Аз пък ще се "боря така да се каже образно казано със зъби и нокти" - това почерненото идиотско тексче да отпадне независимо от твърденията за много добрите среднисти...има нужда и от добри оперативни счетоводители...нали.

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България XXL Профил Изпрати email 19.03.2014 08:25

REGEBG, сега остана да минават на изпити и всички архитекти и строителни инженери , които не са завършили строителен техникум.Вие тук чувате ли се изобщо какви ги говорите?Нямам думи.

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България nafurforii Профил 19.03.2014 08:38

Нищо такова не е казал човека.

Отговор на XXL(19.03.2014 08:25):
XXL каза:
REGEBG, сега остана да минават на изпити и всички архитекти и строителни инженери , които не са завършили строителен техникум.Вие тук чувате ли се изобщо какви ги говорите?Нямам думи.

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България тониК Профил Изпрати email 19.03.2014 08:44

Отговор на nafurforii(19.03.2014 08:38):
nafurforii каза:
Нищо такова не е казал човека.

Не е разбира се.Просто ....по аналогия: )

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България OpaSna TikVa Профил 19.03.2014 08:53

Отговор на toti-999(19.03.2014 08:17):
toti-999 каза:
Явно имат интерес от това. Може би щото експлоатират много среднисти в счетоводните си къщи, може би нещо друго ...не е много важно...важното е, че са за запазване на статуквото.



тотке, тотке, пак е кукуригал петела без тебе
точно горното ти почернено текстче дава възможност на тебеподбни да експлоатират кадърните, след което с размах и срещу заплащане да подписват нещо, от което и бъкел не отбират.

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България dankatabg Профил 19.03.2014 08:55

Браво , колега. Дъщеря ми също завърши икономически техникум и после висше -магистър, тя е на същото мнение, че благодарение на знанията от техникума висшето го е изкарала много лесно, само дето ми потроши доста парички , за да го има това пусто висше :)))))
Тоти-999 направо се излагаш- това почернено текстче ти дава възможност на такива като теб да се подписват като съставители на ГФО. Сигурна съм, че ако до теб застане един среднист който е работил 20г. като главен счетоводител и то на доста голямо предприятие ще си глътнеш езика от неговите знания.
Отговор на REGEBG(18.03.2014 23:16):
REGEBG каза:
Подкрепям те напълно въпреки, че имам висше с ръка на сърцето мога да кажа / и то не само аз ама другите висшисти не си го признават или не са завършили икономически техникум/ но в университета не научих нищо повече от това което научих в икономическия и това което научих в последствие в практиката.


 RE: Остават 4000 счетоводителя в България тониК Профил Изпрати email 19.03.2014 08:57

Божееее, и аз като няма икономически техникум кво правя!!: ((

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България OpaSna TikVa Профил 19.03.2014 08:58

е как какво, бе граЦки? експлоатираш!

Отговор на тониК(19.03.2014 08:57):
тониК каза:
Божееее, и аз като няма икономически техникум кво правя!!: ((

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България dankatabg Профил 19.03.2014 09:02

Ей затова не ни уважават работодателите, защото ние самите не се уважаваме и не ценим счетоводителите с опит.

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България тониК Профил Изпрати email 19.03.2014 09:05

Отговор на OpaSna TikVa(19.03.2014 08:58):
OpaSna TikVa каза:
е как какво, бе граЦки? експлоатираш!

Ама аз и туй не мога: (( Де се учи пък туй!
Аааа, еднооо време какви счетки имах! И какъв го вадех!....Авторитет де.Еееех..., а то сега счетки ли са!

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България whocares Профил 19.03.2014 09:08

.... сега... имам още две глътки кафе... пък и ме мързи, та да кажа и аз. Понякога под телето НЯМА ВОЛ ;-) Какви ГФО, какви ГОД, какви 5 лева. Моите ги "съставя" прОграмата. Аз само командвам - ти тука, ти - там, сипвай, ха-наздраве ...

