Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

ODIT.info > Дискусия > Осигуряване Започни нова тема

Мнооого гореща тема! Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НАП

Страница 8 от [16] «12345678910111213»

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА Федор Венедиктович Ез...  Профил 01.03.2010 21:51

@идиот, имаш 50 кинта бе пич. Ако Договора за управление е за 1 лев - отива на МОД, няма бягане!
Ако договора за управление му е 10% от годишната вероятна печалба - тантием - отива на МОД, също няма бягане - има определен договорен размер на възнаграждението.
Въпроса е когато няма възнаграждение! Защото задължението на този управител е договорено само да представлява дружеството - чл.141 ал.2 - Конкретен пример - Холдинг, притежаващ ЕООД, назначава управител. Заплатата му идва от холдинга за съвсем друго нещо. В този случай управителя е само един пълномощник, а управлението се извършва от холдинга! Просто пример!
Поне за момента упълномощаването, представляването, не се смята за трудова дейност. Трудова дейност е ефективното управление!

Това че при ЕООД-тата тип ЕТ-та, се опитват да ги накиснат да плащат високите осигуровки, да се опитват, ама не с писма, а да променят или КСО или ТЗ. Не да ми пускат окръжни

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА Гост от П-в Профил 01.03.2010 21:58

Линч! Линч за законодателите!
Сега и веднага:))

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА velinastefanova Профил Изпрати email 01.03.2010 21:58

Имам въпрос, в ООД имам двама съдружника, едното е вписанов като управител, а другото е само съдружник. Първото лице е с договор за управление и се осигурява като такъв, а второто е по трудов договор в същото дружество, участващо с труд. Може ли това второто лице само по трудов договор да се осигурява след като е съдружник. Благодаря предварително!

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА Федор Венедиктович Ез...  Профил 01.03.2010 22:00

@velinastefanova, въпроса ти първо е от компетентността на Инспекцията по труда, а след това на данъчните и НОИ. Т.е., ако върши работа повече от описаното в длъжностната характеристика... следва... нали да.
Ми това са неща валидни от едно време и незнайно защо не прилагани на практика...

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА Гост от П-в Профил 01.03.2010 22:00

Хайде да видим какво ще каже СД по нова тв :))

може и да ни е получил мейла :)

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА лили (гост) 01.03.2010 22:18

ФЕ все повече те харесвам !!!! Я кажи след като свършиш да гледаш ТВ , може ли дружество ЕООД да е собственост на ЕТ и да се управлява и представлява от същото ЕТ с Ид,№,,,,,,, и тн

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА StD Профил 01.03.2010 22:18

Едва ли ще коментира. Аз не знам дали си е платил неговите осигуровки, та да се сети за общите...

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА лили (гост) 01.03.2010 22:24

СТД имах пред вид и решението от 2000 г мисля с което
"(3) (Обявена за противоконституционна по отношение на работещите пенсионери, включени в кръга на задължително осигурените лица по този законов текст - РКС, ДВ, бр. 55 от 2000 г.) Задължително осигурени за инвалидност поради общо заболяване за старост и за смърт са:

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА StD Профил 01.03.2010 22:30

Лили, не те разбрах. Изкажи се докрая моля.

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА Федор Венедиктович Ез...  Профил 01.03.2010 22:32

Лили, принципно няма пречка дяловете на ЕООД-то да са част от търговската дейност на едноличния търговец - т.е., да се намират в гр.22 ;-)
Обаче управлението... тц... Не че не съм го умувал навремето ;-)))
Погледни само Търговския закон и забрави за момента ЗСч ;-) Какво представлява търговското предприятие - имущество (активи), задължения (пасиви) и фактически отношения - примерно дългосрочни договори, клиентски бази и т.н., по нашенски казано "търговска репутация".
Някак не звучи сериозно едно имущество да представлява и управлява друго имущество ;-) Тази работа трябва да се свърши от човек ;-)
Т.е., казано по друг начин, дяловете може да са част от търговското предприятие на едноличния търговец (примерно да са отчетени в сметките от група 22), но управлението се извършва от човека ;-)

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА лили (гост) 01.03.2010 22:40

