ODIT.info DocStore
BALANS.ODIT.INFO
ODIT.info > Дискусия > Осигуряване Започни нова тема
Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП Мишето (гост) 05.03.2010 13:17
Адвокате, а би ли казал решение на множеството хора, които не могат да се позволят такива осигуровки какво да правят - да задлъжнеят макс. на държавата или да се наредят на опашката за безработни? Всъщност самоосиг. се лица дори на тази опашка не могат да се наредят!
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП ПЕПА (гост) 05.03.2010 13:18
ПОДКРЕПЯМ
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП Соня (гост) 05.03.2010 13:18
Към адвокат /гост/ - ЗА ТРЕТИ ПЪТ
две неща конкретно попитах, като обикновен гражданин на тая държава, Ваше Величество обаче не ми отговори... което или означава, че не е чел тази дискусия, или сме прекалено миниатюрни, за да си мръднете пръстчетата по клавиатурата за такива като нас.............. и двата случая не говорят във Ваша полза....
а аз все още седя и чакам отговор от Вас!
две неща конкретно попитах, като обикновен гражданин на тая държава, Ваше Величество обаче не ми отговори... което или означава, че не е чел тази дискусия, или сме прекалено миниатюрни, за да си мръднете пръстчетата по клавиатурата за такива като нас.............. и двата случая не говорят във Ваша полза....
а аз все още седя и чакам отговор от Вас!
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП криска (гост) 05.03.2010 13:19
нап пратил на медийте тълкувателно писмо ... смешници www.darikfinance.bg/view_article.php?article_id=28031
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП адвокат (гост) 05.03.2010 13:21
кажи сонче-ще прощаваш не съм видял готов съм
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП vv2vv2 05.03.2010 13:22
Заслужават да обявим бойкот на подаването на Д1 и Д6. Пускаме на 10-то число данни като всички ЕГН-та в Д1 са с някаква грешка, която ние преди това сме се постарали да я направим " по невнимание" . Приканват ни до 10 дни да подадем верни данни-пускаме същите данни със същите грешки.Следва ново приканване до 10 дни да подадем верни данни-подаваме данни с грешки и т.н Да им оставим регистъра без данни за няколко месеца наред.Ще има реакция от НОИ и лицата с болнични, майчинство.От страна на Здравната каса също би трябвало да има някаква реакция защото по този регистър виждат кой е здравно осигурен.Как не осъзнават че от това осигурителите да изпълняват задълженията си зависят много хора и че в отношенията НАП-осигурители двете страни трябва да бъдат партньори, а не единия да прецаква другия.Пък да видим как ще им се равни СУПА-та.Може и само глупости да ми ражда акъла ама няма как да роди нещо нормално както съм БЯСНА след като прочетоих днешните им допълнения към указанието.
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП небесна 05.03.2010 13:22
ужас! как са успели да набутат вътре и ЗДДФЛ обаче :)) че вече доходите били по трудов договор и това задължавало и осигуряване на мод
няма ли икономически грамотни журналисти в България??
няма ли икономически грамотни журналисти в България??
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП Соня (гост) 05.03.2010 13:25
Към адвокат /гост/
на стр. 5 коментирах моето мнение относно Вашите коментари, ако Ви мързи, ще Ви ги копирам, MyLord...
на стр. 5 коментирах моето мнение относно Вашите коментари, ако Ви мързи, ще Ви ги копирам, MyLord...
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП Яна (гост) 05.03.2010 13:32
Колеги, присъединявам се към подписката заедно с всичките си клиенти.
Тези, които измислят законите много не мислят, ако пък мислят то е как да си оправят собствения бизнес.
Тези, които измислят законите много не мислят, ако пък мислят то е как да си оправят собствения бизнес.
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП 1111 (гост) 05.03.2010 13:33
Вижте последния коментар към статията.
Идиоти!
Идиоти!
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП Колежка (гост) 05.03.2010 13:37
vv2vv2, не са глупости! Много неща можем да направим, стига да сме единни!