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България soniars Профил 19.03.2014 09:40

Ето истината , а не бръщолевеници на безумието: Затова АССП счита, че подобно силно регулиране на нашата професията е в ущърб на бизнеса, на професията като цяло и е в разрез с новите Европейските директиви и в частност с Директива 2013/34/ЕС. Целта на новата счетоводна Директива 2013/34/ЕС е да се намали административната тежест и да се подобри бизнес средата, по-специално за малките и средните предприятия. Директивата се основава на принципа „Мисли първо за малките“, като се подчертава централната роля, която изпълняват малките и средни предприятия (МПС) в икономиката на Съюза.
Във връзка с работата по транспонирането на Директива 2013/34/ЕС в националното законодателство и създаването на нов ЗСч., председателят на АССП отправи призив към колегите да изпращат своите предложения и конструктивни мнения до АССП и ССБ.

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България toti-999 Профил 19.03.2014 09:48

Отговор на dankatabg(19.03.2014 08:55):
dankatabg каза:
Тоти-999 направо се излагаш- това почернено текстче ти дава възможност на такива като теб да се подписват като съставители на ГФО. Сигурна съм, че ако до теб застане един среднист който е работил 20г. като главен счетоводител и то на доста г...

КоИешке...а недей да бъдеш толко сигурна...щот не ме познаваш...нали????

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България toti-999 Профил 19.03.2014 09:52

Отговор на soniars(19.03.2014 09:40):
soniars каза:
Ето истината , а не бръщолевеници на безумието: Затова АССП счита, че подобно силно регулиране на нашата професията е в ущърб на бизнеса, на професията като цяло и е в разрез с новите Европейските директиви и в частност с Директива 2013/34/ЕС. Целта на новата счетоводна Директива 2013/34/ЕС е да се намали административната тежест и да се подобри бизнес средата, по-специално за малките и средните предприятия. Директивата се основава на принципа „Мисли първо за малките“, като се подчертава центр...


КоИешке ли си, що си....но АССП, са за запазване на статуквото/а, то включва по-горе почерненичкото/....това като се знае...няма никакво значение какво предлагат...Капиш????
Какво пишат пепелянките, отдавна не ме вълнува!!!!

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България nikirusev Профил 19.03.2014 10:00

То ще стане като с Асоциацията на бизнес оценителите, подновиха на всички оценители съществуващите лицензи но в същото време ги задължиха със закон да станат техни членове като си плащат членски внос и по техния закон трябва всяка година да представят годишни доклади какви оценки са правили. А познайте кой е най миропомазания в случая.

Отговор на toti-999(19.03.2014 09:52):
toti-999 каза:


КоИешке ли си, що си....но АССП, са за запазване на статуквото/а, то включва по-горе почерненичкото/....това като се знае...няма никакво значение какво предлагат...Капиш????
Какво пишат пепелянките, отдавна не ме вълнува!!!!

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България BatkoVasko Профил 19.03.2014 10:03

Отговор на whocares(19.03.2014 09:08):
whocares каза:
.... сега... имам още две глътки кафе... пък и ме мързи, та да кажа и аз. Понякога под телето НЯМА ВОЛ ;-) Какви ГФО, какви ГОД, какви 5 лева. Моите ги "съставя" прОграмата. Аз само командвам - ти тука, ти - там, сипвай, ха-наздраве ...


А моята програма даже ми прави и подписва одита

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България soniars Профил 19.03.2014 10:53

Отговор на nikirusev(19.03.2014 10:00):
nikirusev каза:
То ще стане като с Асоциацията на бизнес оценителите, подновиха на всички оценители съществуващите лицензи но в същото време ги задължиха със закон да станат техни членове като си плащат членски внос и по техния закон трябва всяка година да представят годишни доклади какви оценки са правили. А познайте кой е най миропомазания в случая.
Това е целта ,тъй като ИДЕС са принудени да затворят кепенците ,поради изчезване на бизнеса в България и членския внос ще бъде спасителна операция за тях!