извинявай,
1. на основание Решение № 5 от 29.06.2000 г. на КС на РБ и ал. 6 на чл. 4 от КЗОО осигуряването на лицата, получаващи пенсия, не е задължително, а е по тяхно желание;
и от там чл.4 ал,3 т,2(
3) (Обявена за противоконституционна по отношение на работещите пенсионери, включени в кръга на задължително осигурените лица по този законов текст - РКС, ДВ, бр. 55 от 2000 г.) Задължително осигурени за инвалидност поради общо заболяване за старост и за смърт са:
2. (доп. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) лицата, упражняващи трудова дейност като еднолични търговци, собственици или съдружници в търговски дружества и физическите лица - членове на неперсонифицирани дружества;

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА StD Профил 01.03.2010 22:43

Да. Така е. А каква ти е тезата?

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА казвахЛиВи (гост) 01.03.2010 22:43

... че в шоуто на Иван и Андрей СД няма да каже нищо. Щото не го и питат де

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА aaa (гост) 01.03.2010 22:46

ама вие се надявате и да го питат.... те журналистите им задават само тези въпроси на които министрите искат да отговорят ... всяко важно нещо е зад кадър.... освен това всички журналисти са подлезурковци на правителството... което ни изкриви до няма и къде

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА Алина (гост) 01.03.2010 22:55

Никъде по медийте не коментират прословутото указания. В момента гледам Нова, но няма да зададат никакъв въпрос относно ДУК. Има медийно затъмнение. Все още много от управителите на дружествата не са запознати с новите безумия. Счетоводителите все още се услушват как да
обясняват новите осигуровки, като аз дълбого в себе си съм убедена, че през ВАС това няма да мине. Но за жалост да се вземе решение от съда трабвя да мине известно време, някои да изгорят и да се съдят. По информация от НАП - Варна /вътрешна/ никой не смее да тълкува в подробности указанието. В четвърта ще ги събират за разяснения. До тогава ще чакаме, а после ще начисляваме.

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА небесна Профил 01.03.2010 22:56

и аз съм силно озадачена от пълната липса на медийно отразяване - такова нещо досега не е било

супер съмнително е

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА StD Профил 01.03.2010 23:05

Опитах да вкарам декл 1 с код 90 - по новия член за съдружници по ЗДДФЛ. Ами програмата на НАП начисли осигуровки 0 навсякъде. Това работи ли въобще?

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА Пламен61 Профил 01.03.2010 23:08

Не се занимавайте с глупости - Иван и Андрей, Слави, Господари на ефира, дрън-дрън та пляс :)
Кой от гореизброените ще вникне в същността на казуса ? А и ако го представят като "счетоводен проблем" реакцията на аудиторията ще бъде по-скоро негативна, така че основната цел - да се търси обществена подкрепа, няма да бъде постигната.
Представете си за момент, че не сте икономист, не сте наясно с осигуровките и чуете в някое от тези предавания този въпрос. Каква ще бъде първата Ви реакция - мамата им фирмаджии, печелят на гърба на народа, карат скъпи коли, а не искат да плащат данъци и осигуровки. А и тия счетоводители от какво се оплакват, по цял ден седят зад бюрото, що не дойдат да бачкат като мене в цеха /на полето и т.н./
Не ви се вярва ? Точно такава ще е реакцията на средностатистическия българин, за когото е напълно нормален израза ДАНЪК ОБЩЕСТВЕНО ОСИГУРЯВАНЕ. /Не че на практика не е данък :)))/

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА Васко (гост) 01.03.2010 23:09

Някой ако иска да пише до върховна административна прокуратура, прокурора да поиска тълкувателно решение от общото събрание на съдиите, че аз хич не си падам по официалностите.
[email protected]

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА идиот (гост) 01.03.2010 23:13

ФВЕ, имам повече от 50 лева, както и да е....
1, 2 или пет лева все тази...
съченията по картинка тип Андрешко си е ваш проблем, факт е, че маститите консултанти в тая област нещо са много съгласни с мен

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА StD Профил 01.03.2010 23:14

@идиот
Съдът не е, обаче.