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП управител (гост) 05.03.2010 13:46
Работя по трудов договор и се осигурявам на 1000 лв. месечно. Управител съм в 2 ООД-та и едно ЕООД. Дайте експертното си мнение - трябва ли да се осигурявам в дружествата, при условие че не получавам доходи от тях, освен дивиденти. И какво ще стане с годишното изравняване до максималния осигурителен доход, ако трябва да се осигурявам във всяко едно от дружествата?
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП MoRdoc 05.03.2010 13:48
В двете оод - та щом си управител - да, до 2000 лв общо с труд.договор, не повече
*мнението не е по смисъла на прословутото указание
*мнението не е по смисъла на прословутото указание
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП 454545 (гост) 05.03.2010 13:49
абе хора нещо не ми се зарежда петицията, опитвам от 10 мин. и нищо не става иначе всички други страници се отварят?! има ли нещо или само при мен е така
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП 454545 (гост) 05.03.2010 13:50
абе хора нещо не ми се зарежда петицията, опитвам от 10 мин. и нищо не става иначе всички други страници се отварят?! има ли нещо или само при мен е така
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП аья (гост) 05.03.2010 13:51
"има ли нещо или само при мен е така"
Има нещо.. гнило в Дания
Има нещо.. гнило в Дания
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП diyaneva 05.03.2010 13:55
Да, така е !!! не зарежда
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП gostenka (гост) 05.03.2010 13:56
колеги, защо не мога да вляза на www на подписката?
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП жоа (гост) 05.03.2010 13:56
Така става с културните протести.
А как ли ще е с недотам културните???
А как ли ще е с недотам културните???
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП zapaslivko (гост) 05.03.2010 13:56
Наистина на се зарежда bgpetition.com
Сървърът bgpetition.com просрочи зададеното време за връзка
Сървърът bgpetition.com просрочи зададеното време за връзка
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП яиеш (гост) 05.03.2010 13:56
И сега кво?
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП Didi (гост) 05.03.2010 13:57
Блокира им май сайта,изчакайте трябва да го оправят скоро
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП Гост от П-в 05.03.2010 13:57
Лелее - подпалихте го тоя сървър :))))
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП koko (гост) 05.03.2010 13:58
А не е ли време да спрем да се чудим какви тъпанари са тези в НАП и да започнем да разсъждаваме защо и кому сме нужни в сивия и черния сектор.
Кой има полза и печалба от това?
Това би заинтригувало не само ВАС, а и ЕС!
Свежи потоци мръсни пари зад гърба на приятелите ни от Европа.... хубава новина ще излезе
Кой има полза и печалба от това?
Това би заинтригувало не само ВАС, а и ЕС!
Свежи потоци мръсни пари зад гърба на приятелите ни от Европа.... хубава новина ще излезе
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП zqapaslivko (гост) 05.03.2010 13:59
Някой сетили се за ОМБУДСМАНА на Републиката г-н Ганев
да пратим и до него
да пратим и до него
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП am (гост) 05.03.2010 14:00
Не мога да вляза да подпиша.
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП Гост (гост) 05.03.2010 14:01
Може да е претоварен сървара. Изчакайте малко! Ще стане.
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП иви (гост) 05.03.2010 14:05
П Р О Т Е С Т
срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП
С тълкувателно становище на Изпълнителният директор на Националната агенция за приходите, изразено в Указание с изх. № 24-00-7 от 25.02.2010 год. се предвижда дължимост за внасяне на осигурителни вноски за управителите на търговски дружества върху недоговорени и несъществуващи възнаграждения. Разширителното тълкувание на тази правна норма (чл.6, ал 3 от КСО) в Указанието, постави стотици хиляди коректни осигурители в ролята на закононарушители.
Молим всички засегнати от това указание да се съберат пред сградата на НАП ........ на ...03.2010 г. от ......ч. в знак на протест.
НЕКА ДА СПРЕМ ГЕНОЦИДА НАД ДРЕБНИЯ БИЗНЕС !!!