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България liliya1122 Профил Изпрати email 19.03.2014 12:00

327 675 са фирмите регистрирани по ДДС към днешна дата.
327 675 фирми / 4000 броя съставители = 81.92 отчета за година
81,92 отчета / 90 дни от /01 януари до 31 март = 0.91 отчета на ден

380 000 са фирмите в България
380 000 фирми / 4000 броя съставители = 95 отчета за година
95 отчета / 90 дни от /01 януари до 31 март = 1,56 отчета на ден

И това без почивен ден, включва преглеждане на цялата документация на фирмата, разговори с клиента, компютърна обработка, подготовка на документация по отчета. Това означава, че няма физическо време да се случи това. Какво ли остава за "вярно и точно предаване на информацията", страшен апетит е това.
Би трябвало непременно да се изисква и диплома за завършено образование Цирково майсторство + задължителен стаж по професия фокусник.

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България XXL Профил Изпрати email 19.03.2014 12:10

кой всъщност каза , че ще останат 4000 счетоводителя ( или съставители на ГФО)?

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България gera_r Профил 19.03.2014 12:18

Докато има хора като Трътко, които си мислят, че като имат диплОма и са хванали Бога за шлифера, все ще сме в джанките. Имам диплома, но нямам намерение да плащам членски внос на която и да било асоциация, организация или мафия, която НЯМА никаква заслуга за моето образУвание. А и определено съм на мнение, че дипломирането не дава знания. Практика му е майката! Към този момент закона добре регламентира кой може и кой не може да е съставител и всяко изменение с цел финансово облагодетелстване на гладни асоциации и организации си е направо престъпление.

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България XXL Профил Изпрати email 19.03.2014 12:20

gera_r -точно!

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България mango Профил 19.03.2014 12:24

Отговор на XXL(19.03.2014 12:20):
XXL каза:
gera_r -точно!


присъединявам се - кратко и точно

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България toti-999 Профил 19.03.2014 12:33

Отговор на gera_r(19.03.2014 12:18):
gera_r каза:
Практика му е майката! Към този момент закона добре регламентира кой може и кой не може да е съставител и всяко изменеие с цел финансово облагодетелстване на г...


Ама, пепелянко...една мед. сестра с голям стаж може също да претендира че може сама да лекува хора....но, никои законно няма да и даде това право... Това могат само дипломираните доктори....
Ти щом не си цениш дипломата/може да е тройкаджийска затова/ можеш да си я завреш "там"....

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България gera_r Профил 19.03.2014 12:40

Твоето неодобрение е комплимент за мене :)))
Както ти е добре известно, твоето "реноме" е силно съмнително и направо си е чест да не ме долюбваш :)))
А твоята диплома можеш и на магистралите да я лепнеш на билбордове - ползата от нея все ще е никаква. Прост си бил, прост си сега, прост ще си умреш! Важното е да си самовлюбен, щото няма кой друг да ти се "върже" :)))


ссссссс! Отговор на toti-999(19.03.2014 12:33):

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България dankatabg Профил 19.03.2014 12:45

Браво gera_r !

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България OpaSna TikVa Профил 19.03.2014 12:45

тоте, тоте, пиле розово, то и дипломиран доктор не се връзва да прави инжекции. Барабар със сите си диплОми. А ако нечие счетоводство е докарано до потребност от лечение, и адвокат може да не може да го излекува.

а пропо - тоте, видно съвсем си изгладял. Нема ли некой филантроп да те наеме за ползуване?
 

 RE: Остават 4000 счетоводителя в България toti-999 Профил 19.03.2014 12:53

Да обобщя....има ора за офисо....има ора за тръстиката....Това е напълно справедливо разпределение на труда!!!!
реклама
Нагоре
Страница 2 от [4] «1234»

ODIT.info > Дискусия > За ODIT.info