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА Федор Венедиктович Ез...  Профил 01.03.2010 23:17

50-тях лева дойдоха от това твое изречение "да, то и аз съм на ТД за 50 лева, а МОД е 500, и внасям на 500, въпреки че получавам 50 лева". А колко имаш в портфейла си, хич не ме интересува :-) Харчи си ги, твои са са си ;-)

Нали същото ти го пиша горе :-)) Левче да е, да не е петдесетачка, отиваш на МОД ;-) Какво неясно има в това?

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА Алина (гост) 01.03.2010 23:57

Програмата на НАП най-вероятно още въобще не може да захапва тези доходи.
А за медийното затъмнение, най-вероятно е по нареждане от по-високо място. За голегата който пи , че не правилно медийно присъствие, защото всички които лентайстват, веднага ще подскочат, че трабва да се вземе всичко от богатите, всъщност "богатите" защото това указание засяга само дребните кокошкари като нас. Но ако собствениците напълно осъзнаят за какво става въпрос и съберат работниците си и служители и им намекнат, че за плащат този допълнителе ДАНЪК може би, или трябва да същрати поне един човек или да намали заплатата, защото при приходи които непрекъснато спадат, разходите лека по лека растат - тези пари няма от къде да се появят. Днес говорих точно открито пред моите служителки, макар че при всички положения ще се опитам да не намалявам заплати и да съкращам хора, защото съм довобна от тяхната работа. Мисля, че много добре разбраха какво става. За съжаление с тези допълнителни непредвидени в нашия фирмен бюджет няма да има и увеличение макар и минимално на заплатите. За това искрено съжалявам, защото кога хората ти се справят добре, трябва да има не само похвали и потупвания по работо, но и материални облаги.
Просто по медиийте при едно честно и пълно представяне на проблема, можех ме да съберем повече подръжници, много важно е юристите в България да застанат зад нас. Все пак и тях ги
изправиха на нокти с това начисляване на ДДС. Господа юристи дайте да им го върнем!

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА ДаБеДа (гост) 02.03.2010 00:00

Това за юристите и ДД-то е смешен плач. Те просто начисляват ДДС-то върху цените на услугите им, които са утвърдени. Сегашният случай е друг.

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА Алина (гост) 02.03.2010 00:00

Колеги, извинявайте за много грешни, но докато пиша продължавам да съм много бясна.

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА лили (гост) 02.03.2010 00:01

това си беше чист пиар-реклама и похвалите дойдоха точно на време!

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА Алина (гост) 02.03.2010 00:03

Отлично зная за какво пиша. Просто се опитвам да направя реверанс пред юристите.
Нали не смятате, че всички тълкувания правени по- горе от счетоводители са правно обосновани.
Просто си чешете езиците. Трябва мнение на пекън юрист по тези дела, които ги е водил и спечелил прев ВАС.

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА Алина (гост) 02.03.2010 00:11

Относно пиара който му направиха, май че не се получи добре. Добре познавам Стефан Софиянски, той и отличен икономист, и добър играч, браво на него защото не успяха да го хванат
на нищо. Той като човек е доста тактичен, но явно вече не може повече да замазва, че новият финансов министър е гола вода. Освен, че е гола вода но и не страда от огромно непотплатено самочувствие. Отношението му към Масларова, бе проява на никакъв дипломатизъм. Нека я осъдят за кражбите, ако все пак се докажа, но той не е в качеството си на съд, а все пак е в управлението на България. За мен беше доста глупаво и свабо представяне. Макар, че въпросите му бяха предварително поставени, не можа да отговори конкретно по никой от тях. Да е жива и здрава Световната банка, Международния валутен фонд, Европейската банка и т.н., че горкия
няма кой друг да го оцени. А каква е истинската оценка на гореизложените институции. Някой да ги е видял в оригинал?

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА аижаочвь (гост) 02.03.2010 00:21

По повод последния пост на Пламен. Ми не знам колко хора ще кажат Мамицата им фирмаджийска. Тези, които ще го кажат, не е задължително да са несчетоводители. Както се оказва, казват го и много счетоводители. Ще го кажат хора, които разбират, че това отново се опитват да бъркат в техния джоб. И то не с по 30итна лева повече месечно, а със стотина лева. И вече се надявам, че ще изригнем. Този път няма как да се делим на икономисти и неикономисти. Кофти е, че отново се делим - по критерий "фирмаджии" и "нефирмаджии". И това най-вероятно ще ни попречи да направим каквото и да било.