ПОДКРЕПЕТЕ НИ !!!
остава само да определим точния ден и час и да действаме !!!
Във всички градове !!!
Ще кача това в DocStore .
срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП
С тълкувателно становище на Изпълнителният директор на Националната агенция за приходите, изразено в Указание с изх. № 24-00-7 от 25.02.2010 год. се предвижда дължимост за внасяне на осигурителни вноски за управителите на търговски дружества върху недоговорени и несъществуващи възнаграждения. Разширителното тълкувание на тази правна норма (чл.6, ал 3 от КСО) в Указанието, постави стотици хиляди коректни осигурители в ролята на закононарушители.
Молим всички засегнати от това указание да се съберат пред сградата на НАП ........ на ...03.2010 г. от ......ч. в знак на протест.
НЕКА ДА СПРЕМ ГЕНОЦИДА НАД ДРЕБНИЯ БИЗНЕС !!!
ПОДКРЕПЕТЕ НИ !!!
остава само да определим точния ден и час и да действаме !!!
Във всички градове !!!
Ще кача това в DocStore .
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП 123 (гост) 05.03.2010 14:07
От няколко минути не може да се влиза за подкрепа на петицията.
Какво става?
Какво става?
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП SmileS 05.03.2010 14:07
Давйте колеги. Пишете и се подписвайте. Не само, че ни правят на маймуни с тези непрекъснати законодателни промени, ами и с всякакви тълкувания и указания, които ги извличат незнайно от къде, ами в момента се опитват да затрият и дребния предприемач, който едва се опитва да оцелее в тези трудни времена. Европейския Съюз през февруари е гласувал и одобрил специално финансиране за безработни, които искат да започнат собствен бизнес. Отнася се за всяка една от страните членки на ЕС. А при нас какво става? Гласуват си необичайно високи заплати в парламента, защото работели много. Работят, ама не те! Пишете и продължавайте да уведомявате клиенти, приятели и познати. Присъединявам се към подписката! Пишете и в коментарите под статията във в-к Дневник
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП Валентина (гост) 05.03.2010 14:16
Подкрепям подписката!Крайно време е да си приемат нормални и точни закони - за да не се тълкуват в интерес на някого!
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП diyaneva 05.03.2010 14:27
h ttp://whois.domaintools.com/bgpetition.com
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП бесен (гост) 05.03.2010 14:30
Писна ми да храня с данъци и осигуровки некадърници в тази държава. Не стига че се мъчим всячески да устоим на тази криза, ами и скапаните ни управници правят всичко възможно да ни съблекат и кожата. Не ми се живее в държава в която ще ме карат да се осигурявам х-пъти, в храстите ще ме дебне катаджията Ромео с радар за да ми вземе книжката , защото не съм видял скритата зад дървета табела "начало на населено място КН__А", която е поставена на 2км от града, след това някакъв съдия чието име даже не се чете в решението на съда ми казва, че все пак трябва един месец да не работя щото ми вземат книжката и аз дори не мога да му тегля една майна поименно, и т.н. Та на тези мижитурки ли да плащам заплатата с моите осигуровки?
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП kokiche (гост) 05.03.2010 14:30
иви, текста е добър, но как се избира дата за протеста и не трябва ли първо да се вземе някакво разрешение от общината. Дата хем трябва да е скоро, хем да има време повече хора да научат. Ако се всеки се ангажира да залепи по едно такова в най-близкия офис на НАП ще стане бързо и безболезнено. Но е хубаво да има няколко дни да се запознаят с него и може би някакво писмо до общината. Трябва да преподават в училище или да издадат указания как се протестира :)
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП 2careless (гост) 05.03.2010 14:32
Аз като гледам, така нареченото "второ указание", което е качено на сайта на НАП "Създаден на: 05.03.2010" не е подписано от никой и няма никаква стойност-това е просто актуална новина от сайта, за която НИКОЙ не е поел отговорност.
И по-същественото според мене е, че съгл. чл.6 ал. 2 от КСО :"Доходът, върху който се дължат осигурителни вноски, включва всички възнаграждения, включително начислените и неизплатени или неначислените и други доходи от трудова дейност." Следователно ако ДУК е безвъзмезден - не се дължат осигурителни вноски, защото няма възнаграждение. На тези, които биха атакували безвъзмездността на ДУК бих посочил СС за свързаните лица.
И по-същественото според мене е, че съгл. чл.6 ал. 2 от КСО :"Доходът, върху който се дължат осигурителни вноски, включва всички възнаграждения, включително начислените и неизплатени или неначислените и други доходи от трудова дейност." Следователно ако ДУК е безвъзмезден - не се дължат осигурителни вноски, защото няма възнаграждение. На тези, които биха атакували безвъзмездността на ДУК бих посочил СС за свързаните лица.
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП StD 05.03.2010 14:33
Да. И ние така мислим. Но НАП има по-"твоческо" мислене...
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП Бени (гост) 05.03.2010 14:35
Подкрепя!!!!!!!!!!!!!!
Но видяхте ли новото указание на НАП
portal.nap.bg/preview_news?p_news_id=847
Но видяхте ли новото указание на НАП
portal.nap.bg/preview_news?p_news_id=847
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП tonyko 05.03.2010 14:38
Включвам се към подписката. Не само като счетоводител, а и като притежател на малка фирма заедно със съпруга ми. Непосилно е в това време без поръчки и без работа да се плащат тези високи осигуровки. Ние едвам плащаме и тези. Ще трябва да преустановим работа на фирмата докато не мине тази буря. Така вместо да им внасяме поне тези, НАП и НОИ ще останат и без тях.
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП 2careless (гост) 05.03.2010 14:43
Е, точно финала на тази, повтарям АКТУАЛНА НОВИНА, а не указание, потвърждава предния ми пост, а именно :"Не подлежат на осигуряване съдружниците, които не упражняват трудова дейност в дружеството и единственото възнаграждение, което им се полага са дивиденти разпределени от печалбата. " Т.е. индиректно се свързва наличието И НА ДРУГО ВЪЗНАГРАЖДЕНИЕ за да се дължат осигуровки. Или пак казано, ако се получава възнаграждение само от дивидент - не се дължат осигуровки, НО ако има и друго възнаграждение - тогава осигуровки за него се дължат, независимо дали е платено, начислено и прочие НАПовски щуротии
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП lucky 05.03.2010 14:48
не се отваря подписката от 20 минути!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Защо ли?????
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП иви (гост) 05.03.2010 14:59
Защо е необходимо да уведомяваме общината за това ???
Това е форма на протест , не е митинг ....
Това е форма на протест , не е митинг ....
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП 2careless (гост) 05.03.2010 15:04
Ако някой пък има недоверие, в написаното от мене по-горе има и друг вариант, макар и временен(докато се усетят да затворят и тази вратичка) и сравнително неудобен.
Правете граждански дружества по ЗЗД, така наречените непорсинифицирани дружества. Там няма изискване управлението и контрола да се възлага с договор. Чл.360, изречение трето от ЗЗД : "Ако не е уговорено друго, всеки съдружник има право да управлява".
Само в тази норма се приема, че управлението е присъщо на управителя и тази му дейност не е необходимо да се възлага допълнително. Което пък поражда повдигнати вежди и въпроси за коректността по този въпрос на съответните текстове в Търговския закон.
Правете граждански дружества по ЗЗД, така наречените непорсинифицирани дружества. Там няма изискване управлението и контрола да се възлага с договор. Чл.360, изречение трето от ЗЗД : "Ако не е уговорено друго, всеки съдружник има право да управлява".
Само в тази норма се приема, че управлението е присъщо на управителя и тази му дейност не е необходимо да се възлага допълнително. Което пък поражда повдигнати вежди и въпроси за коректността по този въпрос на съответните текстове в Търговския закон.