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА тониК Профил Изпрати email 02.03.2010 00:25

Проблемът е, че "нефирмаджиите" не усещат, че удара по тях ще е по-голям: ((( Нещо като
камъка и гърнето....Все някаде напрежението и ударът трябва да се понесе и разсее - ясно къде...
по веригата: ))

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА acc (гост) 02.03.2010 00:40

Аз пък напипах блога на Мартин Димитров и лепнах един постинг, с молба да се запознае с указанието, да обърне внимание на мотивите на МС за прокарването на промените в КСО и ако сметне, че става за джумбиш може и да изиска разяснение на парламентарен контрол, ако разбира се може. Мислех си и за блогове на други политици, ама сърце не ми дава да пиша на някой БСПар. Просто не мога!!!

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА StD (гост) 02.03.2010 00:43

То вече си е е.. м..
Много приятели имам, които минаха на половин ден, или оборотите спаднаха на половина. И това е в София. Тенденцията е към задълбочаване в краткосрочен план (1-2 г).
Така че циркът тепърва предстои, независимо какво пеят по медиите.

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА Гост (гост) 02.03.2010 00:43

Праааааааааавилно! Нали се праска за десен. Ай да видим сега. Освен това не беше ли председател на икономическата политика в парламента, а? Май, беше. Я, да вземем специално да му пишем. Какво ще кажете?

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА ели Профил 02.03.2010 00:46

аз ще кажа, че няма сми ...
колкото имаше успех с ЕТ и 15 % толко и тук

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА acc (гост) 02.03.2010 00:46

Ама да взема от сайта на МС да копна и мейла на ББ, ама накрая да не вземат ДАНС да ми правят ревизиите, вместо НАП,а?

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА acc (гост) 02.03.2010 00:48

Ама т'ва за ЕТ и 15% си беше малко тъпичко, де.

 RE: ужас (гост) 02.03.2010 10:41

Бойко ли, Дянков ли, просто за нищо не стават, писна ми, а снощи побеснях след като вместо да помогната на нас да си отговорим на всички въпроси, Иван и Андрей му казаха, че са му "персонални фенове" и го питаха за доходите на известните. Това не знам кой го вълнува, в сравнение с този проблем на 200 000 домакинства в България, които се издържат от малки фирми, които реализират 500-1000 лв приход месечно и не може да си помисли как ще плаща 500 лв за СО. Просто медийте са ненормално зависими от властта, не знам какво се случва и не мога да повярвам как се опитват да ни игнорират, не знам колко мейла пратих, а и всички тук, къде ли не. И нещата си остават в сянка!

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА elisaveta_p Профил Изпрати email 02.03.2010 11:35

"аз ще кажа, че няма сми ...
колкото имаше успех с ЕТ и 15 % толко и тук "

Ама, ели, при ЕТ нещата бяха недвусмислено законово регламентирани. Тук не е така. Единственото недвусмислие е отпадането на НПР. Всичко останало е твърде далече от недвусмислието.

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА Beri (гост) 02.03.2010 12:09

Хайде сега кажете ми бе хора какво да плащам
Собственик съм на ЕООД Нямам назначен персонал Самоосигурявам се върху 420лв
Сама си извършвам консултанската услуга , сама си чистя офиса /разбирай дома/щото тое едно и също Прихода ми около 1500лв
Върху какво трябва се осигурява
Върху 786 като управител
върху 420 като самоосигуряващ , защото аз извършвам дейността във фирмата
и може би като чистачка , тъй като си почиствам сама офиса / дома

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА Федор Венедиктович Ез...  Профил 02.03.2010 12:13

1000 лева

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА elisaveta_p Профил Изпрати email 02.03.2010 12:15

Да, по извънтрудово правоотношение е чистенето и 420-те лева не покливат това осигуряване съгласно последното указание на НОИ - хихи. Не е точно така. Шегувкам се. 780 + 420 е достатъчно :)

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА Федор Венедиктович Ез...  Профил 02.03.2010 12:16

Ето, Елисавета ме подкрепи ;-))) Аз дори казах по-малка сумичка ;-Р

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА MoRdoc Профил Изпрати email 02.03.2010 12:19

elisaveta_p, а ти издаде ли фактура на счетоводно дружество от името на същото счетоводно дружество за съставяне на отчетите на самото счетоводно дружество?

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА satanasowa Профил Изпрати email 02.03.2010 12:19

Аз се учудвам от това медийно затъмнение, аз лично пратих над 30 имела, а от никъде нищо
Много странно

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА MoRdoc Профил Изпрати email 02.03.2010 12:21

Диктатура, Снежи
Пиночет я взе насила, ама като гледам ползите от мерките в строителството при това земетресение... малко загинали..придвид голямата му сеизмична сила.
А при нас... по добре да ни теглят ножа отколкото да ни пържат на такъв огън

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА elisaveta_p Профил Изпрати email 02.03.2010 12:24

Леле, Мордок, как ме изпитваш.
Ама щот съм ти под ръка. А ходи изпитай НАП - за да имаш критерий каква оценка да ми поставиш :D И тогава ме изпитвай :)

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА MoRdoc Профил Изпрати email 02.03.2010 12:25

Диктатура + беззаконие е най-страшната комбинация, ако не сте разбрали

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА kolombo (гост) 02.03.2010 12:28

"Виж кой говори" - хубав филм.

"Виж кой пита" - хубав въпрос. На световно неизвестни хора/ група хора - почти тълпа/никой не отговаря.

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА Гост (гост) 02.03.2010 12:30

Здравейте, счетоводния ми продукт /бизнес навигатор/ отчита промените така, иска вече да се пише възнаграждение на самоосигуряващия, поради приравняването им към трудови правоотношения.
това е побликувано като коментар в един сайт
"От 01.01. 2010 г. за целите на ЗДДФЛ правоотношенията, независимо от основанието за възникването им, със съдружници и член-кооператори, както и с акционери, притежаващи повече от 5 на сто от капитала на акционерното дружество (АД), за полагане на личен труд в дружествата и кооперациите, в които те са съдружници, член-кооператори или акционери се третират като доходи от трудови правоотношения (т. 26, б.”и” от §1 на ДР на ЗДДФЛ). Целта е посочените лица, независимо как оформят правоотношенията си с дружеството/кооперацията, да не могат да ползват нормативно признати разходи при данъчно облагане. "


та след като пишем възнаграждението приспадаме внесените осиг.върху 420 лв и дължим ДОД.


там от където е коментара има и пример

"Пример: За положен личен труд през м. януари 2010 г. в ООД, в което е съдружник, лице получава възнаграждение в размер на 1000 лв. Лицето е родено преди 01. 01. 1960 г. Осигурява се авансово за фонд “Пенсии” и за здравно осигуряване върху минималпия месечен осигурителен доход за 2010 г. (420 лв.), т.е. месечната осигурителна вноска е 100,80 лв. лв. (420 лв. * (16 % за фонд “Пенсии”+ 8 % за ЗОК).

Дължимият авансов данък, който следва да се удържи на лицето, при изплащане на възнаграждение от дружеството е:

а) ако лицето не ползва никакви данъчни облекчения - 89,92 лв. ((1000 лв.- 100,80 лв. осигуровки) *10 %);
б) ако лицето е с 50 или над 50 на сто намалена работоспособност - 23,92 лв. ((1000 лв.- 100,80 лв. осигуровки – 660 лв. облекчение за хора с намалена работоспособност) *10 %);
в) ако лицето има право на максималния възможен размер за данъчно облекчение за застраховки “Живот” и премията е удържана от възнаграждението и внесена чрез дружеството - 81,00 лв. (((1000 лв. -100,80 лв. осигуровки) – 10 % (1000 лв. -100,80 лв осигуровки) облекчение за животозастраховки)) *10 %) и т.н.."

Та аз лично така разбирам нещата, виждат ми се най логични.

ама да накараш някой в една и съща фирма да се осигурява на 2 основания според мен е немислимо.
 

 RE: Нещо за медиите и в помощ на адвокатите по Указание 24-00-7/25.02.2010 на НА стискозъбка Профил 02.03.2010 12:33

Както би казал този над главата ти, Гост:
Виж "кой мисли".......
реклама
Нагоре
Страница 8 от [16] «12345678910111213»

ODIT.info > Дискусия > Осигуряване