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП Вили (гост) 05.03.2010 15:06
Моля ви, не се предавайте, преди да се промени КСО!!!!!! Нека да останем на тази позиция, докато Парламентът не гласува тия промени!!!!!!! Не вярвайте на НОИ и на признати грешки!!!!!!!! и не ни трябват нови указания!
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП Колежка (гост) 05.03.2010 15:10
Никакво предаване! Все пак, добре е че Митрева взе отношение... Но не се разбира за кои грешки говори - на НОИ или на НАП!
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП Зорница (гост) 05.03.2010 15:12
и аз не мога да отворя тази подписка
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП професор (гост) 05.03.2010 15:13
Аз съм срещу тази подписка и подкрепям идеята на КСО и издаденото указание на НАП. СРЕЩУ КАКВО СЕ ПОДПИСВАТЕ И ВЪЗРАЗЯВАТЕ??? Срещу това, че ИЗМИСЛЕНИ БИЗНЕСМЕНИ НЕ СИ ВНАСЯТ ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ ОСИГУРОВКИ !!!!!!!! Защитавате тези, КОИТО ИМАТ ПАРИ ЯДЕНЕ, ПИЕНЕ, ЯХТИ,ДЕВОЙКИ, И Т. Н., неща за които нямате пари и по вечето от вас няма да имат. Защитавате тези, които не внасят осигуровки и няма пари от бюджета на НОИ и Здравната каса за Вас и за Вашите родители,и НЕ ИМ ПУКА ЗА ВАС ?! Я помислете, колко е разликата в осигуровката на СОЛ и Управител, и каква е разликата ако тези разходи за заплати и осигуровки се включат в счетоводните и в данъчно признатите разходи на дружеството, и намалят данъчния финансов резултат !!!!! НЕ СЕ ПОДПИСВАЙТЕ, БЪДЕТЕ ПО УМНИ !!!!!!1 А сега влизам пак на " лекции" , така че няма да Ви прочета.
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП StD 05.03.2010 15:16
Бегай бе.
Хората едва дишат. Ние сме в София. Питаш ли как се плащат осигуровки в Каспичан за ИТ фирма например. Оборотите спаднаха с 40-50 % навсякъде. Откъде мислиш че идват парите за пенсии.
И хайде за пенсии има смисъл, ами за професията "социално слаб"?
7000 човека работят в Агенцията по социално подпомагане и 3000 в Агенция по заетостта. А майките получават по 35 лв детски. Няма за един пакет памперси!!!
Хората едва дишат. Ние сме в София. Питаш ли как се плащат осигуровки в Каспичан за ИТ фирма например. Оборотите спаднаха с 40-50 % навсякъде. Откъде мислиш че идват парите за пенсии.
И хайде за пенсии има смисъл, ами за професията "социално слаб"?
7000 човека работят в Агенцията по социално подпомагане и 3000 в Агенция по заетостта. А майките получават по 35 лв детски. Няма за един пакет памперси!!!
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП Вили (гост) 05.03.2010 15:18
оффффффффффф, аман от професори!!!!!!!!! и от такива, които първо натворяват глупости, а после мислят......... докато не се изчисти текстът на КСО в чл.6, оправия няма да има....
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП Славка (гост) 05.03.2010 15:19
Искат да унищожат дребния бизнес.Безумие
RE: Подписка до Парламента срещу Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП ламер (гост) 05.03.2010 15:20
Който има фейсбук-профил, моеж да пробва и тук:
www.facebook.com/pages/Boiko-Borisov/29880861985
www.facebook.com/pages/Boiko-Borisov/29880861985
реклама
ODIT.info > Дискусия > Осигуряване
Моят ODIT.info
ПОСЛЕДНИ ТЕМИ
RE: Данъчни облекчения и намаляне на осигуровките
RE: Данъчни облекчения и намаляне на осигуровките
RE: Данъчни облекчения и намаляне на осигуровките
RE: Данъчни облекчения и намаляне на осигуровките
RE: Данъчни облекчения и намаляне на осигуровките
RE: Отчитане на гориво за автомобил